Diamanten bevestiging Herhaalmissies

SonnyWeg

Actief lid
Elk tijdperk heeft aardig wat herhaalmissies en tenzij je in een spreadsheet bijhoudt welke missies er diamanten hebben gegeven is het onmogelijk om dat bij te houden.

Ik wil daarom voorstellen om een vinkje toe te voegen aan het einde van de naam van de missie als er al diamanten mee zijn gewonnen en/of een diamanten icoontje aan het einde van de naam van de missie als er nog diamanten te winnen zijn.
 

PrivateHead

Actief lid
Je kan het een soort van in de gaten houden door op te letten of een HH missie Medailles levert, in dat geval heb je de diamanten al ontvangen. Zodra je de eenmalige diamantenbeloning hebt gekregen verandert die beloning namelijk naar Medailles.
Zelf maak ik direct een lijstje met alle HH missies en noteer het als ik er diamanten van krijg. Het zou zeker makkelijker worden met een vinkje voor het behalen van de diamantbeloning voor veel andere spelers zou het misschien te makkelijk worden of de verrassing eruit weghalen.
Kortom ik zou voor zijn maar nodig vind ik het niet.
 

Biervent

Actief lid
FOE helper heeft die functie. Indien je dat hebt kun je in de instellingen het dobbelsteentje aanzetten. Die geeft het aan.
 

SonnyWeg

Actief lid
FOE helper heeft die functie. Indien je dat hebt kun je in de instellingen het dobbelsteentje aanzetten. Die geeft het aan.
Foe helper is alleen op de PC. Ik speel toevallig wel via de pc, maar ik speel zowel via desktop als laptop. Als de missie bijvoorbeeld op m'n laptop dia heeft gegeven, dan geeft Foe helper op de desktop dat niet aan en vice versa.
 

PrivateHead

Actief lid
FoE-Helper registreert de medialle vangst die je dan waarschijnlijk later een keer krijgt alsnog als Diamantbeloning. Zeker aan te raden als je (ook af en toe) op PC speelt om FoE-Helper te gebruiken.
 
Bovenaan