De Jukebox

DeletedUser13785

Guest
De Jukebox
Youtube links van muziek waar je graag of momenteel naar luistert


Meerdere links en discussies of uitwijdingen erover prima.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Biervent

Actief lid
Dit is een verschrikkelijk onderwerp voor mij.
Een link per post lees ik later terwijl ik er eigenlijk wel 20 per keer kan doen en dan nog wel een paar dagen kan doorgaan.
Muziek staat hier alle dagen aan. Bijna 24/7 maar dat kan bijna niet, ook ik moet wel eens slapen.
 

DeletedUser13785

Guest
Dit is een verschrikkelijk onderwerp voor mij.
Een link per post lees ik later terwijl ik er eigenlijk wel 20 per keer kan doen en dan nog wel een paar dagen kan doorgaan.
Muziek staat hier alle dagen aan. Bijna 24/7 maar dat kan bijna niet, ook ik moet wel eens slapen.

wat je gelijk hebt lol:)
 

Biervent

Actief lid
Mijn muzieksmaak is erg gevarieerd. Dit loopt echt tussen klassiek en metal en heel veel daartussen
Deze zangeres vond ik in een zoekopdracht naar "Skyrim" een ander spel wat ik leuk vind.
Zij zingt game liedjes waaronder die van Skyrim maar ook deze. De titelsong van Civilisation 4. Het is eigenlijk het Onze Vader gebed maar dan in het Swahili.

 

DeletedUser13785

Guest
Mijn muzieksmaak is erg gevarieerd. Dit loopt echt tussen klassiek en metal en heel veel daartussen
Deze zangeres vond ik in een zoekopdracht naar "Skyrim" een ander spel wat ik leuk vind.
Zij zingt game liedjes waaronder die van Skyrim maar ook deze. De titelsong van Civilisation 4.
Onze Vader gebed maar dan in het Swahili
Daar herken ik me in ultiem diverse smaak ☺️
 

DeletedUser13785

Guest

Heerlijk deze wat niet meer in het systeem zit is er maar uit ☺️
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan