Discussietopic: Het Mogolrijk

DarthRonin

Actief lid
Stel je voor, meerdere spelers vinden deze nederzetting dus zo vervelend dat ze geeneens de moeite willen doen hem 2x uit te spelen voor die afgezant...
 

jovayana

Actief lid
Ben benieuwd hoe met al deze feedback ze weer gaan verklaren dat live servers positief zijn , want dat is wat wij op de beta te horen (te lezen) krijgen dat live servers vaak andere feedback geven dan de betatesters (natuurlijk als je dan vraagt voor welk evenement of add-on, hoor je weer niemand meer)
 
Kan je ook 4x de opbrengst van het stadhuis krijgen bij deze nederzetting?
edit: ik hoorde dat dat mogelijk is....
 
Laatst bewerkt:
Nou ja, ben bij de laatste opdracht, verzamel 50 van elk goed en bezit 1500 diplomatie. Belachelijk. Kun je nog een keer je hele stad slopen en opnieuw volgooien met die rotdingen.
Ja, exact dat ben je eindelijk bij de laatste opdracht, nog 3 dagen over voor zilver resultaat, dus denk je, ok dat is nog net te redden dus.
FOUT 50 van ieder en daarna weer alles slopen om stomweg diplomatie gebouwen neer te kwakken...

Bij de 1e nederzettingen kon je het nog zo proberen dat je de diplomatie kon behalen zonder andere gebouwen weg te moeten halen... dit slaat gewoon nergens meer op...
 

nietje52

Actief lid
Na 4 weken ploeteren zal ik de eerste (en laatste) ronde gaan afsluiten.
Eerst nog maar weer 4 uur wachten tot het laatste gebouw af is.
Zoals ik al eerder zei: Visueel een plaatje maar wat een gedrocht van een spel.
Hier krijg ik dus pijn in mijn hoofd van.
De moeilijkheidsgraad van de Vikingen, Japanners, Egyptenaren en Azteken is bij deze Mogolen ongeveer verviervoudigd.
De laatste opdracht om 1500 diplomatie te krijgen is om te janken.
Gebouwen stukje verplaatsen....Haveli bouwen....4 uur wachten....Charbagh bouwen....4 uur wachten....oh nee toch nog niet genoeg....rinse & repeat.
En dan ook nog wegen voor roepies zodat je die ook niet even verkoopt om de ruimte beter te benutten.
Nee, deze doe ik niet meer.
 
Mogol-rijk is ook mijn minst favoriete nederzetting, al was de Azteken ook al een misser. Vooral het feit dat je hier voor iedere technologie je hele stad weer moet platgooien om voldoende diplomatie te halen is super irritant. Waarom de wegen ook zeer veel geld laten kosten als het kleinste diplomatiegebouw toch nog 3x2 groot is? Er is bij deze nederzetting zo'n groot gebrek aan munten dat ze ons op zijn minst gratis wegen kunnen gunnen. Deze aanpassing zou ons al wat meer kunnen helpen dan hun extra rupees bij de eerste missies, aangezien deze nog niet voldoende zijn om één extra 4-uursproductie op te starten. De laatste nederzettingen zullen wellicht nog vrij aangenaam zijn, aangezien het verviervoudigen van de productie het begin van de nederzetting aanzienlijk zal versnellen. Enkel nog afwachten of ik het geduld kan opbrengen om tot daar te geraken...
 

NormaJeane

Actief lid
Mogol is imho een verschrikkelijke miskleun van Inno...

• Allereerst is het in eerste instantie nagenoeg ondoenbaar om die roepies bij elkaar te krijgen om een goederenproductie aan te zetten.
- Daar is weliswaar iets aan veranderd, maar zover ik begrijp blijft dat een groot issue.

EN DAN:
• Nog erger is dat je vrijwel alles steeds moet afbreken voor genoeg diplomatie/tevredenheid om een volgend level tech vrij te spelen.
• PLUS dat je zelfs dan amper de gevraagde diplomatie/tevredenheid bijeen kan schrapen.

Dat alles ook nog eens voor een gebouw dat idd amper de moeite waard is :eek:

Derhalve zijn mijn voorlopige en voorzichtige conclusies tot nu toe:
1 - Dit is een waanzinnige poging van Inno om ons diplomatie te laten bijkopen met dia's.
2 - Dit is een poging om het hoofdstuk settlements af te sluiten wegens gebrek aan deelnemers bij Mogol*.

* In werkelijkheid dan het gebrek van Inno-developers om zich in een speler te kunnen verplaatsen c.q. een tekort aan verbeeldingskracht om zich met een doorsnee speler te kunnen identificeren???
 
Laatst bewerkt:

jovayana

Actief lid
* In werkelijkheid dan het gebrek van Inno-developers om zich in een speler te kunnen verplaatsen c.q. een tekort aan verbeeldingskracht om zich met een doorsnee speler te kunnen identificeren???

Dat is waar, dat is wat ik hun ook op de beta zei een maand geleden:

In all these years did it ever happen that the feedback on life servers was totally different then our feedback on the beta ????? I don't think so.
The truth is the developers are wearing eyecaps for our feedback and lost all feeling with the community, how many developers are still there from let us say 5 years ago?

(In al die jaren is het ooit eens gebeurt dat de feedback van de live servers helemaal verschillend was van de feedback op beta??? Ik denk het niet.
De waarheid is dat de ontwikkelaars oogkleppen dragen voor onze feedback en alle gevoel met de spelers verloren hebben, hoeveel ontwikkelaars blijven nog over van laat ons zeggen 5 jaar geleden)
 
Laatst bewerkt:

Raaf

Nieuw lid
Wat een vreselijke nederzetting is dit. Een spel speel je omdat het leuk is, maar dit is gewoon te suf voor woorden en helemaal niet leuk. Ik kap er subiet mee.
 

Biervent

Actief lid
Een van de meest vervelende dingen hier is dat je eigenlijk alleen maar je hart kunt luchten, maar dat er nagenoeg nooit iemand van de moderators reageert. Er is dus nooit een hoor en wederhoor, nooit een discussie, en er zal aan ons, de spelers, nooit eens feedback gegeven worden over zo'n onderwerp.
Waarschijnlijk kan dat niet omdat ze dan tegen hun "werkgever" in moeten gaan. Met andere woorden, dit wordt steeds meer een game dat niet naar de gebruikers luistert, maar hopen dat de gebruiker "verslaafd" aan het spelletje raakt om zoveel mogelijk geld/dias uit de zakken te peuren.
 
Nou, ik heb het gered hoor...tot de laatste opdracht dan... Moet ik nu alles wéér afbreken om de productie gebouwen weer terug te zetten, wachten tot ik van alles 50 heb verzameld en vervolgens alles opnieuw afbreken om diplomatiegebouwen terug te zetten om de 1500 punten te verzamelen....? En dit alles 11x om het hele rijk uit te spelen....ik dacht het niet!
In Mogols naam...wie verzint zoiets?!?
Ik haak af :mad: (had ik al véél eerder moeten doen).
 

jovayana

Actief lid
Voor de goederen en als je geduld hebt en niet kijkt naar de extra voor het tweede gebouwtje kun je gewoon met een van elk van de set wachten en het paleis geeft 40 goederen per dag , na een tijdje kom je er dan wel , daarna alles vol met diplomatie, maar ook ik laat een tweede ergernis voorbij gaan en speel mogol niet meer
 
het paleis geeft 40 goederen per dag
Ik zal iets verkeerd doen maar mijn paleis geeft slechts 5 goederen per dag al heb ik 6 stegen en 6 waterwegen op het gebouw aangesloten. Maar al gaf hij er 100 het blijft een grafisch mooi uitgevoerd maar voor de rest waardeloos spelonderdeel.
 

Atreus

Lid
de maximale goederenbonus krijg je door 3 verschillende mogolrijk-set gebouwen tegen je stadhuis te plaatsen
Niet de waterwegen of stegen, die enkel maar diplomatie geven
 
Bovenaan