Discussietopic herfstevenement 2021

Ik dacht dat de dagprijzen voortaan niet meer om 00u zouden wisselen maar ergens in de ochtend? Dit event is het gewoon weer op 00u, wordt dat weer de standaard? (zou ik wel fijner vinden)
 

Wildstorter

Actief lid
Beetje bedroevend weer, op meerdere werelden gespeeld en dan kom je tot niveau 7. Niet iedere dag de dagelijkse missie gehaald maar vaker wel dan niet en ook netjes dagelijks alle incidenten gepakt. Wellicht de pech om dan alsnog in de stagiair divisie te zitten maar toch. Je zou verwachten dat als je actief de opdrachten uitvoert dat je dan de totale eindprijs zou behalen.

Nu is dit niet het allerbeste wat je oan krijgen maar geedt toch een beetje een teleurstellend gevoel zo omdat het op sommige werelden (kleine speler) al lastig is om überhaupt alle opdrachten te voltooien.
 

nietje52

Actief lid
Beetje bedroevend weer, op meerdere werelden gespeeld en dan kom je tot niveau 7. Niet iedere dag de dagelijkse missie gehaald maar vaker wel dan niet en ook netjes dagelijks alle incidenten gepakt. Wellicht de pech om dan alsnog in de stagiair divisie te zitten maar toch. Je zou verwachten dat als je actief de opdrachten uitvoert dat je dan de totale eindprijs zou behalen.

Nu is dit niet het allerbeste wat je oan krijgen maar geedt toch een beetje een teleurstellend gevoel zo omdat het op sommige werelden (kleine speler) al lastig is om überhaupt alle opdrachten te voltooien.

Ik heb hem compleet maar niet zonder de evenementenkist die we vorig evenement verdiend hebben.
 

PrivateHead

Actief lid
De evenementenkist verschuift duidelijk steeds verder op in de verhaalmissie en waarschijnlijk wordt die ooit pas gegeven als het hele event uitgespeeld is. Buiten dat gaat het, zo te zien, ook (bijna) onmogelijk worden om het event gebouw compleet te krijgen zonder diamanten uit te geven. De evenementen worden nog meer pay to win.
 

Graecus 002

Actief lid
Ik heb het hele event actief gespeeld en ik kom op 10 stuks van het gebouw uit (dus eentje over).
Zonder dia en zonder kist van vorig event dus een volledig gebouw kunnen bemachtigen... Heb wel bijna elke dag de dagelijkse missie voor 2 ingrediënten gedaan.
 
Bovenaan