Diamanten kopen met Ukash

DeletedUser3768

Guest
Hallo allemaal.

Sinds geruime tijd ben ik een fanatieke speler van F.o.E. en zo af en toe lees ik op dit forum.
Mijn vraag gaat over het kopen van diamanten via Ukash. Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar helaas geen hits gekregen.

Vanmiddag heb ik een Ukash voucher van 25 ingewisseld in het spel, om er diamanten voor te kopen.
Normaal gezien zou ik er geen geld voor uitgeven, maar ik kreeg zo'n voucher kado en gelukkig kon ik deze hier inwisselen.

Heeft iemand al eerder diamanten gekocht op deze manier en indien ja, hoelang duurde het voordat ze bijgeschreven werden?
En dan: je kon 2000 diamanten kopen voor 19,99 euro, ik heb aangegeven dat mijn voucher 25 euro waard was, wordt dan alleen die 19,99 euro afgeboekt, of pakt het programma het hele bedrag, dus 19,99 voor die 2000 en 300 voor 4,99?
Ik kan er verder niets over terugvinden, vandaar dat ik de vraag hier stel.

Alvast bedankt voor de eventuele reacties.

Groeten
Martien
 

DeletedUser

Guest
Hey,

Sowieso kan het altijd even duren eer diamanten worden bijgeschreven. Als je na 24 uur je diamanten nog niet hebt, dan kan je ons een supportaanvraag sturen. Mogelijk is er dan iets misgelopen.

Je tweede vraag wordt mooi beantwoord door Ukash op hun site: https://www.ukash.com/en-GB/support/faqs/?cat=638&id=300
(Je maakt dus slechts een gedeeltelijke betaling)

Hopelijk ben je wat verder geholpen. :)
 

DeletedUser3768

Guest
Bedankt voor je reactie 3Dimensional.

De credits zijn helaas nog niet bijgeschreven. Mocht het morgenochtend nog zo zijn, dan zal ik een supportaanvraag indienen.
 

DeletedUser3768

Guest
Helaas is het nog steeds niet gelukt om de voucher in te wisselen bij FOE.
Ik krijg het scherm waarbij ik de vouchercode in moet voeren, samen met de waarde, dan loopt er ook een balkje met daaronder dat mijn aanvraag wordt verwerkt, maar er gebeurd niets.
Als ik dan klik op Kopen krijg ik de bevestiging dat ik ze gekocht heb, met een ordernummer erbij maar op de één of andere manier pakt de betalingsprocessor mijn betaling niet.
Ik heb Ukash hierover aangeschreven, zij bevestigen dat mijn code geldig en ongebruikt is, maar toch lukt het niet.
Zijn er nog andere tips?
 
Bovenaan