Diamanten

DeletedUser186

Guest
Ik vind dat als je diamanten gekocht hebt gehad, dat je ze terug moet krijgen als je iets afbreekt
b.v. bij speer, je gebruikt diamanten om de vijfde speer aan te kunnen maken, je krijgt er niets voor terug als je hem weer afbreekt
Nee, ik besteed er dus verder geen geld meer aan zo
 

DeletedUser58

Guest
nee dat is ergens wel terrecht zo heb ik een theater betaald met diamanten maar wil nu graag afbreken en een amfitheater kopen maar je krijgt geen diamanten terug. Vind dat wel nadelig.
 

DeletedUser186

Guest
Dat bedoel ik dus, je hebt er geld voor betaald en het is maar een keer te gebruiken, dat vind ik niet kloppen, als ik in de winkel iets koop en ik breng het terug krijg ik mijn geld terug
 

DeletedUser58

Guest
En ik vind dat je zo mensen stimuleert om diamanten te kopen. Als je ze terug krijgt hebben ze voor je gevoel meer waarde.

Het is jammer dat ik nu dingen vrijgespeeld heb die meer tevredenheid opleveren dan dat theater dat ik gekocht heb. En zowieso neemt het theater me nu veel te veel ruimte in. Maar het is zonde om die diamanten zomaar weg te gooien. Ik hoop dat hier wat aan gedaan kan worden. Want op dit moment zou ik niemand aanraden diamanten te kopen gezien je een eeuw verder spijt hebt van je aankopen.
 

DeletedUser199

Guest
Je hoeft vind ik dan niet dat je 100% terug krijgen want dan verdienen ze niks, maar zeker wel 50% of misschien wel 75% vind ik wel op zijn plaats misschien nog wel meer want je map veranderd vooral in het begin snel en dan moet je vaak dingen weer weg halen dus een teruggave vind ik wel op zijn plaats
 

DeletedUser58

Guest
als je volledig terug krijgt op een theater moet je nog steeds bijkopen op een amfitheater. Maar het wordt me te gek als je iedere keer volledig moet betalen terwijl je een trouwe sponsor bent. Dat je vaker diamanten koopt kan op de manier van teruggaaf beloond worden.
 

DeletedUser163

Guest
volledig mee eens, het wordt anders wel erg duur om te spelen, ik vind dat je nu al veel diamanten moet ophoesten om iets te kopen.
Het mag voor mij wel iets goedkoper.
 

DeletedUser281

Guest
Snap sowieso niet waarom er iemand diamanten gebruikt, je krijgt er uit eindelijk niks voor terug, ( geen prijs of zo)
er zijn online spellen waar je ook geld investeert, maar daar kun je ook wat leuks voor terug winnen..

En het is niet eerlijk tegen over spelers die niet de mogelijkheid hebben, om zoveel geld te spenderen..
je kunt alleen maar gebouwen en dingen vrijspelen met diamanten, dat is toch niet eerlijk, je kunt dan nooit boven aankomen hoe hard je dan ook je best doet.
 
Bovenaan