Discussietopic: Fauna Evenement 2021

Bullspirit Dancer

Actief lid
Vermaak me er prima mee, op Beta het event gedaan zonder de event kist en zonder ook maar een diamant uit te geven het gebouw makkelijk kunnen plaatsen.
In tegenstelling tot de boost in het archeologie event heb je deze niet echt nodig als pakket. Heel af en toe een kleurenbom aanschaffen en verder de muntjes gebruikt om 10 extra beurten te nemen als je net 1 of 2 beurten te kort komt.
 

DarthRonin

Actief lid
Dat maakt het wel heel moeilijk om een pakket van 1230 coins te bemachtigen.

Dat pakket is irrelevant, je moet het zonder dat pakket ook makkelijk halen door alsmaar die kaart te vernieuwen en alleen af en toe extra beurten bij te kopen.
Het event was met die 20 munten juist niet in balans omdat het mogelijk was zonder diamanten 2 complete gebouwen bij elkaar te spelen, terwijl het normaal zo is dat je zonder diamanten maar 1 gebouw kunt halen.

Dat booster pack vergelijken met het archeologie event gaat helemaal mank.
Booster pak in dit event maakt het makkelijker om te spelen terwijl je bij het archeologie event die pakketten nodig had om überhaupt iets te kunnen doen.
 

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Eens met @DaSmokey , ik vind de balans ook niet goed. Je krijgt om de andere opdracht 10 munten, straks bij de dagelijkse opdrachten misschien 20. Maar zo'n boosterpack kost er 1230! Dat gaat m niet worden. De minigame gaat bovendien erg traag, je moet telkens wachten tot de blokjes verdwijnen of tot je kist/pootafdruk gezakt is.
Van de direct speelbare missies (missie 1 t/m 34) krijg je 10 munten per voltooide opdracht.
Van de dagelijkse missies (35 t/m 55) krijg je 20 munten per voltooide opdracht.
En van de bonus missie (elke dag inloggen) krijg je 40 munten.
 

nietje52

Actief lid
Deze minigame is al vanaf mijn jeugd mijn digitale nachtmerrie.
Ik heb gewoon het inzicht niet.
Ik heb binnen een paar zetten een dambord.
Extra zetten kopen? Ik ben vooral bezig mijn zetten op te maken zodat ik naar een volgend veld kan.
Doe mij maar een match-3 spelletje dan.
 

Achnaton

Actief lid
Irritant dat er een scherm over het spel komt te staan als je de keuze moet maken om 10 pogingen te kopen of een volgend level te starten. Is dit expres zo gedaan?
Verder heeft het op wat namen in het spelonderdeel na weinig met wildlife te maken....
Ik ga er maar weer ff door vanwege de hoofdprijs.
 
Een ongelooflijk waardeloos event, net meerdere keren meegemaakt dat er gewoon geen enkel pootje verschijnt. Ik heb nu alle tickets gebruikt en heb pas een zo'n upgrade verdiend. Bij het vorige event was het precies zo'n zelfde puinhoop, ik weet niet wat ze aan het doen zijn, maar vroeger had ik altijd upgrades over als ik alle quests had gedaan maar nu kom ik ze nog steeds te kort.
 

Didi 666

Actief lid
Begrijp niet welke skills je hier nodig hebt, aangezien je skills weinig invloed hebben of je pootjes krijgt of niet.
Zelf al meerdere keren gehad dat er niet 1 pootje kwam, ach ja :rolleyes:
 
Ja, hier hetzelfde. Spel is gejat van King Software, Pet Rescue Saga. Die had ik geprobeerd en al snel verwijderd.
Snap ook niet wat dit met het ontwikkelen en beheren van een stad te maken heeft. Creatieve crew zal wel vakantie hebben gehad.
 
Yeaa ik heb een nieuw record gehaald. 4 hondepootjes op de ena onderste rij en helemaal niet meer kunnen.
(de boosters zijn te duur om te kopen)
wat een kwalitatief uitermate teleurstelende mini game zeg
 
Event loopt 22 dagen, dat is dus 66 tickets, plus de 25 uit de quest, maakt dus 91 tickets. Laatste dag is niet compleet, dus we halen de laatste dag weg, dus nog maar 88 tickets over. Je hebt (aannemende dat je het vorige event hebt gespeeld) minimaal 7 keer 20 pootjes nodig. 140/91= maakt dus ongeveer 1.5 Ik heb teveel dagen dat ik helemaal niets krijg, dus ik ben bang dat het niets wordt. Het helpt ECHT niet als je er pas eentje ziet op zet 20 of zo, of dat je twaalf zetten bezig bent om hem naar beneden te krijgen en dan dat hij geblokkeerd wordt door zo'n prijsje. Als je nu nog niet je tweede upgrade uit de kaart hebt, dan zie ik het somber in.. Het had veel beter geweest als de verdeling om en om was geweest. Dus upgrade, andere prijs, upgrade, andere prijs, upgrade, en daarna twee andere prijsjes en dan weer een upgrade.. Op die manier geef je de spelers die gewoon slecht in dit spellentje zijn OOK een kans. De bedoeling is toch dat je het eindgebouw krijgt? Of zie ik dat verkeerd? Op deze manier krijg je een hoop teleurgestelde spelers.
 

Biervent

Actief lid
Event loopt 22 dagen, dat is dus 66 tickets, plus de 25 uit de quest, maakt dus 91 tickets. Laatste dag is niet compleet, dus we halen de laatste dag weg, dus nog maar 88 tickets over. Je hebt (aannemende dat je het vorige event hebt gespeeld) minimaal 7 keer 20 pootjes nodig. 140/91= maakt dus ongeveer 1.5 Ik heb teveel dagen dat ik helemaal niets krijg, dus ik ben bang dat het niets wordt. Het helpt ECHT niet als je er pas eentje ziet op zet 20 of zo, of dat je twaalf zetten bezig bent om hem naar beneden te krijgen en dan dat hij geblokkeerd wordt door zo'n prijsje. Als je nu nog niet je tweede upgrade uit de kaart hebt, dan zie ik het somber in.. Het had veel beter geweest als de verdeling om en om was geweest. Dus upgrade, andere prijs, upgrade, andere prijs, upgrade, en daarna twee andere prijsjes en dan weer een upgrade.. Op die manier geef je de spelers die gewoon slecht in dit spellentje zijn OOK een kans. De bedoeling is toch dat je het eindgebouw krijgt? Of zie ik dat verkeerd? Op deze manier krijg je een hoop teleurgestelde spelers.
Je ziet het verkeerd. De bedoeling is dat je het eindgebouw pas krijgt na het betalen van diamanten
 
Bovenaan