Discussietopic: Forge of Empires - 10e Verjaardag!

Wildstorter

Actief lid
Leuke prijzen te winnen.
Helaas staan ze niet heel erg boven de rest zoals bijvoorbeeld de Yggdrasil uit de Vikingen nederzetting. Dus deze zal ik waarschijnlijk plaatsen en op redelijk korte termijn gaat deze ook weer uit mijn stad verdwijnen. Had liever iets gezien waar je een jaar of 5 tot 10 mee vooruit zou kunnen. Dan staat het mooi in je stad als troffee.
 

alosta

Lid
De hoofdprijs vind ik persoonlijk eerder maar magertjes voor een jubileum.
Voor de rest ziet het er netjes uit. Is het geen idee om voor het 10-jarig jubileum terug eens te starten met de korte historische events (hooguit een weekje ofzo, ik mis die ;) )
 

Wildstorter

Actief lid
Denk dat die wensput niet zo vaak meer voorbij gaat komen. Aangezien er ineens hele grote dia farms ontstaan zijn waardoor de verkopen uitblijven. Wellicht dat ze zelfs spijt hebben dat ze de wensput (en ook de krimpkit) voorheen te regelmatig voorbij lieten komen ;-)

Net nog even gekeken naar de hoofdprijs ( Het Gouden Planetarium ) dit event en het is jammer maar deze valt in het niet bij de Adelaarsberg welke al enige tijd in het spel zit. Je zou verachten dat een Feestelijk gebouw ter ere van een 10 jarig bestaan wel echt er bovenuit zou springen. Ook het Podium der tijden is niet veel beter dan een Kolossus maargoed, voor deze is het niet nodig om 10 levels bij elkaar te sparen maar kun je direct plaatsen.
 

Markus

Actief lid
zouden de statistieken voor het jupiter tijdperk ook aan de info kunnen worden toegevoegd? zeker gezien dat tijdperk zeer binnenkort moet beginnen?
 

Didi 666

Actief lid
Hier al 3 keer rond , maar blijft ijzertijd aangeven ?

Wensputten zitten er wel in, hopelijk genoeg om de 1000 te halen dit evenement o_O
 

atena

Lid
tulip-tulips-g1cb1abad0_640.png

Van harte gefeliciteerd!
 

nietje52

Actief lid
Is er een speciale beloning voor als je elke dag het blauwe vlaggetje hebt behaald (zoals de kalenders in vorige events) of lees ik dat verkeerd?
 

Didi 666

Actief lid
Op ACDEF Dat zijn mijn Farm werelden
Met de moeilijkheid ( of gebrek eraan ) van de evenementen de laatste tijd, meestal in 2 a 3 dagen overal bij

Op B speel ik alleen op de aanval, komt ws 1 te staan om de 1000 compleet te maken
 
Bovenaan