Discussietopic: Kasteelsysteem - Extra levels

DarthRonin

Actief lid
Iedere speler kan op elke wereld spelen en zo diafarms creëren/crossen zonder geld uit te geven (dan is er wel tijd nodig)

Het kost inderdaad erg veel tijd om zo'n ding te maken en destijds was dat nog niet zo'n hype als tegenwoordig.
Die spelers op F hadden destijds echt geen diamantfarm om dat te financieren en daarbij, zo gigantisch veel diamanten dat je EN alle GG's kunt zetten na het pakken van 1 BD EN 10 eventgebouwen binnen tikt die alsmaar duurder worden zie ik niet gebeuren.
Zag op Beta al mensen beweren dat het soms 30K voor de eventgebouwen na de eerste was vorig jaar.
Er dan meerdere events op rij een tiental scoren EN al die GG's zetten, dat moet je toch wel heel veel tijd en energie in je diamantfarms gestoken hebben.

Ik kom bij de mijne tenminste niet aan de 100 diamanten per dag en dan doe ik de inning daar ook al niet dagelijks :D
Maar er zal binnenkort wel een nieuwe wereld komen waar we kunnen kijken of de top wel gaat bestaan uit diamantfarmverzamelaars, ik betwijfel het.
 
En toch is de hoeveelheid tijd die het kost en wie het doet van belang.
Dit kost amper tijd en de meeste tijd gaat zitten in een onderdeel wat gedaan wordt door iemand die toch niks kan doen aan het verhelpen van jouw ongenoegen.

Dat jij niet begrijpt hoe het maken en verder ontwikkelen van een spel en spelonderdelen werkt kan ik ook niet helpen, dus probeer ik het je uit te leggen.
Dat je niet wilt horen hoe het werkt zorgt er alleen maar voor dat je met je frustratie blijft zitten knul.

Als er dan eens aangegeven wordt dat er op de achtergrond aan dingen gewerkt wordt waar al langer issues mee zijn van spelers, prima. Verder voegt jouw commentaar niets toe aan wat ik opperde.
 

Didi 666

Actief lid
F werd door de andere werelden gefinancierd, Dia zijn immers Cross wereld.
Toen ik op F begon te spelen, kon ik direct alle uitbreidingen kopen door de Dia van ACDE. GG boeien me daarin tegen niet
Geen idee wat andere Farmers pakken, maar ik zit inmiddels op 10k Dia per maand.

MBT het kasteel, zou blij zijn als ik binnen 2 jaar lvl 10 heb hahahaha Die nieuwe zal ik zeker de eerste 15 jaar niet halen ben ik bang :p
 

alosta

Lid
Ik zit ook al vlot aan de 1000 dia per week op 2 werelden (varieert, soms minder, soms meer, afhankelijk van hoe actief ik ben). Moest ik op alle werelden actief zijn, zou dit 3,5 k dia per week zijn (*4 weken), oftewel 14k per maand als ik wil. Dus spelers die spaarzaam wachten op een nieuwe wereld kunnen vlot starten met een paar 100k dia's indien ze willen. Echte crossers/diafarms mag je niet meer onderschatten (indien iemand per wereld bv. naast de dia's 400 fp verdient, kan die persoon dat naar zijn arc op 1 wereld laten gaan: 2400 per dag, mooie financiëring om je arc sneller up (naar 180) te krijgen). Maar dit heeft nog maar weinig met het kasteelsysteem zelf te maken, het duurt gewoon te lang voor de gewone actieve speler om de laatste niveau's te halen.

En voor de rest ga ik niet meer mijn mening verder doordrammen (tenzij er inhoudelijk echt iets nieuws/interessants komt), het blijft anders toch maar heen en weer gaan. Iedereen kent mijn mening, anderen mogen die ook geven (hoe meer hoe liever!), dan is het aan InnoGames om de balans op te maken.
 

DarthRonin

Actief lid
Geen idee wat andere Farmers pakken, maar ik zit inmiddels op 10k Dia per maand.

Ik heb de afgelopen maand 6K binnen gehaald, maar het zou schelen als ik elke dag zou innen en niet een keer of 3 per week :D
Heb 2 dia werelden die aardig klaar zijn en 1 die in aanbouw is en iets over de helft is.
De 4e zit ik nog in ijzertijd en ben te lui om te gaan tijdreizen :D
 
Bovenaan