Discussietopic: Halloween-evenement 2022

De Moord Konijntjes zijn klaar voor het Halloween event en hebben hun bijltjes mooi opgeblonken; ben je ook nieuwsgierig hoe je het beste haalt uit dit evenement?
Kijk dan eens naar onze guide die we op onze community discord hebben geplaatst: https://discord.gg/VmF84NxMem

Ut4eVuA.png
 
JmhQwjz.png

Op de plek van het rondje op de afbeelding heb ik een lantaarn gebruikt. Bij de beschrijving van de Lantaarn staat dat die ALLE omliggende misttegels vrijmaakt. Waarom is de plek van de X niet vrijgemaakt? Deze grap kost me een heel aantal kaarsen/andere gereedschappen.
 

Tigertjheu

Actief lid
De tegel word nog verborgen door beide kisten, als je een tegel ernaast vrij maakt dan zal ook de tegel waar het kruis staat zichtbaar zijn.
 

bonke35

Actief lid
de toren kan je wel verhandelen en levert zo'n 9500 op ( ongebruikt :) gebruikt weet ik niet)
volgens mij het meeste wat je kan krijgen :)
 

nietje52

Actief lid
een gebruikte toren kan niet worden opgeslagen een ongebruikte toren wel.
( net even geprobeerd)
Zodra je hem neerzet is hij toch gebruikt?
Je bedoelt dat hij kan opgeslagen worden voor hij afloopt.
Ik heb gehoord dat de volgende keer dat je hem dan neerzet de timer verder gaat waar hij gebleven was.
 

53 K-Aman

Actief lid
Zodra je hem neerzet is hij toch gebruikt?
Je bedoelt dat hij kan opgeslagen worden voor hij afloopt.
Ik heb gehoord dat de volgende keer dat je hem dan neerzet de timer verder gaat waar hij gebleven was.
als je hem neerzet kan hij zolang hij actief is en dat is 24 uur worden opgeslagen en verhandeld, na 24 uur stopt dat.
 
Bovenaan