Discussietopic: Ruimtetijdperk: Jupiter-maan

Felair

Actief lid
Nou we weten wel waar we aan toe zijn met die FAQ, over 10 jaar dus 10 ruimtetijdperken verder.
Wel fijn dat ze die scherp oog buf iets generfed hebben ten opzichte van venus en de 35% die het op beta was want vind dat maar een vervelend iets :)

Edit: zie nu een dag later dat het toch 35% is, 20% was een fout in de aankondiging of zo? Jammer.. Hoop niet dat het met elk tijdperk 5% omhoog blijft gaan :-(.
 
Laatst bewerkt:
Die scherpe oog heb je zelf toch ook haha? Als je met venus eenheden vecht werkt het NIET voor BEIDE legers en als de kans voor beide legers 35% is, zie ik het probleem niet zo, autovechtend ga je het waarschijnlijk niet eens merken.

TIP, vecht met EK als je hier echt een probleem mee hebt, dan heeft geen van beide legers uberhaubt "scherp oog"
 
Ik mag vast niet 2x posten maar wil toch verder inhaken op de vraag om de toekomst van foe met feedback helpen te vormen zoals word gevraagd in het aankondigings bericht:

Het is nog altijd mars, met een leuke nieuwe outfit. Dat ten eerste, ookal is het altijd leuk om iets "nieuws" te doen.

De GGs van de laatste jaren zijn een lachertje, de RvS kan nog handig zijn, maar de laatste 2 GG zijn totaal niet waar iemand op zit te wachten, vliegend eiland? Niet interessant in geen 1 opzicht.

Ai core? Veel te duur voor wat hij doet en wederom doet hij niet veel speciaals, is voor de rushers, niet voor de mensen die maandag naar SAJM gaan, wij hebben speciale goederen zat... ookal kan die handig zijn voor sommige gildes en de gildekas, alsnog is het in mijn ogen tijd voor wat interessanters weer, een GG die iedereen MOET en WIL hebben. Het zou niet zo moeten zijn dat het hoogste tijdperk een GG geeft waar mensen in de lagere tp het meest aan hebben.

De GG van titan zou voor de spelers van titan moeten wezen, niet voor de mensen die perse sneller als ons door OT, AT, VT en de space ages willen gaan. Iedereen heeft het moeten doen.
 
De GG van titan zou voor de spelers van titan moeten wezen, niet voor de mensen die perse sneller als ons door OT, AT, VT en de space ages willen gaan. Iedereen heeft het moeten doen.

Ik ben van mening dat een GG nuttig moet zijn voor iedereen, van alle tijdperken. Maar ik ben het met je eens dat de bonus van AI echt te wensen over laat. Het is geen GG die je in Jupiter wilt plaatsen voor zijn speciale goedjes bonus, daar hebben we tig van op voorraad.
Wel zou het fijn zijn als het werkte op de continentkaart met de stukken marserts, asteroidenijs, venus koolstof en straks dat dna in Jupiter. Dan zou het enigszins waarde hebben voor de ruimtetijdperk spelers. Maar zelf ga ik hem wel bouwen, puur en alleen voor de gildekas goederen.
 
'' Daarnaast werken we aan het toevoegen van nieuwe onderdelen en zaken die het spelverloop verbeteren. ''

Is het niet eens tijd om ook de onderdelen te verbeteren voor spelers die tegen het einde van de technologie aanzitten elke keer. Alles wat er gedaan wordt is voor spelers van eerdere tijdperken. Als jullie zouden zorgen voor verbetering in de hoogste tijdperken zouden meer mensen positiever zijn.
 
Ik bouw de GG ook, vanwege de gildekas idd. Neemt niet weg dat het verder niet iets speciaals heeft, het is net als de Ato puur voor kas.

Dan nu iets positiefs :p het ziet er goed uit, mooiste van de 4 space ages vind ik. Ook de GG is nie lelijk :p
 

nietje52

Actief lid
Ja hij is mooi inderdaad en je kunt nooit teveel gildegoederen hebben.
Ik hoop al heel lang op een GG dat invloed heeft op de GS.
Iets met vermoeidheid ofzo dat spelers die in een gilde zitten die niet onbeperkt belegeringskampen kunnen bouwen ook wat meer gevechten kunnen doen.
Het is mooi dat je in ijzertijd al een Arc kunt bouwen hoor maar wat John zegt, een GG uit een hoog TP zou spelers in dat TP moeten helpen.
 
Ja hij is mooi inderdaad en je kunt nooit teveel gildegoederen hebben.
Ik hoop al heel lang op een GG dat invloed heeft op de GS.
Iets met vermoeidheid ofzo dat spelers die in een gilde zitten die niet onbeperkt belegeringskampen kunnen bouwen ook wat meer gevechten kunnen doen.
Het is mooi dat je in ijzertijd al een Arc kunt bouwen hoor maar wat John zegt, een GG uit een hoog TP zou spelers in dat TP moeten helpen.
Dat zou geweldig zijn, stel je voor hoe een standaard "bk" gg in je stad gs balans zou kunnen veranderen, kleine gildes hebben sneller meer bk en voor de grote gildes maakt het geen verschil..

Grotere spelers kunnen met een hoge "bk" gg meer zware gevechten/sectoren doen..waardoor kleinere spelers in grote gildes meer kunnen doen. Een gg die de percentage van kans op uitputting in gs aanpakt..

Das een heel interessant idee van Nietje en een Must have voor iedereen, ook de gene die het meeste wel hebben.
 

Felair

Actief lid
Die scherpe oog heb je zelf toch ook haha? Als je met venus eenheden vecht werkt het NIET voor BEIDE legers en als de kans voor beide legers 35% is, zie ik het probleem niet zo, autovechtend ga je het waarschijnlijk niet eens merken.

TIP, vecht met EK als je hier echt een probleem mee hebt, dan heeft geen van beide legers uberhaubt "scherp oog"

Wat bedoel je met vecht met EK? Kan die afkorting zo niet thuisbrengen.
Als je een bepaalde eenheid bedoeld of eenheden uit andere tijdperk dat heeft iig geen zin want scherp oog is niet tijdperk afhankelijk maar werkt tegen alle eenheden(anders dan de Arctische Oranjerie buf).

En inderdaad uiteraard heb ik zelf die buf ook en ik vecht op automatisch, het probleem ermee is dat gewoon erg willekeurig is waardoor je soms op lage uitputting in GS bijvoorbeeld al eenheden verliest zelfs met mijn aanval/verdediging bonus laat staan als je nog niet zoveel bonus hebt.
En hoe hoger de uitputting in GS of bonus in niv4 GE, hoe grilliger het word vandaar mijn feedback.
Voor mij persoonlijk niet zo'n groot probleem nu maar in de toekomst misschien wel.

Vooral ook omdat als je tussen de regels een doorleest het ontwerpen van een nieuw TP meer moeite kost en minder opbrengt dan nieuw events of andere losse onderdelen toevoegen. Wil niet bij wijze van over 5 jaar in Ruimte tijdperk planeet x met 65% scherp oog buf opgescheept zitten, daar word echt niemand blij van(geen idee of ik dan nog speel natuurlijk maar goed). Dus hoop dat ze daar toch wel goed over blijven nadenken en iets meer moeite gaan doen dan copy pasten qua game mechanics.
 
Wat bedoel je met vecht met EK? Kan die afkorting zo niet thuisbrengen.
Als je een bepaalde eenheid bedoeld of eenheden uit andere tijdperk dat heeft iig geen zin want scherp oog is niet tijdperk afhankelijk maar werkt tegen alle eenheden(anders dan de Arctische Oranjerie buf).

En inderdaad uiteraard heb ik zelf die buf ook en ik vecht op automatisch, het probleem ermee is dat gewoon erg willekeurig is waardoor je soms op lage uitputting in GS bijvoorbeeld al eenheden verliest zelfs met mijn aanval/verdediging bonus laat staan als je nog niet zoveel bonus hebt.
En hoe hoger de uitputting in GS of bonus in niv4 GE, hoe grilliger het word vandaar mijn feedback.
Voor mij persoonlijk niet zo'n groot probleem nu maar in de toekomst misschien wel.

Vooral ook omdat als je tussen de regels een doorleest het ontwerpen van een nieuw TP meer moeite kost en minder opbrengt dan nieuw events of andere losse onderdelen toevoegen. Wil niet bij wijze van over 5 jaar in Ruimte tijdperk planeet x met 65% scherp oog buf opgescheept zitten, daar word echt niemand blij van(geen idee of ik dan nog speel natuurlijk maar goed). Dus hoop dat ze daar toch wel goed over blijven nadenken en iets meer moeite gaan doen dan copy pasten qua game mechanics.
Nu je het zo zegt mogen we hopen dat het bij 35% blijft, wat al vaker is dan 1/3 van de tikken die worden uitgedeeld.

Hoop dat ze dit naar beneden gaan halen die kans.
 
EK staat denk ik voor Energie Kanon, dus snelle venus eenheid :)
EK staat idd voor energie kanon.

Of eventueel Laserschipjes werken ook. Dacht dat keen eye enkel werkte op eigen tp zoals met ao, maar dus niet.

Dan zit er dus maar 1 ding op om dat te compenseren lijkt mij en dat is de AO nog veel hoger maken, zodat de kans dat je zelf bijna altijd meer schade doet hoog is.

Kan me niet voorstellen dat het niet lekker vecht met hoge aanval, dat zeiden ze bij venus trouwens ook vooraf, heb daar zelf nooit problemen mee gehad.
 
Bovenaan