Discussietopic herfstevenement 2022

Moord konijntjes springen overal heen
onder struiken, over een been.
Ze kennen dan ook de beste weg
in het herfst event en delen
de beste manier om dit te spelen.

Ook wortels op je bord?
Volg deze link naar
onze Discord.
Je hoeft geen konijntjes lidkaart te kopen
hij staat gewoonweg voor je open!


Zo zijn wij, wij maken iedereen blij!
 

nietje52

Actief lid
Wat is dit toch af en toe een frustrerend event.
Hoe ik ook probeer om de ingrediënten in evenwicht te houden zit ik nu al 3 dagen zonder appels met 3x gebak wat met appels wordt gemaakt.
Ipv een wisselknop voor de dagprijs had ik liever een wisselknop voor de taarten.
 

nietje52

Actief lid
Ik heb inmiddels appels gewonnen met de dagelijkse opdracht maar nu komt het volgende euvel:
Nog 38 ingrediënten te gaan voor de laatste upgrade van het eventgebouw.
Ik heb op deze wereld heel intensief gespeeld, alle opdrachten volbracht, alle dagelijkse opdrachten volbracht met ingrediënten als prijs en elk incident opgeraapt dus hoe kan het dat ik mijn gebouw niet af ga krijgen?
Je kunt dit event niet zoals sommige andere events verknallen door de verkeerde keuzes te maken.
1 ingrediënt = 1 ster.
Ik denk echt dat er niet bij alle events goed is doorgerekend dat de kist met selectiekit niet meer wordt uitgegeven.
 

Atokirina

Actief lid
Ik heb inmiddels appels gewonnen met de dagelijkse opdracht maar nu komt het volgende euvel:
Nog 38 ingrediënten te gaan voor de laatste upgrade van het eventgebouw.
Ik heb op deze wereld heel intensief gespeeld, alle opdrachten volbracht, alle dagelijkse opdrachten volbracht met ingrediënten als prijs en elk incident opgeraapt dus hoe kan het dat ik mijn gebouw niet af ga krijgen?
Je kunt dit event niet zoals sommige andere events verknallen door de verkeerde keuzes te maken.
1 ingrediënt = 1 ster.
Ik denk echt dat er niet bij alle events goed is doorgerekend dat de kist met selectiekit niet meer wordt uitgegeven.

Als het lukt om al je ingrediënten op te gebruiken (en je hebt alle mogelijke ingrediënten gedurende het evenement verzameld), dan zou je de hoofdbeloning op max. niveau moeten krijgen omdat je eindigt in de top 20% of hoger.
 

nietje52

Actief lid
Als het lukt om al je ingrediënten op te gebruiken (en je hebt alle mogelijke ingrediënten gedurende het evenement verzameld), dan zou je de hoofdbeloning op max. niveau moeten krijgen omdat je eindigt in de top 20% of hoger.
Oh verhip.
Het hele klassement vergeten.
Bedankt Atokirina!
 

Felair

Actief lid
190 ingrediënten uitgegeven, precies alles op nul. Volgens mij ook elke dag de dagelijkse uitdaging gedaan en ook wat uit incidenten opgeraapt dus.

Al en met al 1 upgrade tekort voor max level gebouw.
Als ik in de leerling divisie blijf hangen (op dit moment 180+ en sta dus op 190). Dan heb ik het gebouw compleet maar dat is dus afhankelijk wat de rest van wereld C uiteindelijk doet.

Eigenlijk niet 100% zeker of we morgen ook nog gratis ingrediënten krijgen als ik die uit kan geven dan komt er misschien nog 2 bij. Maar erg krap dus. Gelukkig boeit dit gebouw me niet zo heel veel maar zou wel voor het eerst zijn dat het niet lukt een gebouw compleet te krijgen.
 
Ik heb inmiddels appels gewonnen met de dagelijkse opdracht maar nu komt het volgende euvel:
Nog 38 ingrediënten te gaan voor de laatste upgrade van het eventgebouw.
Ik heb op deze wereld heel intensief gespeeld, alle opdrachten volbracht, alle dagelijkse opdrachten volbracht met ingrediënten als prijs en elk incident opgeraapt dus hoe kan het dat ik mijn gebouw niet af ga krijgen?
Je kunt dit event niet zoals sommige andere events verknallen door de verkeerde keuzes te maken.
1 ingrediënt = 1 ster.
Ik denk echt dat er niet bij alle events goed is doorgerekend dat de kist met selectiekit niet meer wordt uitgegeven.
Ik heb hem op alle 3 mn werelden niet compleet, en ook geen divisiebeloning:(
 
Bovenaan