Discussietopic: Pvp Arena

jovayana

Actief lid
Het is zeker een flop en innogames weet dat ook , maar er zijn zoveel uren werk in gestoken en ze gokken op het spenderen van diamanten zodat ze ondanks alle negatieve kritiek het toch doorgedrukt hebben.
Het heeft ook niets met kunde of vaardigheid te maken het is gewoon betaal meer dan een ander en je wint.
Daarbij oneerlijk tot en met , als zoals ik lees een speler gemiddeld tussen 480-530 krijgt en een ander maar gemiddeld een 360 punten dan heb je bij een minimum van 100 gevechten per week al direct een achterstand van +10.000 punten (tegen de 50.000 op eind van de maand) pakweg iemand uit progressief tijdperk kan nooit eerste eindigen of hij moet er 3x zoveel diamanten tegen aan gooien dan iemand die venus is.

Of heb ik het helemaal mis en kunnen de mods uitleggen waarom npc altijd boven echte spelers komen en waarom er zoveel verschil is in de puntenverdeling.
 

Tigertjheu

Actief lid
Ik zal vast niet de enige zijn, mogen wel wat meer divisies in van mij.
 

Bijlagen

  • Screenshot_47.png
    Screenshot_47.png
    126,1 KB · Weergaven: 91
Het is zeker een flop en innogames weet dat ook , maar er zijn zoveel uren werk in gestoken en ze gokken op het spenderen van diamanten zodat ze ondanks alle negatieve kritiek het toch doorgedrukt hebben.
Het heeft ook niets met kunde of vaardigheid te maken het is gewoon betaal meer dan een ander en je wint.
Daarbij oneerlijk tot en met , als zoals ik lees een speler gemiddeld tussen 480-530 krijgt en een ander maar gemiddeld een 360 punten dan heb je bij een minimum van 100 gevechten per week al direct een achterstand van +10.000 punten (tegen de 50.000 op eind van de maand) pakweg iemand uit progressief tijdperk kan nooit eerste eindigen of hij moet er 3x zoveel diamanten tegen aan gooien dan iemand die venus is.

Of heb ik het helemaal mis en kunnen de mods uitleggen waarom npc altijd boven echte spelers komen en waarom er zoveel verschil is in de puntenverdeling.

Ikzit in Venus en krijg niet meer dan 385 (oid) punten per gevecht. Zelfs pay to play kan hier niet tegenop hoor. Wat een zooitje.
Maar hey, zoals eerder tegen mij gezegd werd: dat vlakt wel uit naarmate het pvp toernooi langer duurt.....
 

jovayana

Actief lid
Opnieuw de vraag , waarom staat de bestaande speler met meer aanval en verdediging op plek 2 en die npc op plek 1. Ik ben nog geen enkele bestaande speler op plek 1 tegen gekomen altijd is het een npc.
Kunnen we daar eindelijk eens een duidelijk antwoord op krijgen of hebben jullie weer zwijgplicht van innogames of weten jullie het doodgewoon zelf niet omdat ze jullie ook in het ongewisse laten ?
 

Bijlagen

  • pvp arena 04.jpg
    pvp arena 04.jpg
    133,5 KB · Weergaven: 93
  • pvp arena 05.jpg
    pvp arena 05.jpg
    141,5 KB · Weergaven: 88

nietje52

Actief lid
Ik heb altijd een bestaande speler op 1.
Johannes bijvoorbeeld regelmatig.
Misschien is het een Venus dingetje.
 

nietje52

Actief lid
Wat betreft de punten, als je in het hoogste tijdperk zit kun je niet hoger treffen dan je eigen tijdperk en daar krijg je minder punten voor dan een hoger tijdperk.
Dat is wel onhandig inderdaad.
 

Felair

Actief lid
Ik heb altijd een bestaande speler op 1.
Johannes bijvoorbeeld regelmatig.
Misschien is het een Venus dingetje.

Hier ook in venus, ik heb echt letterlijk nooit een echte speler op plek 1 in geen enkele situatie hoe hoog die bufs van die speler ook zijn xD vaak veel hoger dan de bot die dan op p1 staat lol. Zie mijn voorbeelden, en ook die van jovada die heeft hetzelfde.

En dan bedoel ik ook echt nooit, geen enkele keer, dat het even duidelijk is voor het contrast xD
 

PrivateHead

Actief lid
Laatst moest ik een onderhandelding voor GE opsnorren voor een gildie, moest daar ook een poging voor kopen met medailles. Tot mijn verbazing lijken de schermen van beurten kopen op GE en bij PvP enorm op elkaar met als stiekeme verandering dat de medailles kopen knop op GE links zit en daarna 2 dia optiesknoppen maar op PvP is dat precies andersom.
Is dat nou echt doelbewust gedaan om mensen per ongeluk op de dia knop te laten klikken? Dat zou echt smeerlapperij zijn.
Maar heel misschien is dit een gevalletje "Wir haben es nicht gewußt"? Wat een suffies zitten er toch bij Innogames ;)
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De matchmaking hangt af van verschillende factoren maar het is inderdaad niet handig dat de moeilijke tegenstander minder sterk is dan de gemiddelde tegenstander, we zullen die feedback zeker doorgeven zodat het mogelijk verbeterd kan worden.
 

jovayana

Actief lid
sic.....:rolleyes: hangt af van een aantal factoren , die hebben dan toch weinig impact op de matchmaking want krijg telkens dezelfde
 

Bijlagen

  • pvp arena 06.jpg
    pvp arena 06.jpg
    60,7 KB · Weergaven: 82

jovayana

Actief lid
Als ik het goed begrijp komen de verschillende factoren bij mij tot een conclusie van mij vast te kluisteren aan een 20-tal npc die steeds terug keren.
Een andere speler met andere factoren wordt gekluisterd aan een 20-tal spelers die hem tussen 480-530 punten opleveren.
Nietje34 zit dus bij een groep waar echte speler johannes steeds terug komt.
En zo wordt elke speler aan een aantal npc of spelers gekoppeld.

En jullie durven het hebben over pvp ???
 
Laatst bewerkt:

nietje52

Actief lid
Als ik het goed begrijp komen de verschillende factoren bij mij tot een conclusie van mij vast te kluisteren aan een 20-tal npc die steeds terug keren.
Een andere speler met andere factoren wordt gekluisterd aan een 20-tal spelers die hem tussen 480-530 punten opleveren.
Nietje32 zit dus bij een groep waar echte speler johannes steeds terug komt.
En zo wordt elke speler aan een aantal npc of spelers gekoppeld.

En jullie durven het hebben over pvp ???
Misschien hetzelfde soort systeem toegepast waar de gsp het laatste half jaar mee werd ingedeeld?
Dat Johannes en ik tegelijk aan het spel zijn begonnen ofzo?
Ik roep maar wat geks maar kloppen doet het niet natuurlijk.
Ik kom heel veel dezelfde spelers tegen idd maar jovada nog nooit gezien.
 

jovayana

Actief lid
De matchmaking hangt af van verschillende factoren maar het is inderdaad niet handig dat de moeilijke tegenstander minder sterk is dan de gemiddelde tegenstander, we zullen die feedback zeker doorgeven zodat het mogelijk verbeterd kan worden.

Mooi dat je het gaat doorgeven , maar dit zijn dingen die maanden geleden al op de beta werden aangekaart en toch kwam het zonder verbeteringen op onze werelden terecht.
 
heb nog geen enkele speler gehad om tegen te vechten die meer dan 360 punten had,ik hoor dat er zijn die spelers tegen krijgen tot 500 punten,nog niet tegen gekomen hoor,zit heel goed in elkaar moet ik zeggen
 
De matchmaking hangt af van verschillende factoren maar het is inderdaad niet handig dat de moeilijke tegenstander minder sterk is dan de gemiddelde tegenstander, we zullen die feedback zeker doorgeven zodat het mogelijk verbeterd kan worden.

Heel fijn :)
Geef dan ook alsjeblieft die puntentelling/verdeling door. Hoe kan het een eerlijke competitie zijn als er 100-150 punten verschil zit tussen de beloning voor gevechten?!?!
 

nietje52

Actief lid
Ik neem aan dat je meer punten krijgt als je een tegenstander hebt uit een hoger tijdperk.
Dan ben je dus mooi de sjaak als je al in Venus zit.
 

jovayana

Actief lid
Ik neem aan dat je meer punten krijgt als je een tegenstander hebt uit een hoger tijdperk.
Dan ben je dus mooi de sjaak als je al in Venus zit.

Inderdaad ik krijg zelden een tegenstander die dan max 424 punten oplevert , gemiddeld moet ik het stellen met 370 punten. wat mij dus per week op 100 gevechten 10.000 punten handicap geeft tegenover diegenen die gemiddeld tussen 480-530 punten krijgen.
Misschien is mijn aanvalskracht te hoog , maar moet ik daarom dan meer medailles of diamanten spenderen om bij diegenen die meer punten krijgen de aansluiting te behouden ???
Of moet ik evenementsgebouwen die mij aanvalskracht geven verkopen zodat die weer geen invloed geven op de matchmaking ,??? dat kan toch ook niet de bedoeling zijn.

Draai en keer het hoe je wil maar het is totaal unfair, matchmaking klopt van geen kanten en dit hele arena gedoe heeft dan niets maar ook dan helemaal niets met pvp te maken maar alles met "pay to win"
 
ik zit in het hoogste tijdperk en die met de hoogste punten is altijd een nepspeler waar ik moet tegen vechten,terwijl de 2de en 3de echte spelers zijn,maar als iedereen tegen die nepspelers vecht omdat die de meeste punten geven,hoe kan je dan van de echte spelers punten afpakken,trekt op niks want iedereen pakt die nepspelers om tegen te vechten omdat die de meeste punten geven
 

blafke

Actief lid
Waarom komen er in deze discussie niks anders dan Venus spelers zeiken over waarom ze geen "echte" spelers van een hoger tijdperk tegen krijgen ???
 
Bovenaan