Discussietopic: De Galatatoren

Felair

Actief lid
Ja echt tenenkrommend dit. Aankondigingen op de anderstalige servers is al net zo slecht. Dus op dat hoofdkantoor bij Inno zijn ze dus gewoon aan het falen schijnbaar..
Als support zelfs het niet weet..

In het laatste draadje met de spelversie update stond dat het de laatste van het jaar zou zijn. Had het daar maar bij gelaten inderdaad want dit slaat echt werkelijk helemaal nergens op. Liever geen aankondigingen dan deze halve onzin waar niemand iets aan heeft.
 

Dabwy

Lid
Toen ik begon met FoE was het plunderen wel handig om goederen en som ook enkele FP te krijgen. Nu vind ik het zielig om spelers lager dan ik hun hard verworven goederen en FP af te pakken. Spelers hoger dan ik plunderen is erg gevaarlijk omdat ze heel hard kunnen terugslaan. Ik plunder dus nooit behalve als wraak.
Misschien is z'n toren wel handig om wat hogere spelers toch te plunderen want dat is niet "zielig" meer.
 

Achnaton

Actief lid
Goede ontwikkeling!
Scheelt veel verdedigingsgebouwen/ meubilair. En het scheelt ook irritaties door plunderen!!
De goederen zijn mooi meegenomen.
Het zijn maar 9 vakjes. Dat is niks voor een grote speler.
Ik stop graag FP in mijn eigen GG in plaats van dat ik ze worden gestolen door een plunderaar.
Ik hoop dat je kan zien dat een plundering is mislukt. Lijkt me vet lachen als zo'n zielige plunderaar bakzeil haalt.
De torens worden niet gebouwd? Dat lijkt me niet. Ik zie er al genoeg verschijnen.
Wel mooi dat er naar die 50% wordt gewezen. Draai het eens om. Dan is 50% minder geplunderd worden heel positief.
 

DarthRonin

Actief lid
Ik zie op een wereld al een groepje om samen die toren te uppen, maar die spelers vallen voor mij ook onder de noemer "voor de lol".
 

Felair

Actief lid
Jij word betaald om te spelen? :-D
Op wereld C in ieder geval nog geen torens gesignaleerd helaas.. :(
 
Maarehh, waarom wordt dit ding nou aangekondigd zonder dat we er iets vanaf weten? Wat triggert de questline, is dat ding al actief? (zo nee, wanneer wel?) Cursusje communicatie kon er dit jaar niet af bij Innogames zeker?
het is allemaal wel vrij onduidelijk ja.
 

Achnaton

Actief lid
Het is een spelletje. Is dat niet voor de lol? :p
De aantallen wisselen nogal per wereld inderdaad. Op sommige zijn er geen op andere honderden.
 
Op D word ik gek van alle bedelberichten van spelers die hem hebben geplaatst en nu bedelen om FP’s.
Dat ding is zinloos. Levert aan goedjes enkel oude meuk waar je niks aan hebt. Ik verdrink nu al in alle goedjes.
En plunderingen afslaan? Poeh poeh, op level 80 geeft hij bij 6 plunderpogingen een kans om niet geplunderd te worden. Dus je geeft tienduizenden FP’s uit om de plundering van een paar FP’s te voorkomen

Laat die zin nog eens goed tot je doordringen.. speel je dan efficiënt?
 

DarthRonin

Actief lid
Op E gaan ze hard, mijn toekomstbuurt is ze massaal aan het plaatsen en ik zit ineens in meerdere groepsberichten waar ze plekken aanbieden die ook nog de deur uit vliegen.
Blijkbaar denken er toch velen dat het zeker de moeite waard is omdat het een klein ding is.
 

nietje52

Actief lid
In toekomst werd ik relatief vaak geplunderd.
Het is naar mijn mening een fijn tp voor plunderaars om te settelen dus ik snap die ontwikkeling wel.
Nu ik hoger zit ben ik niet meer geplunderd.
Als ik hem zet is het toch voor de heb denk ik.
Geen haast mee.
 
Maarehh, waarom wordt dit ding nou aangekondigd zonder dat we er iets vanaf weten? Wat triggert de questline, is dat ding al actief? (zo nee, wanneer wel?) Cursusje communicatie kon er dit jaar niet af bij Innogames zeker?
Galata Tower | Forge of Empires Wiki | Fandom , daar staat de discussie al sinds 11-09-2020.
Hier staat ook dat de communicatie slecht is,
09-11-2020:
[/QUOTE]
It has been released today on very short notice. But the info about how to obtain blueprints wasn't mentioned at all, which is even less information than on beta where the only thing they have been saying is that it will be obtainable via an early game questline.
 
Ik wat het mij oplevert en wat het wel geeft is me veel waard. Het is een prima GG :D.
Of iets prima is en welke waarde je ergens aan toekent is afhankelijk van je perceptie. Feit is dat het gebouw je 6x per dat een kans geeft.. en wat voorraden. En dat is op level 80 wel erg schraal. Je zou voor de gein eens de moeite moeten nemen om te zien hoeveel FP je er tegen die tijd in hebt gestopt. Vele malen meer dan er in je verdere leven bij je geplunderd wordt.
Met het gebouw is dus niets mis, het doet wat het doet. Maar dat het zo belangrijk voor je is roept vraagtekens op over de efficiëntie van je spel. Want je doet net alsof je plunderen niet kunt voorkomen, anders dan door er duizenden FP’s in te stoppen die je nooit meer terug verdient.
 
Bovenaan