Discussietopic 1.214

jovayana

Actief lid
Afgezien van het feit dat ik ook geen diamanten gebruik voor genezing vraag ik me wel af wat er op tegen is om die bevestiging aan te hebben.
Gebruik je zo vaak bewust diamanten dat het een belemmering vormt om dat aan te hebben?

Het is niet er iets op tegen hebben om de bevestiging te activeren , het is vooral dat die knop nu niet meer synchroniseert met gevecht auto en gevolgd door ok , nu val je op die knop telkens na gevecht waardoor als je er dan per ongeluk op klikt je of wel diamanten kwijt bent of wel je telkens eerst die bevestiging van je gaat diamanten gebruiken moet weg klikken, dat remt de vechters af en neemt het spelplezier weg.
 

DarthRonin

Actief lid
  • In het legerbeheer hebben we een "geen tijdperk" filter toegevoegd zodat je snel eenheden zonder tijdperk zoals schurken, militaire drummers en vaandeldragers kan vinden.

De dev die daadwerkelijk denkt dat dit snel is of een verbetering moeten ze gewoon op staande voet ontslaan.
En daarna ook gelijk de HR manager die deze clown heeft aangenomen....
 

jovayana

Actief lid
Ik durf te wedden dat die dev het spel zelf niet eens speelt.

Wie van de devs nog wel ??? Ze hebben elke feeling met de spelers verloren, "verbetering en toevoeging" worden telkens met feedback op de beta met argumenten verworpen, maar ze hebben oogkleppen op gelijk een paard en zien (of willen niet zien) dat ze verkeerd bezig zijn.
 

Joey-the-king

Actief lid
Welke flapdrol heeft ff bedacht om de fluister weg te halen pff. En de nieuwe chat...
Bedankt Inno, mooie update. *zuchtend smiley*
 
Luister, zolang er nog spelers zijn die geld besteden aan een spelletje als FoE behandelt Inno jullie als melkkoeien. Het is een commercieel bedrijf met een enkel doel: heen snel heel veel geld verdienen.
Dus word je telkens verleid om diamanten te kopen en stelen ze op sneaky wijze die diamanten weer van je weg door niet alleen de knoppen SUPER ONHANDIG te plaatsen waar je ze per ongeluk indruk, maar ook door die krengen supergroot te maken, lang in beeld te houden én walgelijke hoeveelheden diamanten te vragen voor onzinnige acties!
Hoe eerder je die snapt (en loslaat) hoe eerder je verder kunt.
Ik ben een gratis speler. Aan mij heeft FoE nog geen cent (!!!) verdiend.
 

nietje52

Actief lid
Ik ben een gratis speler. Aan mij heeft FoE nog geen cent (!!!) verdiend.

Bij de makers en onderhouders van dit spel is het leven ook niet gratis dus ik heb toen ik het spel leuk vond voor 80 euro dia's gekocht.
Niet omdat ik het nodig had maar omdat ik vind dat ze niet voor niets voor me hoeven te werken.
Ik heb er al 4 jaar plezier van.
 
Voor een speler die vaak dia's koopt lijkt me deze optie even onzinnig als voor iemand die dat niet doet...
Ik deed net wat PvP gevechten en de helft van de keren klikte ik per ongeluk op die lompe knop, dit gaat over een half uur zwaar irritant worden als GS is gestart. App spelers hebben zeker er geen weer geen last van?
 
Laatst bewerkt:

bonke35

Actief lid
Maar die alles genezen knop slaat echt alles, precies op dezelfde plek als voorheen de OK knop zat na een gevecht, dus je kunt en niet meer zo vlot doormeppen omdat je telkens een kleine muisbeweging moet maken.. plus iedereen die dat gewend was gaat zeker misklikken op die knop. Dus de bevestiging aanzetten bij het uitgeven van diamanten is echt een must.
Zou haast bijna zeggen dat het opzettelijk is qua plaatsing zo, echt wel smerig want laten we eerlijk zijn eenheden genezen is wel echt het allerlaatste waar diamanten voor gebruikt zouden moeten worden.
tuurlijk is dat opzettelijk gedaan
de knop boven de legers zetten levert niet per ongeluk dia's op voor foe
 

Joey-the-king

Actief lid
Er moet gewoon een mogelijkheid komen om de "eenheden genezen" knop zelf te activeren, net zoals de andere functies.

1633012075532.png
 
Laatst bewerkt:

Tigertjheu

Actief lid
Ik mag de pandemie niet noemen, dus noem ik het maar een "verschrikkelijke [Vul hier een vervelend woord in] knop!"
 

Woozy

Lid
Zou het niet geniaal zijn om veranderingen eerst aan ons voor te leggen , zodat je weet waarmee je ons blij maakt of niet en als je daar niet geintereseerd in bent omdat innogames belangen zwaarder wegen , maak er dan gewoon een mededeling van zonder kans op commentaar.

Gaat sneller en bespaart een berg irritatie
 
Ik ben harstikke verslaafd aan het spel en ben Inno daarom dankbaar voor FoE, toch blijf ik maar weinig begrijpen van veel beslissingen de afgelopen jaren volgens mij op kantoor zijn genomen. Er is ook een hartstikke grote beta-community. Daar worden volgens mij wel eens spel onderdelen getest en soms naar de feedback geluisterd (als ik de beta-spelers moet geloven vaker niet dan wel) maar toch. Er worden ook zoveel veranderingen gewoon hier in de definitieve versie gepusht zonder dat dit uberhaupt eerst onder spelers getest lijkt te zijn. Dat begrijp ik echt niet. Door zo'n beleid verlies je toch juist trouwe (betalende) spelers?!
 

Graecus 002

Actief lid
Ik heb niet veel zin om er veel woorden aan vuil te maken, want alles wat ik wou zeggen is hierboven toch al gezegd. Die genees alle eenheden knop is echt vervelend en moet echt ergens anders komen (of verwijderd worden).
 
Het vechten in GS is echt niet leuk meer, ik klik constant naast de OK knop of klik op die lompe genees knop die niemand wil hebben.
Bedankt om ons plezier in GS te vergallen nadat er al zoveel negatieve feedback kwam in Beta.
 
Volgens mij een bug bij het rekruteren van manschappen. De Zzz symbolen blijven (soms) actief terwijl de “barak” gewoon bezig is nieuwe legereenheden aan te maken. Gaan om diverse typen leger eenheden.
Dit is in 1.214.15 op mijn iPad Air2 met de laatste iOS 14.x versie
 
Bovenaan