Discussietopic: Het Mogolrijk

DarthRonin

Actief lid
2x doen voor dat fp'tje in het stadhuis zodra ik klaar ben met de Azteken.
Denk dat ik het daarbij laat.
 

Felair

Actief lid
Kan nergens vinden wat de mysterieuze scherf van het vliegend eiland geeft als je deze nederzetting actief hebt. Hebben jullie meer informatie @Arsenal?
 

jovayana

Actief lid
Het mogolrijk is ondanks dat ze met iets vernieuwend als setgebouwtjes uitpakken saai en vervelend, de eerste 5 dagen kun je niets anders doen dan je munten verzamelen voor je echt aan goederenproductie kunt doen en de broodnodige uitbreidingen kan neerzetten. En als je de tijd niet hebt om om de 4u te innen kan het nog langer duren.
Persoonlijk vind ik het niet waard daar al mijn tijd in te steken, zeker ook omdat het hoofdprijsgebouw de moeite niet waard is.
 

53 K-Aman

Actief lid
ik probeerde een eerste item; het kanaal met diamanten ( 25) vrij te spelen, maar elke keer keer ik de mededeling fout opgetreden probeer het opnieuw en moest opnieuw inloggen.
 

DarthRonin

Actief lid
de eerste 5 dagen kun je niets anders doen dan je munten verzamelen

Dat is dus heel lang en dat krijg je elke ronde aangezien er geen andere manier is om die munten te krijgen.

als je de tijd niet hebt om om de 4u te innen kan het nog langer duren

Klinkt alsof het net zo slopend is als soldaatjes trainen bij de Egyptenaren.

Persoonlijk vind ik het niet waard daar al mijn tijd in te steken

Het klinkt zo nog vervelender dan ik al had gelezen en toen leek het me de moeite al niet.
 

jovayana

Actief lid
En als je dan denkt nu heb ik eindelijk genoeg goederen om 2 techs vooruit te kunnen, mag je alles verkopen en volzetten met blijheid en tot de conclusie komen dat je nog niet voldoende blijheid haalt voor 1 tech hahahaha
 

Bijlagen

  • mogol 01.jpg
    mogol 01.jpg
    102,6 KB · Weergaven: 223
  • mogol 02.jpg
    mogol 02.jpg
    226,1 KB · Weergaven: 453

nietje52

Actief lid
Het is idd wel verlammend dat je met de diplomatiegebouwen geen valuta scoort.
Ik moet nu met huisjes die 51 per 4 uur geven gaan sparen.
Ik wil wel meer huisjes zetten maar geen valuta voor wegen.
En met die kleine huisjes kost het 16 uur om een weg terug te verdienen.
 
Pfff, dit is verreweg de saaiste nederzetting van allemaal. En alleen maar 300 goederen van het VE?
De moeite van het spelen niet waard vind ik
 

atena

Lid
zou het nog iets opleveren als je het gebouw aan de poort weet te verbinden? Dat die mensjes naar binnen komen lopen of zo? Of is dat proberen zonde van de moeite?
 

SwTim

Lid
srry hoor ...van dit spel word je echt vrolijk en gemotiveerd om te spelen....Darth heeft wel (een beetje) gelijk
Ben er mee gestopt .. geen leuk en uitdagend spel srry ...Wat mij betreft een misser.
 
Laatst bewerkt:
Hulde aan de grafische vormgevers van deze nederzetting, het ziet er echt fantastisch uit!! Maar voor de rest vind ik het een draak van een onderdeel. Ik begrijp dat je best moeite mag doen voor een gebouw van 4x4 dat munten en 30 Fp oplevert (+evt. 15 willekeurige goederen en voorraden), maar dit is bijna ondoenlijk...:(
 

nietje52

Actief lid
Ik zie nu dat het 2x2 gebouw dat munten oplevert wat verder in de tech komt.
Leuk voor de afwisseling maar een paar dagen huisjesmelken is wel saai.
Was saai de bedoeling? Zal toch niet?
Grafisch wel een plaatje hoor.
 
Ik dacht eindelijk aangekomen te zijn bij een munten producerend gebouw, nee is het een huisjes upgrade..
Leuk! Nog meer inwoners die ik niet in kan zetten om goederen te produceren omdat er niet genoeg geld binnen komt...

Opzet van het Mogulrijk mag per direct herzien worden, er moet echt sneller munten geproduceerd kunnen worden.
 
Gaat er op korte termijn nog iets gebeuren?
Op dit moment is vreselijk saai en vreselijk langdradig.
Ik hoor trouwens van een hoop spelers dat ze er mee stoppen vanwege dat saaie en langdradige.
Dat is de bedoeling toch niet, of wel?
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan