Discussietopic 1.234

Na deze update lopen de missies regelmatig vast (PC)
Bij afbreken ven een missie verschijnt er geregeld geen nieuwe missie en kan je niet meer naar de andere missie tabs gaan (dagelijk, event).
Missieoverzicht sluiten, even wachten, en dan zijn er weer 3 missies. Maar wel uiterst irritant als je snel door wilt klikken naar de juiste herhaalmissies.
 

DarthRonin

Actief lid
Na deze update lopen de missies regelmatig vast (PC)
Bij afbreken ven een missie verschijnt er geregeld geen nieuwe missie en kan je niet meer naar de andere missie tabs gaan (dagelijk, event).
Missieoverzicht sluiten, even wachten, en dan zijn er weer 3 missies. Maar wel uiterst irritant als je snel door wilt klikken naar de juiste herhaalmissies.
Heb het ook al een paar keer gemerkt vandaag, maar ik ben zo ver gegaan dat ik de pagina heb ververst omdat het niet (snel genoeg) over ging.
 

alosta

Lid
Hier hetzelfde, niet alleen op pc, maar is al sinds dat reclame voor iedereen toegankelijk is.
 

nietje52

Actief lid
Na deze update lopen de missies regelmatig vast (PC)
Bij afbreken ven een missie verschijnt er geregeld geen nieuwe missie en kan je niet meer naar de andere missie tabs gaan (dagelijk, event).
Missieoverzicht sluiten, even wachten, en dan zijn er weer 3 missies. Maar wel uiterst irritant als je snel door wilt klikken naar de juiste herhaalmissies.
Ik heb het ook maar pas het laatste half uur.

Edit: Oh de update was vandaag natuurlijk.
 

DarthRonin

Actief lid
De reactie op mijn support ticket is dat het probleem bekend is en dat de devs eraan werken.
Hopen maar dat het niet tot de volgende update duurt voordat het gerepareerd is.
 

DarthRonin

Actief lid
Merk dat als ik niet te snel de HH's weg druk er geen probleem is.
Die ene keer dat ik net iets sneller drukte was het vervolgens meteen raak.
Wacht nu dus elke keer lang genoeg en al een tijdje geen last meer gehad van die bug.
 
Bovenaan