Discussietopic 1.199

SonnyWeg

Actief lid
Thx voor de aankondiging. Ik kan niet wachten op de selectiekitjes van het Verlaten Asiel. Ik hoop wel dat ze wat vaker voorkomen dan de kunsttentoonstelling. Helemaal fijn zou het zijn als de antiquair wat meer aanbiedingen krijgt. 9 of 12 i.p.v. de 6 die je nu krijgt. Het aanbod is namelijk erg groot geworden door alle toevoegingen en de kans om de juiste gebouwen/voorwerpen in de aanbieding te krijgen is ondertussen erg klein geworden.
 

DarthRonin

Actief lid
Stel dat onderdeel galatatoren eerst nog even uit en laat de devs eens goed nadenken of ze het daadwerkelijk in willen voeren zoals nu op Beta blijkbaar het geval is.
Je mag in je feedback richting die gasten ook best het woord idioot gebruiken of eventueel woorden van diezelfde strekking als achterlijk, hersenloos of oerdom.

En dat komt van iemand die geeneens de intentie heeft dat ding te bouwen, maar wat ik nu zie vind ik gewoon ronduit schandalig.
 

Avalee

Lid
Een specifieke missieopdracht voor de Galatoren? Heb ik nooit gehad. Bij geen van mijn 3 dorpjes trouwens. Heb hem met veel moeite kunnen bouwen door te doneren aan de weinige lieden die hem al hadden.
 
Ik word onderhand kotsziek van dat vreselijke centreren en inzoomen, ik heb nog nooit zoveel mijn scrollwiel van mijn muis gebruikt. HAAL DAT TOCH EENS WEG!!! Waarom is dat niet opgelost in deze versie?
Ik kom altijd uit op een plek in mijn stad waar ik niet wil zijn.
Wie heeft bedacht dat dit handig was? En heeft die persoon wel even gecheckt bij spelers of dit handig is?
 

Felair

Actief lid
Zoals verwacht, n.a.v. wat ik al op andere forums zag is de "fix" die ze bij Innogames bedacht hebben om het misbruik van de herhaal missies te voorkomen nu met deze update ook live.

Echt zo ongelofelijk waardeloos dat je alle spelers opzadelt met een extra vertraging bij het wegklikken van de missies terwijl de misbruikers die automatisch herhaal missies via scripts en/of autoclickers hier zelf geen last van ondervinden. Ja ze hebben misschien wat minder inkomsten maar dit veranderd niets aan dat je het nog steeds kunt automatiseren. Een hard limiet van een x aantal missies die je per dag kan doen zou ik dan nog beter kunnen waarderen al ben ik daar ook geen voorstander van maar hier is vast een betere oplossing voor te bedenken.

In het verleden zijn deze missies ook juist sneller gemaakt n.a.v. feedback wat ik toen erg kon waarderen:
"Vanwege de feedback van spelers hebben we gekeken naar mogelijkheden om het afbreken van missies te versnellen, wat nu wat sneller zou moeten zijn." Geen idee wat er sindsdien allemaal op Inno HQ is gebeurd maar we gaan nu dus de verkeerde kant op.

Dus draai dit aub terug en zoek een echte oplossing, ban desnoods de misbruikers of zo maar deze keuze kan ik echt met mijn verstand niet bij dit is niet alleen lui maar ook erg onvriendelijk richting de spelers die het spel wel normaal spelen zo hoor je niet met mensen om te gaan.
 
Laatst bewerkt:

PrivateHead

Actief lid
Fijn dat bij zoveel oplossingen er altijd andere dingen verziekt worden. Waarom die gigantische vertraging in het doorklikken van de missielijnen? Bij de herhalende missies in Astro zijn er 12 door te klikken missies voor je weer uitkomt bij degene die je hebben wilt, alleen is de tijd om dat te doen nu verdubbelt. Waarom?
 

PrivateHead

Actief lid
Ohh ik lees bij Felair dat het vanwege valsspelers is, mooi is dat ... geef dan een knop dat normale spelers die missies uit kunnen schakelen ik ga geen minuut zitten klikken om nx.
 
Ik kom er inderdaad ook net achter dat de herhaalmissies vreselijk traag zijn geworden, wat een rotzooi zeg.
Denkt er iemand wel goed na over dit soort wijzigingen?????

En je kunt nu ook maar 1 incident tegelijk innen, voorheen kon je snel klikken en er wel 3 tegelijk oppakken.
 
Laatst bewerkt:
Dat de vertraging op de live-servers snel zou komen, was wel duidelijk, gezien 't 'succes' op de Beta en de geweldige feedback die Inno kreeg.
Dat Inno zijn 'klanten' niet serieus neemt, weten we ook al lang, is lekker transparant om de belangrijkste verandering in een update niet te vermelden in de aankondiging.
Dit is misschien wel een verkapte poging om de top 1000 spelers weg te jagen, zodat nieuwe spelers ook zicht hebben op een top ranking.
 
Pffff, ik m'n internet provider al gebeld....dat alles zo traag is.
Blijkt het weer een geweldige update te zijn voor de HH-missies, zoals gezegd zijn hier toch wel andere oplossingen voor.
Stel een max in per uur/dag oid maar dit gaat irritaties opwekken.
 

jovayana

Actief lid
Onze feedback is waardeloos, op de beta zoveel klachten over het inzoomen en het vertragen van herhaalmissies, onze suggesties van haal dan gewoon die opdrachten weg met "versla dit grote leger" om misbruik te voorkomen worden totaal genegeerd.
Sterker op onze klachtenpagina heeft zich nog geen enkele mod vertoond. zelfs nog niet zo beleefd om even een antwoordje positief of negatief te plaatsen.
 
Onze feedback is waardeloos, op de beta zoveel klachten over het inzoomen en het vertragen van herhaalmissies, onze suggesties van haal dan gewoon die opdrachten weg met "versla dit grote leger" om misbruik te voorkomen worden totaal genegeerd.
Sterker op onze klachtenpagina heeft zich nog geen enkele mod vertoond. zelfs nog niet zo beleefd om even een antwoordje positief of negatief te plaatsen.

Ow, die is er wel, zeer minimaal en nietszeggend natuurlijk:https://prnt.sc/10c30f2
 

jovayana

Actief lid
Ja en die reactie is gegeven bij een topic van een jaar geleden waar ze kloegen dat er nu 12 herhaal zijn en bij mars waren er maar 8
Bij een topic die nu speciaal voor de vertragingen is gemaakt geen enkel antwoord
 

DarthRonin

Actief lid
Vind die aanpassing nog niet zo vervelend, maar ik weet zeker dat het na een paar dagen gigantisch gaat vervelen.
90% van de spelers opzadelen met een "oplossing" van een door jezelf gecreëerd probleem ipv gewoon dat probleem bij de wortel aanpakken....

Wat voor "verbetering" zou er volgende keer komen?
 
Ik wil graag mijn laatste aankoop naar aanleiding van deze onaangekondigde wijziging terugdraaien.
Dat je door al die herhaalmissies heen moest klikken was niet super maar nu is het doen van herhaalmissies, wat naar mijn mening toch een essentieel onderdeel van het spel is, gewoonweg niet meer te doen. Speelplezier is ver te zoeken dus grote kans dat het einde FOE is wat mij betreft.
 
Bovenaan