Discussietopic herfstevenement 2021

Wildstorter

Actief lid
Gelukkig is de twijfel om het nieuwe gebouw te plaatsen weggenomen. Als het op 4x4 oppervlakte zou staan dan was het misschien (met moeite) discutabel te noemen maar op 6x4 gaat ie zeker niet in mijn stad komen. Inzetten op dr dagprijzen dan maar...
 

DarthRonin

Actief lid
Op het filmpje wat een paar dagen terug in de mail stond zag ik kasteel punten, kunnen we dat kasteel ook nog verwachten (voor) dit event?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het kasteel komt niet voor dit evenement, en voor zover ik nu weet ook niet tijdens het evenement.
 

jovayana

Actief lid
Ik zet ook gewoon alles op dagprijs septemberhuisje (appelton) al de rest moeite niet waard(tenminste voor gevorderde spelers), zal veel switchen van dagprijs worden haha
 

Felair

Actief lid
De oogstvelden zijn echt een stuk beter dan dat septemberhuisje:

Dus ik ga wat veldselectiekitjes proberen te scoren zodat ik wat ik nu heb om kan bouwen naar aantal blokken zoals hieronder, hoeft niet aan de weg dus lekker opvullen met sentinel torens en andere dingen en ergens wegmoffelen :)
1632327898345.png
 

jovayana

Actief lid
Die heb ik al staan sinds verleden jaar , maar helaas geen plek genoeg om daar nog veel op uit te breiden.
 
Wij hebben er zin in en onze bakkersmuts al opgezet. Ben je ook zo nieuwsgierig hoe je dit evenement kunt spelen?
Kijk dan eens naar onze guide die wij weer van Genesis hebben gemaakt: https://discord.gg/9nhTjyuq

Genesis wenst jullie heel veel plezier! Heb je interesse in meer van dit soort handige hulp, tips en tricks? Wij zoeken altijd actieve, gezellige leden die net als wij op wereld F een geweldige tijd willen hebben.
 

Woozy

Lid
Mij lijkt de support versie juist , stel je bewaart hem tot volgend jaar (kan niet volgens support) dan kan het best zijn dat volgend jaar een heel ander item centraal staat
 

nietje52

Actief lid
Volgend jaar heb je een ander hoofdgebouw maar als je deze kist bewaart komt er nog steeds een upgrade van het hoofdgebouw van dit jaar uit.
Geen enkele reden dat dat niet zou kunnen maar wel vreemd dat 2 CM's tegenstrijdige antwoorden geven.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dat antwoord is inderdaad foutief, mogelijk was dat op basis van informatie die toentertijd bekend was, maar de verrassingskist verdwijnt niet.
 
Bovenaan