discussietopic FoE sponsort de TV serie "Da Vinci’s Demons"!

DeletedUser

Guest
Wanneer en op welke zender kunnen we deze serie in NL en BE bewonderen?
 

DeletedUser5150

Guest
je bedoeld of hij ooit bewonderd kan worden!



Lang niet alles wat in de VS geproduceerd word door respectievelijk grote zenders word ook internationaal verkocht. Als dit echter een tripple A serie is met bekende acteurs, ga er dan vanuit dat het een 6 maanden na intrede in de VS hier op de buis ( kan ) verschijnen! Dit houd in dat deze serie waarschijnlijk bij de voorjaars lineup hoort ( net als Alcatrazz vorig jaar ) dus een mid season serie. Deze series zijn over het algemeen korter ( hebben maar 13 episodes ) helaas zie je vaak dat deze vrij snel gecanceld worden ( Alcatrazz dus ook )



Als de serie dus ergens in deze maand in premiere gaat, eind dit jaar begin volgend jaar in NL!



Andere vraag komt er ook nog event ter promotie van deze serie? Of moeten we de davinci quests zien als t event wat er voor stond ( was echt slecht event )
 

DeletedUser

Guest
Tenzij ik me vergis zal het op FoxLife worden uitgezonden, maar met 100% zekerheid durf ik dat niet te zeggen.

Er zal verder geen speciaal evenement hiervoor georganiseerd worden. De aankondiging is louter een kleine heads-up zodat jullie op de hoogte blijven. :)
 

DeletedUser

Guest
Leuk om weten dat FoE blijft groeien en dat we de ontwikkelingen kunnen volgen van het spel :)
 

DeletedUser

Guest
Tenzij ik me vergis zal het op FoxLife worden uitgezonden, maar met 100% zekerheid durf ik dat niet te zeggen.

Er zal verder geen speciaal evenement hiervoor georganiseerd worden. De aankondiging is louter een kleine heads-up zodat jullie op de hoogte blijven. :)

FoxLife? Volgens mij heb ik dat niet :-(
 

DeletedUser4162

Guest
En anders, The Pirate Bay :p daar zal die wel op komen te staan :ninja:
 

DeletedUser5150

Guest
FoxLife is een grote amerikaanse zender! en in NL niet beschikbaar. andere zenders proberen steeds meer voet aan de bodem te krijgen en zijn veel comercieler ingesteld ( denk daarbij aan HBO ) Fox is dit echter NOG niet .. of dit ooit komt geen idee! Fox staat er wel om bekend zijn series te verkopen aan veronica hier in nederland ... verwacht het dus naar het lopende zeisoen nikita of Arrow! beide 23 episodes lang dus nog zeker een maand of 3-4
 

FantasyFan

Actief lid
Dat klopt niet. Foxlife is een zender die uitgezonden wordt in latijns-amerika en europa. (En in Japan onder een andere naam.) Het is wel een zender van Fox Broadcasting Company, een van vele, maar dat maakt het zeker niet hetzelfde als de amerikaanse zender(s) van Fox Broadcasting Company, inclusief het bekende Fox. Hier in nederland is Foxlife verkrijgbaar via extra pakketten. Bij ziggo zit het in het "TV extra"-pakket. Ik kijk er regelmatig naar, ze zenden goede series uit als true blood, en the walking dead. Zonder reclame onderbrekingen, dus vandaar waarschijnlijk dat het in extra pakketten zit.
 

DeletedUser

Guest
Bedankt voor de info, ik zit (nog) bij Ziggo, dus ik zal het eens nakijken.
 
Bovenaan