diamantenreclame zomermissie

DeletedUser4420

Guest
Ik ben zelden onaardig op dit forum, maar nu moet me toch echt even iets van het hart.

De popup die je ziet bij het opstarten over de aanbieding voor diamanten die alleen vandaag geldt, vind ik superirritant. Ik speel op drie servers en krijg 'm niet alleen op elke server te zien, maar ook nog eens elke keer als ik vernieuw!
Dat gaat me echt niet over de streep trekken om diamanten te kopen, integendeel. Ik vind het best wel triest dat er zo gesmeekt wordt om maar diamanten te kopen. Nou, al zou ik het willen, ik heb er geen geld voor. Sorry. Hou op met me te pesten met dergelijke niet te negeren reclames. :eek:
 

DeletedUser5820

Guest
Dat had ik ook al! En natuurlijk op de dag dat mij pc heel erg sloom is. En ik koop meestal geen diamanten! ;) :(
 

Seconddream

Actief lid
Een klein icoontje rechtsboven zou deftiger zijn geweest inderdaad met 1x een aankondiging.
Ook naar mijn persoonlijke smaak is deze methode te agressief echter gezien de korte periode ga ik ervan uit dat we ermee om moeten gaan en zal het niet aangepast worden. :)
 

DeletedUser

Guest
Vind het ook wel irritant maar al goed dat het niet al te lang is.
 

DeletedUser

Guest
Dus een boodschap aan de makers: Diamantenacties ok, maar de aankondiging moet anders.
 

DeletedUser4420

Guest
Had ook niet verwacht dat ze het voor die ene dag nog even zouden aanpassen! ;P
Maar idd, voor een volgende keer... alsjeblíéft anders!
 

DeletedUser5428

Guest
Het moet toch op één of andere manier aangekondigd worden, zodat de mensen het weten.
Ik zat net te wachten op zo'n promotie om nog eens diamanten te kopen, dus 1300 diamanten extra voor hetzelfde geld. :)
 

DeletedUser1701

Guest
Ik vind zulks helemaal niet storend. Ik vond het zelf mooi gemaakt. Als je echt geen diamanten wil, dan koop je er geen, ook niet door deze reclame te zien. Een knop 'Verberg deze reclame' of iets in die aard was dan wel weer handiger geweest.
 

DeletedUser974

Guest
Mwa ja mag als inno best duidelijk reclame maken voor diamanten, alleen dan moeten ze hetzelfde doen als pop-ups die je krijgt bij belangrijke aankondigingen. Kruisje erin dat als je hem weg klikt dat ie dan ook niet meer terug komt.
 

DeletedUser

Guest
Ze mogen vaker wel dit soort ludieke diamanten acties houden.
Helaas kwam die voor mij persoonlijk 1 week te vroeg.

Hoop dat er snel weer een diamanten actie komt.
Was leuker geweest als die actie tot 4 september duurde.
 

FantasyFan

Actief lid
Het moet toch op één of andere manier aangekondigd worden, zodat de mensen het weten.
Ik zat net te wachten op zo'n promotie om nog eens diamanten te kopen, dus 1300 diamanten extra voor hetzelfde geld. :)

Ja, en voorheen werden die dus gewoon via een ingame aankondiging gedaan. Die kon je dan zelf wegklikken wanneer je wilde. Het punt is dus dat die irritante pop-up, die telkens als je opnieuw inlogde weer verscheen, bepaald geen verbetering was.

Ik was er ook niet bepaald blij mee. Mijn eigen computer was weg voor reparaties, en ik had hier tijdelijk een hele oude staan, die het al amper aan kon om mijn stad te laden. Kon je onderwijl rustig naar de wc, aankleden en wat te eten en drinken maken, en dan hoopte je dat de flash player niet tussentijds gecrashed was. Dan ook nog telkens zo'n pop-up erbij maakte het nog problematischer om het spel geladen te krijgen.

Het lijkt me sterk dat dit de laatste keer was dat FoE een promotie geeft op diamanten.

Dions bedoelt natuurlijk een eenmalige pop-up bij een promotie actie, ipv telkens weer als je opnieuw inlogde. Uiteraard komen er nog wel vaker promoties.
 
Bovenaan