Discussietopic 1.231

Seconddream

Actief lid
Het zit niet allemaal in deze update maar ik wil toch een kritische noot kwijt.
Ergens las ik dat er een aanpassing was gedaan om de server minder te belasten, er zijn echter kleine wijzigingen voorbij gekomen die mijns inziens onnodig zijn.
Bijvoorbeeld het bericht die je krijgt in de PvP-arena als je een kist met beloning krijgt, die zie je als je bezig bent EN je krijgt een systeem bericht, mijn suggestie, laat dat systeem bericht achterwege ( vind het evengoed al irritant maar dat zal persoonlijk zijn ) in dit geval is het dubbele info.
Bij de vrienden taveerne zit een icoontje die je verteld dat je bonus krijgt gedurende 4 uur, als speler heb je geen invloed en dat maakt het zinloze informatie. Geef de bonus of geef hem niet, ik bedoel geef hem permanent, dat icoontje gaat nergens over als je het mij vraagt.
Dan de informatie van het aankomende event, in het verleden kan ik me herinneren kon je daar ook ( bij benadering ) zien welke dagelijkse beloningen te winnen zijn, dit zijn gebouwen die eerder al te winnen waren ( of een upgrade daarvan ), ik snap dat niet alles benoemd wordt maar nu wordt niks benoemd en dat vind ik jammer. Even ter verbeelding, ik speel al wat langer ( en ik ben de enige niet ) waardoor ik meerdere gebouwen uit een event heb staan over diversen werelden, er zitten gebouwen bij die niet geheel compleet zijn, ik keek altijd even of ik daarmee verder geraak en dat kan nu niet.

Nou dit is voor nu wel even genoeg, laat mij besluiten met te zeggen dat ik respect heb voor een ieder die een bijdrage levert aan dit super leuke spel.
Bovenstaande is absoluut vriendelijk bedoeld alleen een beetje kritisch.
 
Over die belaste server gesproken, als je de PvP berichten weglaat, kan je hem gezamenlijk over al je werelden maken. Het is irritant om op elke wereld zo'n bericht weg te moeten klikken.

En verwijder de ads, dat scheelt ook heel veel denk ik.
 
Bovenaan