Discussietopic: Pvp Arena

Biervent

Actief lid
Tja, als mijn medewerkers zo'n soort slechte prestatie zouden leveren zou ik hopen dat ze bij de concurrent zouden gaan werken, ik zou toch zeker eventjes met ze gaan praten.
Als je toch willens en wetens een product wilt doordrukken waarvan je klanten al lieten weten dat het niet zo goed was, en dan toch een onaf product neerzetten, is toch iets om je over te schamen. Ik kan me dan dus voorstellen dat de mods niets van zich laten horen, die schamen zich helemaal kapot natuurlijk.
 

Marien

Lid
Had hierboven ergens al gezegd dat je vasthangt aan een aantal spelers of NPC ( misschien 12 zoals jij zegt ) en die steeds weerkeren, dus pvp mag je vergeten.
En na 2 maanden zit ik nog steeds vast aan diezelfde NPC's en de ongerijmdheid met gevecht van tweede speler is er nog steeds, een duidelijke uitleg van het waarom dat het nog zo is krijgen we niet, zie de windstilte van de mods al langer dan een maand.
Die NPC kom ik op progressief ook tegen....
 

Achnaton

Actief lid
Ik heb dit onderdeel een kans gegeven en ga er nu mee stoppen. Het voelt als de zoveelste verplichting. De tijd die het in beslag neemt weegt niet op tegen de voordelen.
 

nietje52

Actief lid
Ik heb me ook teruggetrokken.
Ik begrijp nu de boosheid over de nepspelers.
Toen het onderdeel er net was en nog weinig spelers zich hadden aangemeld snapte ik nog wel dat je wat NPC's gebruikte maar nu is het gewoon irritant.
 
Het is nu dik twee maanden geleden dat dit topic aan is gemaakt. Er is meer dan genoeg feedback gekomen en vanuit Inno komt er helemaal niets terug.
Als er dan niets mee gedaan wordt, zeg dat dan gewoon. Sluit dit topic en dan kan iedereen voor zichzelf uitmaken om aan “PvP” mee te doen (Zelfs de naam klopt al niet, ongelofelijk).
 

nietje52

Actief lid
Het is nu dik twee maanden geleden dat dit topic aan is gemaakt. Er is meer dan genoeg feedback gekomen en vanuit Inno komt er helemaal niets terug.
Als er dan niets mee gedaan wordt, zeg dat dan gewoon. Sluit dit topic en dan kan iedereen voor zichzelf uitmaken om aan “PvP” mee te doen (Zelfs de naam klopt al niet, ongelofelijk).

Er komt feedback uit 24 landen.
Ze gaan heus niet overal mededelen waar ze aan werken.
Ga nou gewoon eens van het goede uit dat onze moderators zorgen dat de relevante info op de goede plek terecht komt.
 

jovayana

Actief lid
Er komt feedback uit 24 landen.
Ze gaan heus niet overal mededelen waar ze aan werken.
Ga nou gewoon eens van het goede uit dat onze moderators zorgen dat de relevante info op de goede plek terecht komt.

Dat doen ze ook wel en zij kunnen ook alleen mededelen wat ze mogen of wat ze zelf krijgen als antwoord van inno, de rol van de mods is om het forum te zuiveren, onze feedback door te geven en als pispaal te dienen voor ontevreden spelers hahaha.
 
Het zal wel aan de orde zijn geweest, maar voor een speler uit de lagere tijdperken is het onmogelijk hoger op de ranglijst te komen. Dit omdat de medailles per beurt belachelijk hoog zijn en de mijn voorraad dus kleiner dan spelers die vele jaren spelen. door dat ik wat later gestart ben, waren de kosten hoog en kan ik alleen nog maar consolideren. Nieuwe spelers maken dus geen kans in dit toernooi En met name ook de lagere tijdperken zijn kansloos
 

Graecus 002

Actief lid
Nieuwe spelers maken dus geen kans in dit toernooi
Zou jij het leuk vinden moest iemand die nog maar een paar weken speelt boven je staat terwijl jij al jaren bezig bent?

FOE is een spel dat je niet in een paar dagen speelt, en ook niet in een paar weken. Je moet een deftige stad uitbouwen en daar kruipt wel wat tijd in, dat doe je niet in 1, 2, 3. Het is als kleine speler misschien niet leuk dat je onderaan start, maar dat is toch de logische gang van zaken? Gaandeweg zal je groeien en hoger komen!
 
Leuke gedachtengang, maar wanneer je het tijdseffect mee wilt nemen in het spel , dan zal zelfs als ik nog jaren doorspeel in pvp toernooi nooit een rang achterhalen tenzij iedereen stopt. Een toernooi zou moeten starten met gelijke kansen, immers je krijgt ook tegenstanders aangeboden afhankelijk van je aanvals/ verdedigingskracht. Dat betekent dan dat dit toernooi gemaakt is om de hogere tijdperken te plezieren en hun overmaat aan nutteloze medailles te besteden, zodat ze zelfs als ze tegen lagere tp spelen in dit toernooi nog steeds hoog kunnen eindigen. Krachtmeting Is dus niet aan de orde.Toernooirang als beloning voor gespeelde tijd in foe is geen toernooi.
 
Laatst bewerkt:

DarthRonin

Actief lid
maar wanneer je het tijdseffect mee wilt nemen in het spel , dan zal zelfs als ik nog jaren doorspeel in pvp toernooi nooit een rang achterhalen tenzij iedereen stopt.

Onzin, ik ben op een wereld van plek 50+ naar top 10 gegaan en heb zelfs niet het uiterste eruit gehaald met de gratis beurten die je elke 2 uur krijgt.

Alleen al het feit dat je elke week 10% van je score verliest zal resulteren in een punt waarbij "de top" wekelijks zelfs met een maximale besteding van medailles niet meer punten zal halen dan die week verloren is.
Tel daarbij op dat een enkeling wellicht wekelijks in teert op zijn medailles waardoor ze op een gegeven moment toch beperkt zijn tot het aantal medailles wat ze wekelijks binnen halen.
Wat betreft die medailles binnen halen, dat kan iemand die later begonnen is net zo goed zodra die Arc op 80 staat en je dus volop kunt boosten.
Er is natuurlijk altijd nog de optie om beurten te kopen met diamanten, maar dat iemand die geld uit geeft aan FoE een voordeel heeft en dus meer kans maakt op een hoge klassering hoort bij een P2W spel en heeft verder niks te maken met hoelang de persoon in kwestie al speelt.

Als je dus goed je best doet en blijft doen zal er zeker een mogelijkheid zijn om "de top" te halen, zelfs ondanks die voorsprong.
Als je er niet tegen kunt dat iemand die langer speelt en/of geld in het spel steekt boven je staat in welke ranking dan ook heb je in FoE toch wel een probleem denk ik...

Maar troost je, ik verwacht dat er binnen een jaar een nieuwe wereld start.
Daar kun je dan vanaf dag 1 het gevecht aan gaan met dezelfde uitgangspositie en dan hoef je alleen nog maar te klagen dat anderen een voorsprong hebben omdat ze er een hoop geld in steken :D
 
Dank je. Ik zit in koloniaal en sta rond plek 25. Dit koste 40 miljoen medailles. Kijk eens naar de medaillespiegel van anderen. omdat ik voor mijn tijdperk redelijk medailles heb spaart was dit mogelijk. Hoeveel beurten gaan uit 200 miljoen of 1.8 miljard medailles tov 70 miljoen. Dat maak je niet helder. Op mijn wereld sta je op plek 1069?waarom niet hoger als iemand uit de toekomst. Elders heb je 176 miljoen punten en zit je bijna in de top 200? Goed dat snap ik wel dat hier op mijn wereld niet jouw eerste wereld is. Nb ik klaag niet en praat geen onzin, ik stel slechts een discussiepunt aan de orde , welke met redelijke argumenten verhelderd kan zijn en niet vanuit eigen belang. Ook mogen visies verschillen.
 
Laatst bewerkt:

DarthRonin

Actief lid
200 miljoen medailles wil niks zeggen, die lui hebben in het verleden waarschijnlijk ook al vele miljoenen medailles in de gildekas gedumpt voor GvG en uitgegeven voor extra beurten in GE.
Ik speel maar op 1 wereld actief PvP, dat is al meer dan genoeg en ik acht de kans groot dat ik ook daar niet lang actief blijf.

Maar serieus, je staat dus 25e met ruim 325K punten en hebt 40M medailles uitgegeven....
Je staat 250e met in totaal ongeveer 70M medailles verzameld...
Ik heb maar een deel van dat aantal medailles uitgegeven en ik heb meer punten.

En ja, als je bij blijft kopen als je beurten 1M kosten zijn ook grote voorraden snel op.
Dus je vraag om helder te maken hoeveel beurten er te halen zijn uit de door jou genoemde voorraad is niet te beantwoorden.


Ben het wel met Graecus eens, je kunt niet verwachten laat te starten en dan toch zomaar de top te halen.
Je verhaal is geen klagen zeg je, maar wat is het dan?
Kom op, als dat geen klagen is heb ik van mijn leven nog nooit geklaagd.

En ja, ik blijf bij mijn standpunt dat je onzin uit kraamt.
Woorden als "onmogelijk", "geen kans" en "kansloos" uit je eerste bericht zijn pure onzin.
Voorts heb ik het vermoeden dat je niet weet hoe PvP werkt als ik je zie schrijven dat tegenstanders afhankelijk zijn van je aanvals/verdedigings kracht.
Als dat zo is heb ik daar niks van gemerkt, ik krijg van spelers met vrijwel geen bonus tot spelers met rond de 1000% verdedigingsbonus.
Zou er dan iets mis zijn met mijn matchmaker?

Het merendeel van wat je roept is gewoon niet waar.
Iedereen kan erbij komen als ze er energie in steken, maar als ik zo lees ontbreekt het jou gewoon aan het geduld wat nodig is voor dit spel.
Ik ben ook niet in 1 week van rank 50+ naar top 10 gegaan en al lijkt het erop dat ik nu wel een beetje een glazen plafond raak, ik weet zeker dat het na verloop van tijd een te overbruggen achterstand is.
De meesten blijven toch niet heel actief aangezien de beloningen lachwekkend zijn :D
 

jovayana

Actief lid
De matchmaking hangt af van verschillende factoren maar het is inderdaad niet handig dat de moeilijke tegenstander minder sterk is dan de gemiddelde tegenstander, we zullen die feedback zeker doorgeven zodat het mogelijk verbeterd kan worden.

Dit was dus op 14 juni , we zijn 1 september en raad eens ............. ik heb nog altijd dezelfde npc tegen zelfs al is de gemiddelde (echte speler) tegenstand hoger dan de npc.
Sindsdien ook geen antwoord meer van mods of er nog iets aan gedaan wordt of niet, zoals ik op de beta al zei denk ik dat ze een verbod wereldwijd hebben gekregen om nog op deze miskleun die ze pvp durven te noemen te reageren.
 

jovayana

Actief lid
Echt ????????????
 

Bijlagen

  • pvp arena 08.jpg
    pvp arena 08.jpg
    69,5 KB · Weergaven: 136
Dit was dus op 14 juni , we zijn 1 september en raad eens ............. ik heb nog altijd dezelfde npc tegen zelfs al is de gemiddelde (echte speler) tegenstand hoger dan de npc.
Sindsdien ook geen antwoord meer van mods of er nog iets aan gedaan wordt of niet, zoals ik op de beta al zei denk ik dat ze een verbod wereldwijd hebben gekregen om nog op deze miskleun die ze pvp durven te noemen te reageren.

ik heb het eind november nog eens aan support gevraagd. Dit was het antwoord: “Momenteel zijn er helaas geen plannen om de arena aan te passen, maar de feedback hierover is bekend dus het is zeker mogelijk dat dit in de toekomst nog gaat gebeuren”.
Ik denk dat we het hier gewoon mee moeten doen: PvP is alleen de naam, als je tegen echte spelers wil meppen moet je het met minder punten doen ‍
 

DarthRonin

Actief lid
Ik krijg tegenwoordig geen NPC spelers meer tegen, zit overal in TK.
Blijkbaar zijn er genoeg spelers doorgegaan naar de hogere tijdperken om als tegenstander te dienen.
 
Ik krijg tegenwoordig geen NPC spelers meer tegen, zit overal in TK.
Blijkbaar zijn er genoeg spelers doorgegaan naar de hogere tijdperken om als tegenstander te dienen.

Als ik bij mijn tijdperk in de klassering kijk zitten er daar 346 spelers in. Hoeveel meer moeten dat er worden voordat de NPCs er uit gaan?
 

nietje52

Actief lid
Als ik bij mijn tijdperk in de klassering kijk zitten er daar 346 spelers in. Hoeveel meer moeten dat er worden voordat de NPCs er uit gaan?
Het werkt blijkbaar anders als je in het hoogste TP zit.
Ik ben er gewoon mee gestopt want ik zie de lol er niet van in.
 
Bovenaan