Discussieonderwerp ideeënforum

DeletedUser

Guest
Het valt me op dat je steeds door dezelfde buren wordt aangevallen zodra ze in de gaten hebben dat je een makkelijke buit bent omdat zij een veel sterker leger, lees een periode hoger zitten, hebben. Zij mogen je dan ook weer na 24 weer aanvallen en plunderen. Kan die periode van 24 niet opgerekt worden naar 48 of zelfs 72 uur ? Mijn voetbalveld of andere fijne GG waar ik wat materialen kan scoren worden natuurlijk altijd geplunderd. Wordt er wel tureluurs van.

En wat precies heeft dat met dit topic te maken? :rolleyes:
 

DeletedUser6877

Guest
Hallo allemaal,

Zoals de gebruikers van dit forum weten, is er een lijst met onderwerpen waarover geen ideeën mogen worden ingediend. Nou strookt dat totaal niet met de bedoeling van het forum. Alles zou hier besproken moeten kunnen worden, mits de regels van fatsoen gevolgd worden. Het forum is van de gebruikers, de moderators zijn er slechts om op te letten dat discussies niet uit de hand lopen.

Nu vind ik, we leven nu eenmaal in een democratie, dat dit opgelegde dictaat onderwerp zou moeten worden van een poll. Per onderdeel kunnen we dan stemmen over wat er wel en niet op de lijst zou moeten staan.

Power to the people,

Charlemagneii
 

Wildstorter

Actief lid
Nou ik vind het nogal overtrokken, als zelfs ideeen van een eiland vol smidjes en minimaal 30 man in je gilde voordat je gvg mag spelen ingediend mogen worden weet ik niet wat er nog slechter zou kunnen zijn
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De lijst is er om ideeën te vermijden waar het ontwikkelteam al van op de hoogte zijn of waarvan gezegd is dat het toch niet gaat komen. Daarover discussiëren is immers volledig irrelevant, wat de uitkomst ervan ook is.
 

DeletedUser6877

Guest
Er staat veel te veel op die lijst. We kunnen hem wel inkrimpen. En ook al wordt het niet uitgevoerd er moet over gesproken kunnen worden. Maar het voelt een beetje of bij voorbaat de ideeen niet worden doorgegeven en dat kan natuurlijk niet. Dus als jullie een idee insturen vanuit het team, dan ook graag de reactie van Inno hierop posten.
 

DeletedUser10486

Guest
Die lijst slaat enkel op het ideeënforum. Misschien kan je een discussie starten op het off-topic forum? Daar kan je discussiëren over alles.
 

DeletedUser5163

Guest
Heb het zo niet kunnen vinden onder 'Avatars'... Zou er bij al je te kiezen Avatars een pop-upje kunnen verschijnen met de naam van het figuur? Ik zat er gisteren doorheen te bladeren maar herken een heleboel niet (meer). Gezien de geschiedeniswaarde wellicht leerzaam? En je stimuleert wellicht weer wat meer verschillend gebruik Avatars.
 

DeletedUser9801

Guest
Wil je het hebben over het ideeënforum zelf, constructieve feedback geven of vragen stellen? Hier kan dat :)
Ik lees overal dat Innogames het roteren van gebouwen niet gaat invoeren. Is dat omdat ze het niet kunnen (programma technisch) of gewoon geen zin er in (uit financieel oogpunt, het kopen van lege plekken levert geld op) . Bij al dit soort type games is roteren mogelijk alleen hier niet.
 

DeletedUser5968

Guest
Ik lees overal dat Innogames het roteren van gebouwen niet gaat invoeren. Is dat omdat ze het niet kunnen (programma technisch) of gewoon geen zin er in (uit financieel oogpunt, het kopen van lege plekken levert geld op) . Bij al dit soort type games is roteren mogelijk alleen hier niet.

Ze doen dit niet omdat de afbeeldingen in 2D zijn. om het te laten roteren moeten ze in 3D gemaakt worden en dus van 4 zijdes anders. Dit is mega veel werk voor alle objecten. En speltechnisch levert dit niks op. hierom wordt het niet gedaan. Daarnaast het is de uitdaging juist dat je goed puzzelt. Met roteren verlaag je dus aanzienlijk de moeilijkheidsgraad.
 

Taxie

Lid
Het laatste goedgekeurde idee is van 2018. En die staat wel bij goedgekeurd, maar is ook al gezegd dat die er niet gaat komen. Hoeveel nut heeft dit forum voor suggesties dan. Historie laat op dit moment zien dat we of allemaal slechte ideeën hebben of er niks mee gedaan word.
 
Bovenaan