Discussietopic: Archelogie Evenement 2022

Atokirina

Actief lid
Ik vind de portretten van het komende evenement niet zo mooi om eerlijk te zijn, ze lijken minder gedetailleerd (bredere penseel lijnen) dan andere die we al gehad hebben. De art style is wat anders, en ben er niet echt fan van.
Avatars%20(1).png

All_Player_Avatars_FALL20-180x180px_03.png
All_Player_Avatars_FALL20-180x180px_01.png
All_Player_Avatars_HELLOWEEN2018-180x180px_ZOMBIE.png
All_Player_Avatars_COP1-180x180px_GUDRID.png
De nieuwe set ziet er wel leuk uit. :)

Hopelijk zijn de wensputten opnieuw te vinden tussen de dagprijzen (de krimpkit was er in elk geval op de beta). Het begint op te vallen dat deze minder en minder voorkomen als dagprijs (misschien dat ze niet meer terugkomen als dagprijs...). Het F2P tijdperk van FoE is een beetje aan het eindigen.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind de portretten van het komende evenement niet zo mooi om eerlijk te zijn, ze lijken minder gedetailleerd (bredere penseel lijnen) dan andere die we al gehad hebben. De art style is wat anders, en ben er niet echt fan van.
Avatars%20(1).png

All_Player_Avatars_FALL20-180x180px_03.png
All_Player_Avatars_FALL20-180x180px_01.png
All_Player_Avatars_HELLOWEEN2018-180x180px_ZOMBIE.png
All_Player_Avatars_COP1-180x180px_GUDRID.png
De nieuwe set ziet er wel leuk uit. :)

Hopelijk zijn de wensputten opnieuw te vinden tussen de dagprijzen (de krimpkit was er in elk geval op de beta). Het begint op te vallen dat deze minder en minder voorkomen als dagprijs (misschien dat ze niet meer terugkomen als dagprijs...). Het F2P tijdperk van FoE is een beetje aan het eindigen.
Met F2P bedoel je 5 werelden vol met wensputten knallen zodat je met 1 wereld honderden euros aan dia's uit kan geven? Wat mij betreft verdwijnen die wensputten helemaal.
 

nietje52

Actief lid
Volgens mij mis ik popups bij de prijs van de laatste missies van de kleitabletten.
Bij de eerste had ik niet eens door dat hij klaar was.
 

Marien

Lid
De edelstenen en de dagprijzen zijn bijna niet de verkrijgen, het kost me dagelijks veel boekrollen voor de edelstenen, dus die beloning ga ik zeer waarschijnlijk niet halen...
Het wordt ieder jaar moeilijker
 

nietje52

Actief lid
De edelstenen en de dagprijzen zijn bijna niet de verkrijgen, het kost me dagelijks veel boekrollen voor de edelstenen, dus die beloning ga ik zeer waarschijnlijk niet halen...
Het wordt ieder jaar moeilijker
Het blijft toch voor iedereen anders denk ik.
Ik heb elke dag een edelsteen gehad, ik heb er nog 2 klaarliggen om op te rapen en ik heb nog 1400 scrolls.
Maar ik heb al 3 jaar geen gouden tablet gehad.
 

DarthRonin

Actief lid
De edelstenen en de dagprijzen zijn bijna niet de verkrijgen, het kost me dagelijks veel boekrollen voor de edelstenen, dus die beloning ga ik zeer waarschijnlijk niet halen...
Het wordt ieder jaar moeilijker

Tenzij je er diamanten tegenaan wilt gooien zou ik me ook niet druk maken om die edelstenen.
De juiste dagprijs op pikken levert veel meer op dan die set vol krijgen.
Of knal er een bak diamanten tegenaan op die dagen dat er een mooie dagprijs is zodat je genoeg fragmenten krijgt om de overige slotjes te vullen.
 
het archeologie evenement, ik vind het geweldig, wat me enigzins tegenvalt, is dat ik geen enkel gouden kleitablet(goude kleitabletten) heb gevonden, ik had ze allemaal, wel 300 keer, behalve die ene gouwe, en toen mocht ik ook nog 7 dagen lang maar een missierol per dag doen, terwijl ik dat hele tijdperk zo zat was, maar ik heb me ook zeven dagen niet geergerd aan de spelfout in het kleitabletten verhaal, keb ook alleen maar manneportrrte gekregen, en soms ook geen enkel edelsteen fragment, hoewel ik wel een redelijk aantal stenen had verwijderd, en van de tijd snap ik ook geen hout, niks dus, wanneer een edelsteen dag begint? geen flauw idee, ben zo zeker, twee dagen ''verloren'.
maar vanochtend heb ik eindelijk mijn zesde vlindertuintje gehad, pfeww gelukkig, en ik ga ze nu fijn in elkaar puzzelen, want ik heb uiteraard geen plek meer,
 
Laatst bewerkt:
Het blijft toch voor iedereen anders denk ik.
Ik heb elke dag een edelsteen gehad, ik heb er nog 2 klaarliggen om op te rapen en ik heb nog 1400 scrolls.
Maar ik heb al 3 jaar geen gouden tablet gehad.
ik weet dat ze er zijn, want ik heb er toevallig een op beta gehad, daar miste ik helaas een andere weer.. och ja.. dus ik weet dat ze er zijn, anders had ik er niet in gegeloofd, drie jaar..
 
het archeologie evenement, ik vind het geweldig, wat me enigzins tegenvalt, is dat ik geen enkel gouden kleitablet(goude kleitabletten) heb gevonden, ik had ze allemaal, wel 300 keer, behalve die ene gouwe, en toen mocht ik ook nog 7 dagen lang maar een missierol per dag doen, terwijl ik dat hele tijdperk zo zat was, maar ik heb me ook zeven dagen niet geergerd aan de spelfout in het kleitabletten verhaal, keb ook alleen maar manneportrrte gekregen, en soms ook geen enkel edelsteen fragment, hoewel ik wel een redelijk aantal stenen had verwijderd, en van de tijd snap ik ook geen hout, niks dus, wanneer een edelsteen dag begint? geen flauw idee, ben zo zeker, twee dagen ''verloren'.
maar vanochtend heb ik eindelijk mijn zesde vlindertuintje gehad, pfeww gelukkig, en ik ga ze nu fijn in elkaar puzzelen, want ik heb uiteraard geen plek meer
Ik kreeg elke keer een edelsteenscherf die levert ook meer op als je ze allemaal hebt dan bij de kleitabletten.
 
ja, ik ben er nu op aan et letten, maar, bij de vlindertuin, de bogen staat , van alle tijdperken, als je ze in je inventaris hebt, maar zou gauw je ze neerzet, blijkt het toch van je tijdperk te zijn, de tuinen, staan wel in je inventaris naar tijdperk
 
Bovenaan