Discussietopic 1.209

DarthRonin

Actief lid
Er komen er dus nog meer?
Is er iets bekend van wat er nog aan komt dan en kan die info gedeeld worden?

Geen maximum van 80 vrienden uitnodigen haalt toch wel een beetje van de charme in het spel weg, maar maakt het natuurlijk wel makkelijker :D
Maar eens wat harder gaan snijden in de vrienden die geen helpknop drukken vanaf nu :D
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Als je de beta in de gaten houdt kan je toekomstige wijzigingen wat eerder zien, maar anders is het afwachten tot de volgende update over twee weekjes.
 
Ben dik tevreden dat de max nu op 140 komt te staan. Komt, ik maak deel uit van een extern boostgroepje. Dat werkt alleen als je vrienden van elkaar bent. Dat is nu een stuk makkelijker.

Maarreh... de max van het aantal gildeleden is 80. Gaat dat ook aangepast worden, of blijft dat zo? Er is best wel wat voor te zeggen om het zo te houden denk ik.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het was inderdaad niet gelukt om dat voor deze update op te lossen en het is ook niet iets waar we een update voor zouden uitstellen helaas.
 
Beste mensen,

sinds de update naar versie 1.209 loop ik tegen een probleempje aan: als ik op de markt een aanbieding plaats, en een andere speler accepteert deze aanbieding, dan kan ik daarna de 'gekregen' goederen nergens meer terugvinden. Deze worden dus niet in de inventaris (die nu wel een stuk overzichtelijker is geworden) bijgeschreven. Dus: ik bied aan 10 goud, ik vraag 10 zout, speler X accepteert, ik ben 10 goud kwijt en de 10 zout is nergens terug te vinden.....

Ben ik de enige met dit probleem?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Zou je daarvoor de support kunnen contacteren? Dan kunnen we er samen naar kijken.
 

Tigertjheu

Actief lid
Fijn dat de limiet van vrienden zelf uitnodigen verhoogd is.
2 bugs gevonden, dwaas had ineens min 2 miljard punten, en de geschiedenis komt dubbel te staan. Beide doorgegeven via support.
 

DarthRonin

Actief lid
Sinds de update geen spookincidenten meer gezien, dat lijkt dus verholpen te zijn.

Zie dat er ook iets is aangepast met het inventaris.
Tijdens het typen in de zoekbalk komen de gebouwen die aan de term voldoen al tevoorschijn en als je een gebouw zet waarvan je er meerdere hebt blijft die zoekterm vervolgens staan wat het plaatsen van meerdere gebouwen makkelijker maakt.
Dat is wel een heerlijke verbetering.

De aanpassing van de toevoeging van de tijdperken bij het plaatsen van handel is op zich wel lekker, maar in het verleden kon je 4 tijdperken kwijt op je scherm wat wel handig was als je veel aanbiedingen tussen verschillende tijdperken wilde plaatsen.
Nog niet geprobeerd dat te doen, dus weet nog niet hoeveel verschil dat gaat maken als ik een hoop handel op de markt ga gooien.
Zou het misschien een optie kunnen zijn het scherm net iets groter te maken zodat je toch 4 complete tijdperken op je scherm krijgt bij het plaatsen?
 

prins herauf VI

Nieuw lid
Ik krijg na de update om de zoveel minuten de mogelijkheid om nieuwe eenheden te maken. Maar zodra ik een eenheid selecteer, komt deze popup
20210725_091341.jpg
 

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Deze fout is inmiddels bekend en doorgegeven aan de ontwikkelaars. Zodat dit zo snel mogelijk opgelost kan worden.
 
Bovenaan