Discussietopic: Het Mogolrijk

Ah net nog een leuke bug bij:
Gisteravond de Shanti Ghar vrijgespeeld en er hier gelijk 7 van neergezet, met de gedachte mooi, dan heb ik morgenochtend 7*206 roepies.
Open ik net mijn nederzetting, staan al die gebouwen er een paar seconden niet, waarop ik dacht huh? En opeens verschenen ze, zonder de mogelijkheid om de roepies te innen en de timer voor innen start voor 8 uur... top! extra dag huisjes melken...
 
de maximale goederenbonus krijg je door 3 verschillende mogolrijk-set gebouwen tegen je stadhuis te plaatsen
Niet de waterwegen of stegen, die enkel maar diplomatie geven
Dus je moet je goederengebouwen tegen je hoofdgebouw aan zetten voor een goederenbonus?
Dat staat toch nergens? Wel over die diplomatiegebouwen...
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ah net nog een leuke bug bij:
Gisteravond de Shanti Ghar vrijgespeeld en er hier gelijk 7 van neergezet, met de gedachte mooi, dan heb ik morgenochtend 7*206 roepies.
Open ik net mijn nederzetting, staan al die gebouwen er een paar seconden niet, waarop ik dacht huh? En opeens verschenen ze, zonder de mogelijkheid om de roepies te innen en de timer voor innen start voor 8 uur... top! extra dag huisjes melken...
Dat is geen fout, woongebouwen beginnen pas met de productie wanneer je de nederzetting voor het eerst bezoekt nadat de bouw klaar is. Woongebouwen in jouw hoofdstad werken hetzelfde.
 

Atreus

Lid
Niet goederengebouwen, maar diplomatie gebouwen die behoren tot het mogolrijk-set. Dit zijn: Chhatri, Baldakijn en Charbagh.
Plaats minstens 1 van elk tegen je stadhuis en je hebt de maximale goederenbonus uit je stadhuis
 

Graecus 002

Actief lid
Is mij voor het eerst opgevallen toen ik lang moest wachten op credits van mijn marskolonie, die werkt ook hetzelfde ;-)
 

jovayana

Actief lid
de laatste opdracht in mogolrijk moet je 1500 diplomatie halen maar de ontwikkeligsbalk gaat maar tot 1260 diplomatie. ik vind het erg onoverzichtelijk om da zelf al je diplomatie te moeten tellen of je al genoeg hebt? klopt dit of is het een bug

Je kan wel zien hoeveel diplo je hebt boven links hé, staat naast aantal bevolking
 
Top... 2e keer eindelijk uitgespeeld, dacht ik...

Kom ik 8 diplomatie tekort... Maar alles staat zo goed mogelijk neerget...
forg.png

Of ik bouw nu alles opnieuw en verzamel 55 lotussen zodat ik nog 1 uitbreiding kan kopen of ik geef nu toch maar 50 diamanten uit om er maar klaar mee te zijn...
Wordt dus het laatste...
Wat een smerige nederzetting is het toch...
 

jovayana

Actief lid
Top... 2e keer eindelijk uitgespeeld, dacht ik...

Kom ik 8 diplomatie tekort... Maar alles staat zo goed mogelijk neerget...Bekijk bijlage 2966
Of ik bouw nu alles opnieuw en verzamel 55 lotussen zodat ik nog 1 uitbreiding kan kopen of ik geef nu toch maar 50 diamanten uit om er maar klaar mee te zijn...
Wordt dus het laatste...
Wat een smerige nederzetting is het toch...

je moet je stadhuis meer naar links of rechts verschuiven zodat de kanaaltjes na elkaar 30 extra punten geven nu haal je maar 1x 30 extra aan de rechterkant
 
Ja, toch de 50 diamanten gebruikt, maar ook naar links schuiven leverde niet genoeg op (daar stond hij namelijk voor de screenshot)
 

Woeste Baas

Nieuw lid
Deze nederzetting is werkelijk een dieptepunt in het spel. Traag, onoverzichtelijk en frustrerend onduidelijk. Wat is het doel? Spelers enthousiast houden/maken of wegjagen? Soms kunnen ontwikkelaars zich vergissen, maar kop in het zand en doorgaan onder het motto spelers begrijpen het niet is geen reclame. Nederzettingen waren leuke toevoeging aan spel. Dit maandenlang doorstaan voor een paar extra fp per dag is het allemaal niet waard
 
Dus, 5 maanden verder en geen enkele positieve reactie?

Zit er al een update aan te komen die dit onderdeel speelbaar gaat maken, of houden ze het hierbij?
 
Bovenaan