Discussietopic: Ruimtetijdperk: Jupiter-maan

GE was makkelijk zonder echte verliezen met 3 lasers 5 schurkjes, idem met kaart, die heb ik vanmiddag compleet af met 4 lasers 4 schurkjes.

2 harpoons en 6 schurk werkt ook top bij het onbekend DNA farmen e.d. ik merk niet veel van dat scherpe oog. soms misschien ineens een eenheid dood, maarja, boeiend :p ook paar van de laatste levels GE easy gedaan met 2 harpoons.

tech is goed en kort, loopt goed in mekaar over en denk dat je dagelijks een tech weg moet kunnen klikken, soms misschien even sparen maar dan heb je andere goederen voor volgend tech ook weer meer. die hebben de meeste eind mei wel af.

zit alleen met aantal tickets, de keus is gevallen op als 1e naar harpoons leger tech te gaan, ofwel het gebouw wat daarvoor nodig is, hierdoor krijg ik te weinig tickets om dna te farmen op de kaart. aan te raden is het 2e woongebouw van de kolonie als 1e vrij te spelen als je genoeg DNA wilt kunnen farmen.

op de kolonie ga ik zo mijn 4e goederen gebouw plaatsen, ik heb rode algen en geavanceerd DNA verhoogd.
 
85 uitputting in gs is makkelijk haalbaar. Geen zin en jupiter eenheden om verder te testen.

Abyssglijders zijn een goede optie om te gebruiken tot harpoongranadier open is gespeeld, ik vind die abbysglijders verrassend goed en ze kunnen niet worden geraakt door die holtetanks wat een dikke vooruitgang is ten opzichte van Venus.
 

Tigertjheu

Actief lid
Tech en kaart weer klaar, next!
Dat is dus het nadeel van tijdperken uitstellen, ze zijn als ze er zijn in enkele dagen weer uit :|
 
Tech en kaart weer klaar, next!
Dat is dus het nadeel van tijdperken uitstellen, ze zijn als ze er zijn in enkele dagen weer uit :|
Hahahaha ben je nu al klaar met tech? Of heb je gewoon abbysglijders en boeit de rest je niets?

Want als jij nu al 10k onbekend dna hebt gefarmed dan ga je wel erg lomp met je dia's om xD
 
Dat heeft dan ook weinig te maken met een "snelle tech", want je kan op een normale manier niet in een paar dagen zoveel onbekend DNA hebben verzameld ;)
 

Tigertjheu

Actief lid
Ja?
Leg eens uit dan hoe dit langer had geduurd als het een half jaar eerder was uitgekomen?
Dan hadden we minder lang kunnen sparen, ik zou toen niet genoeg goederen verzameld hadden.
Dat heeft dan ook weinig te maken met een "snelle tech", want je kan op een normale manier niet in een paar dagen zoveel onbekend DNA hebben verzameld ;)
Paar diamanten dan heb je dat zo terug, 30 dia heb je zo 140 DNA erbij, 900 dia is al goed voor 4200 DNA bij.

Ik heb enig geluk met wensputjes, die gemiddeld 400 dia per dag geven. Dan kan je strooien alsof het niks is :p
Plus de missies en kaart geven ontiegelijk veel diamanten.
 

Tigertjheu

Actief lid
Ik vind die eenheden vreselijk irritand. 400 aanval verlies ik van, maar van 1000 win ik het van. Zelfde eenheden.
Is nu meer gokken geworden
 
Nergens last van. Vind 90 uitputting wel prima en GE speelt hetzelfde als venus. Harpoons meppen alles weg.

Pvp win ik meestal de bovenste, wederom niet echt anders vind ik.

Buiten dat ziet het er allemaal een stuk beter uit, vooral de wegen zijn echt goed, makkelijk te zien en gewoon mooi.

Kolonie zelfde, alleen hoeft dat water niet echt van mij, hoop dat dat uitgezet kan worden met de tijd, ik heb animaties niet voor niets uit staan :p

Heb op 1 na alle uitbreidingen, die laatste is uiteraard van de tech. We hebben 10 uitbreidingen gekregen en verder vind ik persoonlijk niets mis met de gameplay. Eigenlijk hetzelfde.
 

bonke35

Actief lid
ik heb me rot lopen zoeken naar woon en productiegoederen gebouwen in mijn inventaris
blijkt dat ze op pagina 7 staan van de 19 pagina's
waarom staan ze niet net zoals altijd ergens achteraan ?
 

nietje52

Actief lid
Ik had na de overgang naar Jupiter-maan 6 dia-uitbreidingen gekocht voor 2400 dia's per stuk en nu net kon ik er weer 6 kopen.
 
Bovenaan