Discussietopic: Halloween Evenement 2024

Red Cloud

Actief lid
Denken jullie wel eens na aan de effecten van jullie spel?
Er lopen kinderen rond met messen en kapmessen, inno verzint iets nieuws, gooien met messen.
Straks gaan die kinderen met messen gooien, want in dat spelletje doen we het ook.
Denk nu eens na, dit is wederom een GRATIS advies.

Denken jullie wel eens na aan de effecten van jullie spel?
Er lopen kinderen rond met messen en kapmessen, inno verzint iets nieuws, gooien met messen.
Straks gaan die kinderen met messen gooien, want in dat spelletje doen we het ook.
Denk nu eens na, dit is wederom een GRATIS advies.
Euhhh het woord gratis kennen ze niet. Misschien dat je er eens geld voor moet vragen. Wellicht luisteren ze dan wel naar spelers. :p

Red Cloud

Actief lid
Zolang die zogenaamde managers van "support" te beroerd zijn om antwoord te geven, gebeurd er toch niets.
Support kunnen ze waarschijnlijk wel schrijven, maar de betekenis is ze volkomen onduidelijk.
Leones ik heb je toch wel eens uitgelegd wat de functie van support inhoud. Wordt tijd dat je inhoudelijk gaat reageren!

Markus

Actief lid
doe aub ook wat aan de slechte vertalingen van de gebouw namen! Bijvoorbeeld "Heksen Brouwen Rit"... dat moeten jullie zelf beter kunnen bedenken toch?

McCurdian

Nieuw lid
Misschien een tip voor Forge om eerst de vaste spelonderdelen te verbeteren en daar de fouten uithalen i.p.v. een constante stroom aan nieuwe spelelementen en oneindig veel evenementen

Ik vind het een beetje ons voor de gek houden dat de knop gooien gewoon random is (zag ik op youtube) terwijl iedereen denkt dat het uitmaakt wanneer je op het knopje gooien klikt. Dat zou je namelijk verwachten. Ook de beloningen op de energiekisten zijn oplopend (kist 6 biedt veel mooiere beloningen dan kist 1) terwijl het nu lijkt alsof het random is en je bij kist 1 hoopt op een leuke beloning. Daar mag best wat uitleg bij

Bovenaan