Discussietopic Fauna Evenement 2022

atena

Lid
Toen ik met dit spel begon was het schaakmat-kwadraat zo'n beetje het allerbeste wat er was en nauwelijks aan te komen. Nu wordt er mee gestrooid. Is ie vervangen door iets beters? Wat is nu het fijnste om te hebben?
 

nietje52

Actief lid
Toen ik met dit spel begon was het schaakmat-kwadraat zo'n beetje het allerbeste wat er was en nauwelijks aan te komen. Nu wordt er mee gestrooid. Is ie vervangen door iets beters? Wat is nu het fijnste om te hebben?
Winnaarsplein niveau 2 is 15% aanval op 9 vakjes. (jupiter)
 
Wat een rotspel is dit. Op geen enkele wereld krijg ik die dierenovergang compleet. Krijg gewoon geen pootjes, en de rest is ook niet om over naar huis te schrijven. Beloningen ok, maar ik krijg ze haast niet los, regelmatig zijn er geen combinaties te maken. En een level halverwege beëindigen kan ook al niet.
 

Popie-Jopie

Nieuw lid
Wordt met de evenementen rekening gehouden met deelnemers die in de Bronstijd zitten? Het is het tweede evenement waarbij ik merk dat je vanaf een bepaalde zoekopdracht niet meer verder kunt...

Zoektocht 38 (11 juli):
  • Diane: "Laat de eerste moeilijkheid in de Gilde-expeditie oplossen OF Win een aantal (4 - 10) gevechten zonder te verliezen"Beloning: Wildlife Coin.png 15 Wildlife Coins
Wordt moeilijk als je in Brons geen gilde expedities kunt doen en je alle gevechten uit je tijdperk en zelfs enkele van ijzer al hebt gevochten. om dan nog te winnen... :-(

Ik kan dus de eindstreep helaas niet halen.
 

nietje52

Actief lid
Wordt met de evenementen rekening gehouden met deelnemers die in de Bronstijd zitten? Het is het tweede evenement waarbij ik merk dat je vanaf een bepaalde zoekopdracht niet meer verder kunt...

Zoektocht 38 (11 juli):
  • Diane: "Laat de eerste moeilijkheid in de Gilde-expeditie oplossen OF Win een aantal (4 - 10) gevechten zonder te verliezen"Beloning: Wildlife Coin.png 15 Wildlife Coins
Wordt moeilijk als je in Brons geen gilde expedities kunt doen en je alle gevechten uit je tijdperk en zelfs enkele van ijzer al hebt gevochten. om dan nog te winnen... :-(

Ik kan dus de eindstreep helaas niet halen.
Blijkbaar kies je ervoor in Brons te blijven.
Dan moet je accepteren dat je niet alles kunt.
Ik heb een dorpje in ijzertijd.
Daar heb ik dus geen antiquair.
Jammer voor mij.
Als je verder gaat in de tijd kun je ook je buren bevechten.
 
Laatst bewerkt:
Het is en blijft een waardeloos spel. Op 1 van de 4 werelden die oversteek compleet kunnen krijgen. Krijg je er vanochtend overal nog even gauw een ticket/kaart bij, maar niks... Op een had ik zelfs 6 pootjes, volkomen vast op het dambord, niet los te krijgen. En al had ik ze los, was het nog te weinig.

Als ze dit volgend jaar weer gaan doen denk ik dat ik 2 weken vakantie op Antarctica ga houden, ver, heel ver weg van Inno... Voor zover ik het kan zien hebben in het gilde sommigen het wel compleet, maar aardig wat spelers ook niet. Wel lees ik toch wat frustratie...
 

nietje52

Actief lid
Ik doe meestal op 6 werelden mee aan events maar hier heb ik zo'n hekel aan dat ik alleen op mijn hoofdwereld meegedaan heb.
En geen ticket meer aangeraakt toen ik de oversteek compleet had.
 

alosta

Lid
Ik vind dit een leuk event haha

Had wel het gevoel dat het moeilijker was om de complete set te bemachtigen (wat uiteindelijk is gelukt), mss iets om volgende keer naar te kijken.
 
Bovenaan