Discussietopic 1.212

jovayana

Actief lid
Als je een setgebouw met de verplaatsknop opneemt om te kijken of er bv een incident op de weg er achter ligt en dan gewoon weer plaatst wordt de timer niet herset, zet je het ergens anders neer en daarna terug dan wordt het wel gereset , het wordt niet gereset als je er bijkomende aanhangsels aan koppelt.
 
Begrijp ik het goed dat je hoofdgebouw reset als je in de verbouwmodus zit?
Dan zou ik dat eens melden als bug, want dat zou wel heel raar zijn.
Als je niet in de verbouwmodus zit is dit hetzelfde als met de wintertrein, die reset ook als je hem verzet buiten de verbouwmodus, zodra hij los is van de rest reset ie en is ie dus al gereset voordat je de wagons er weer aan koppelt.
Als je een setgebouw met de verplaatsknop opneemt om te kijken of er bv een incident op de weg er achter ligt en dan gewoon weer plaatst wordt de timer niet herset, zet je het ergens anders neer en daarna terug dan wordt het wel gereset , het wordt niet gereset als je er bijkomende aanhangsels aan koppelt.
Dus als ik het goed begrijp wordt de timer alleen gereset als je het gebouw buiten de verbouwmodus verplaatst en dan niet op dezelfde plek weer terugzet. Ik weet eigenlijk niet of dat dan het geval was, maar dat zou wel eens het geval kunnen zijn.
 
Bovenaan