Discussietopic: Ruimtetijdperk: Jupiter-maan

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Koningen en Koninginnen,
Heersers en Heerseressen,


Er is nog een extra wijziging die we graag willen delen; We hebben met deze update ook 6 nieuwe uitbreidingen voor diamanten toegevoegd die beschikbaar zijn wanneer je het Jupiter-Maan tijdperk hebt bereikt.

Met vriendelijke groet,
Het Forge of Empires Team

Dat kan kloppen, met de recente spelupdate heeft InnoGames 6 extra diamanten uitbreidingen vrijgegeven.
 

Felair

Actief lid
Wel een aparte actie, voorgaande ruimtetijdperken waren het er maar 3 nu ineens 12 dia uitbreidingen dat scheelt nogal een bak zeg, wel fijn natuurlijk want ruimte kom je altijd tekort maar dat is wel echt een groot verschil ineens.

Zag wel dat dit scherm nog niet up to date is wanneer je op het onderzoek scherm op dat vraagteken bij de tijdperken klikt:
1652643496041.png
 
Whaaaaaaat!?!?!?! Ik zie het net zomaar tijdens rondneuzen.. Betere verassing konden jullie niet brengen wat mij betreft, had de 1e 6 al weg en begon al weer vol te staan, kan ik mooi wat ruimte maken voor soccer event :D:D
 
Hoi even een vraagje over AI.
Deze levert goedereb voor gilde kas. En wat ik ook begrijp aan de beschrijving de een percentage extra aan speciale goederen.
Deze dus weggezet en met de haven lijkt dit een beetje meer te zijn wat je verzamelt..
Maar wat met Mars erts tijdperk waar ik nu ben . Mars erts verzamelen op kaart levert niets extra op . Dat leek me vooral het nut van dit gebouw
 

nietje52

Actief lid
Dat klopt. Het is een GG uit Jupiter voor de spelers met name in Toekomst, Arctisch en Oceanisch. Klopt geen hout van. De spelers in Jupiter hebben er naast de gildekas goederen helemaal niks aan. Moet echt eens over nagedacht gaan worden in de toekomst met tijdperken en gebouwen.
De spelers in Jupiter die vooruit gedacht hebben en genoeg speciale goedjes hebben gespaard voor ze een tijdperk verder gingen hebben er inderdaad niets aan.
Er zijn ook genoeg spelers die er niet op hadden gerekend dat ze voor de techtree in Jupiter nog steeds marsgoederen nodig hadden en die moeten synthesizers plaatsen en daar werken ze dan wel weer voor.
 
Dat klopt. Het is een GG uit Jupiter voor de spelers met name in Toekomst, Arctisch en Oceanisch. Klopt geen hout van. De spelers in Jupiter hebben er naast de gildekas goederen helemaal niks aan. Moet echt eens over nagedacht gaan worden in de toekomst met tijdperken en gebouwen.
Dat is zo ja. Ik vind het prima zoals het is maar de spelers in Jupiter hebben er weinig aan.
 

Tigertjheu

Actief lid
Alweer bijna 13 maanden geleden dat we in dit tijdperk zitten. Ik denk dat het volgende tijdperk de laatste is die ik zal meekrijgen als we die ooit nog te zien krijgen. Ben wel een beetje klaar met die kledring evenementen en wil wel weer eens doen waar het spel ooit voor gemaakt is, verder gaan in de tijdperken...
 
Bovenaan