Discussietopic 1.211

PrivateHead

Actief lid
Icoontje voor aanvallende en verdedigende legers is bij het Terracottaleger een blauw schild met een blauw zwaard. Zou volgens de aankondiging een blauw en een rood zwaard met een blauw/rood schild moeten zijn
.
Screen Shot 08-18-21 at 11.57 AM.PNG
 

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Icoontje voor aanvallende en verdedigende legers is bij het Terracottaleger een blauw schild met een blauw zwaard. Zou volgens de aankondiging een blauw en een rood zwaard met een blauw/rood schild moeten zijn.
Het icoontje van de GG zelf is ongewijzigd.

1629280787152.png



De bonus icoontjes zijn alleen veranderd in het stadhuis overzicht:
1629280676662.png
 

nietje52

Actief lid
  • Het automatisch scrollen is verwijderd van het berichtencentrum. Hiermee zal een gesprek niet meer naar beneden scrollen wanneer er een nieuwe bericht binnenkomt.

Danku!
 

nietje52

Actief lid
  • We hebben een activiteitsindicator toegevoegd aan de vriendenlijst. Deze functionaliteit bestond al voor gilden, maar wordt nu ook getoond onderin de vriendenlijst in de sociale balk.

Foto iemand?
 

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Tot zover de aangekondigde consistentie, in twee plaatjes 3 verschillende icoontjes waar het met alleen de nieuwe consistent had kunnen zijn.

De Geavanceerde tactieken is ongewijzigd. Daarnaast wordt het Terracottaleger met blauw icoontjes bij de verdedigende bonus weergeven en rood bij aanvallende bonus. Beide worden apart vermeld maar hebben wel het gezamenlijke icoontje.
1629282687115.png
 

PrivateHead

Actief lid
De Geavanceerde tactieken is ongewijzigd. Daarnaast wordt het Terracottaleger met blauw icoontjes bij de verdedigende bonus weergeven en rood bij aanvallende bonus. Beide worden apart vermeld maar hebben wel het gezamenlijke icoontje.
Bekijk bijlage 2934

Zo komen we dan aan 4 verschillende icoontjes bij de bonus van 1 gebouw. Ik weet dat ik zeur en ik snap hoe het is maar ga dan niet vertellen dat de vernieuwing gedaan is om consistent te zijn. Zeg gewoon dat de stagaire (zoontje van de CEO) een projectje had :)
 

PrivateHead

Actief lid
Kijk wel uit met vrienden verwijderen op basis van dat bolletje, ik kwam net op Dinegu in mijn vriendenlijst een speler tegen die op rood stond (meer dan 7 dagen inactief) maar wel plaats had in zijn Taveerne en afgelopen weekend nog op Helpen heeft gedrukt in mijn stad. Volgens de diverse database sites gewoon dagelijks actief met minstens 1 gevecht per dag.
Kortom een indicatie wat de naam indicatie (nog) niet mag dragen.
 
Laatst bewerkt:

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Als je al aangemeld was toen het geactiveerd werd raad ik je aan om de gehele sessie te vernieuwen zodat alle gegevens opnieuw geladen kunnen worden.
 

nietje52

Actief lid
  • Het automatisch scrollen is verwijderd van het berichtencentrum. Hiermee zal een gesprek niet meer naar beneden scrollen wanneer er een nieuwe bericht binnenkomt.

Wel weer jammer dat als je gewoon onderaan de mail zit je moet scrollen voor elk nieuw bericht.
Het 1 kan misschien niet zonder het ander.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Als je helemaal onderaan zit zou het nog wel mee moeten scrollen.
 

Atreus

Lid
Als je helemaal onderaan zit zou het nog wel mee moeten scrollen.

Neen, is niet zo. Is vervelend op deze manier. Als je een bericht beantwoordt zie je dus niet of iemand je voor is, of in boostberichten gebeuren nu de ene fout na de andere
 
Bovenaan