Discussietopic: Het Mogolrijk

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
We hebben in de meest recente update rupees toegevoegd als beloning voor sommige missies, waardoor je in hopelijk minder vaak een tekort aan rupees hebt. Verder zijn er nog geen plannen om iets te veranderen.
 
Zo jammer dit, het blijft dus een vreselijk langdradig en saai cultureel iets. Had wel iets beters verwacht dan " rupees toegevoegd als beloning voor sommige missies"
 

nietje52

Actief lid
Dat zijn misschien de missies die we al af hebben zodat het de volgende ronde minder langdradig wordt.
We wachten rustig af :)
 

Atreus

Lid
Spijtig dat spelers die al voorbij die missies zijn, die rupees niet krijgen .... goederenproductie ligt meer stil dan werkende
 

SwTim

Lid
We hebben in de meest recente update rupees toegevoegd als beloning voor sommige missies, waardoor je in hopelijk minder vaak een tekort aan rupees hebt. Verder zijn er nog geen plannen om iets te veranderen.

Jammer inmiddels gestopt. Niet uitdagend, leuk etc.
 

jovayana

Actief lid
Wat wil je , er wordt zelfs niet meer gewacht op de feedback van de betatesters of er wordt geen rekening mee gehouden.
Het moest koste wat kost live gaan met alle gevolgen van dien en een hoop teleurgestelde spelers.
 

DarthRonin

Actief lid
er wordt zelfs niet meer gewacht op de feedback van de betatesters of er wordt geen rekening mee gehouden

Je begint je bijna af te vragen waar die beta test nog voor dient...
Het aanpassen van event gebouwen waarvan je op voorhand al kunt zien dat ze de moeite absoluut niet waard zijn?
 

53 K-Aman

Actief lid
We hebben in de meest recente update rupees toegevoegd als beloning voor sommige missies, waardoor je in hopelijk minder vaak een tekort aan rupees hebt. Verder zijn er nog geen plannen om iets te veranderen.
daar heb ik nog niet veel van gemerkt, wat ik wel heb gemerkt is dat de opbrengst in rupee in geen enkele verhouding staat tot de kosten van de productiebedrijven. Het duurt 24 uur voor je genoeg rupees verzameld hebt voor vier uur productie. Het geheel begint een beetje op een dia val te lijken
 
Laatst bewerkt:
Niet haalbaar in de gouden tijd zonder dia's tegen te gooien. Waardeloos dus. Zal deze afwerken en dan weer lege opzetten voor de VE
 
Wat een waardeloze knullige nederzetting is dit. Belachelijk dat men zoveel tijd steekt in de visuele pracht van zo’n nederzetting terwijl de spelbeleving vol zit van ontwerpfouten. Laten we eerlijk zijn, wie neemt in godsnaam de moeite om door de details van dat Mogolrijk te scrollen? Bewegende diertjes, poorten, bossen en al die andere zooi, who cares! Het is een spel. En dit speldeel is echt ZO flawed dat het enkel nog maar leuk is om naar te kijken.. van het spelen val je in slaap. Ik ga echt niet 5 dagen lang huisjes zitten melken alvorens ik echt kan beginnen. Ook die optelsom van de culturele gebouwen is volstrekt mislukt, onzinnig en inefficiënt.

Nee, heb alle nederzettingen op het hoogste niveau afgerond maar bij deze ben ik gestopt na amper een week op het eerste level. Alle gebouwen zijn verwijderd en houd de nederzetting enkel nog open vanwege het Vliegend Eiland. Het niveau van prutselarij rondom deze nederzetting is zelfs voor FoE een dieptepunt.
 

DarthRonin

Actief lid
Alle gebouwen zijn verwijderd en houd de nederzetting enkel nog open vanwege het Vliegend Eiland.
Dan adviseer ik je toch om hem af te sluiten en over te stappen op een nederzetting die 150 FP geeft voor die speciale nederzetting gebonden scherf.
Tenzij je liever 300 goedjes hebt ipv 150 FP in het geval dat ie valt :D
 

53 K-Aman

Actief lid
weet hoe het anderen vergaat maar ik bleef steken in de opdracht van 870 tevredenheid. Tenzij ik een 1000 dia's investeerde in gebiedsuitbreiding lukte het niet dat nivo te bereiken. En heb dus de plug er maar uitgetrokken.
@ DarthRonin
het lijkt ernaar dat jij wel een level heb uitgespeeld. ben benieuwd hoeveel dia's dat jou heeft gekost.
 

DarthRonin

Actief lid
Ik raak mogol niet aan.

Moet nog 3x Azteken doen en dan hou ik het voor gezien tot er een nieuwe nederzetting komt die wel de moeite is.
 
Ik ben nu bij opdracht 18. De nederzetting ziet er fantastisch uit, maar wat een saai en stom spel, na deze maar weer een andere nederzetting doen.
 
Nou ja, ben bij de laatste opdracht, verzamel 50 van elk goed en bezit 1500 diplomatie. Belachelijk. Kun je nog een keer je hele stad slopen en opnieuw volgooien met die rotdingen. Eerste en laatste keer van deze nederzetting.
 
Bovenaan