De hele klas eruit gestuurd tijdens proefwerk

elwiwi

Lid
Ik zit dus in het laaste jaar van Gymnasium, en we hadden vandaag een proefwerk frans. Iedereen haat frans, want het is gewoon de lastigste taal ooit.
Anyways, we hadden dus dat proefwerk en die docent gaat even weg en blijft gewoon voor 5 minuten weg. Na die 5 minuten besloten een paar kinderen te gaan fluisteren voor antwoorden en uiteindelijk liep dit uit tot een heel gevecht (letterlijk een gevecht) Ik maar geen grapje, er lagen tafels overal en nergens.
Toen de docent na wat leek 2 uur terug kwam ONTPLOFTE hij en riep hij dit: "ALLEMAAL NAAR HET STRAFLOKAAL JULLIE GVD! NU!!" Dus zaten we vanmiddag allemaal in het straflokaal. We hebben geen probleem gekregen, maar er is wel een mailtje naar onze ouders gestuurd. Ik voel me alsof ik op het praktijkonderwijs zit of zo,

Bedankt voor het lezen! :) Dit is trouwens echt gebeurd

53 K-Aman

Actief lid
lijkt me echt zo'n leraar die zijn verantwoordelijkheden neemt en vervolgens de leerlingen de schuld van zijn fouten geeft.
had ( in de oertijd) zo'n leraar die ontplofte als we zijn cryptische uitleg niet konden volgen. Zat het jaar erop in een klas bij een andere leraar voor hetzelfde vak in het lokaal ernaast ( een noodgebouwtje) en zie nog die leraar verzuchten: "Man denk toch om je hart" toen er weer zo'n tirade uit het andere lokaal kwam.

Bovenaan