Discussietopic: Fauna Evenement 2021

DarthRonin

Actief lid
Het minigame deel spreekt me niet zo aan, maar dat adelaarsding ziet er wel erg lekker uit, ben bang dat ik er toch weer aan moet geloven dit event :D
Schijnt dat het mogelijk is 2 van die gebouwen te scoren zonder diamantjes, dat zou wel lekker zijn :D
 

Markus

Actief lid
is het nu:

wildernis evenement (zo wordt het aan het eind van de aankondiging genoemd)
wildlife evenement (zo heet het in de titel hier en op homepage)
of
fauna evenement (zo het het op de eventknop in het spel zelf)
??

drie verschillende namen voor een en hetzelfde event. maak eens een keuze ;)
 

Wildstorter

Actief lid
26, 32 en 23 voorraden en wat FP. Wie zit er nu op die hamers te wachten? :rolleyes:
Gelukkig zijn het er maar heel weinig op 24 uur want anders kom je er ook niet meer vanaf.
 

Bijlagen

  • IMG_20210712_175043_691.JPG
    IMG_20210712_175043_691.JPG
    215,3 KB · Weergaven: 135

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Kennelijk zie jij nog een verouderde weergave, gisteren is het topic namelijk bewerkt en het had geen voorraden moeten zijn maar goederen :)
 

Wildstorter

Actief lid
Fijn dat het aangepast is maar dat van die verouderde weergave is onzin... dat zou ik jou niet uit hoeven te leggen ;)
 
We hebben er ook dit keer zin in en hebben het Fauna event al in ons hart gesloten. Wil je hulp en ben je nieuwsgierig hoe je dit event kunt spelen?
Kijk dan eens naar onze guide die wij van Genesis hebben gemaakt: https://discord.gg/hmttvnRwRq

Genesis wenst jullie heel veel plezier! Heb je interesse in meer van dit soort handige hulp, tips en tricks? Wij zoeken altijd actieve, gezellige leden die net als wij op wereld F een geweldige tijd willen hebben.
 

Tigertjheu

Actief lid
Wat een vreselijk saaaaaai evenement.. Klik op 2 boxjes, wacht 1 seconde tot ze verdwijnen, wacht nog 2 seconde tot je weer kunt klikken en wacht weer...
Op naar opdracht 22 om het event te skippen. Zoals mij al werd aangeraden door de beta spelers.
 

DaSmokey

Nieuw lid
Oke, het is niet een officiele FoE website, maar volgens https://forgeofempires.fandom.com/wiki/2021_Wildlife_Event zou je 20 coins per quest moeten krijgen, maar het zijn er maar 10. Dat maakt het wel heel moeilijk om een pakket van 1230 coins te bemachtigen. Bovendien suggereren de screenshots dat je met schatkisten (veel) kans maakt op FP's, maar ik krijg alleen maar van die nutteloze tijd en productie bonussen.
[Edit] Ik zie nu dat het aan de kleur van de kisten ligt wat je krijgt, maar het kost m.i. nog steeds belachelijk veel coins om een booster te kunnen kopen, waar je eigenlijk niet zonder kan. Dat was bij het archeologie event aanzienlijk beter in balans.
 
Laatst bewerkt:

DarthRonin

Actief lid
Net aan 2e kaart begonnen, zoek het nu al niet meer.
Dit is gewoon een ongelooflijk vervelende minigame.
Heb zoiets 20 jaar geleden gespeeld en er is een reden dat ik ermee gestopt ben denk ik maar.

Had gehoopt op een paar van die event gebouwen, maar moet mijn strategie voor dit event maar eens heroverwegen.
Misschien toch maar alleen voor die kist gaan en de rest negeren....
 
Eens met @DaSmokey , ik vind de balans ook niet goed. Je krijgt om de andere opdracht 10 munten, straks bij de dagelijkse opdrachten misschien 20. Maar zo'n boosterpack kost er 1230! Dat gaat m niet worden. De minigame gaat bovendien erg traag, je moet telkens wachten tot de blokjes verdwijnen of tot je kist/pootafdruk gezakt is.
 
Bovenaan