de grot

motu

Lid
De grot

je klikt de grot aan en kunt het volgende

- leger plaatsen , deze worden sterker , na zoveel uur , dus in feite kun je dan je leger upgraden. (leukere manier erbij van je leger upgraden)
- blauw drukken ruilen , je klikt op een kist daar kun je dan een aantal blauwdrukken in doen van 1 grootse gebouw , en je kunt dan in scroll menu kiezen van welke grootse gebouw je blauwdrukken terug wilt hebben. dit duurt dan uiteraard ook een aantal uur.
- Blauwdrukken ruilen tegen goederen of fp

het is maar idee
 

SonnyWeg

Actief lid
1) Leger versterken op die manier zal denk ik niet haalbaar zijn voor de devs. Het lijkt mij erg lastig en tijdrovend om dat toe te passen op de huidige programmering. Daarnaast lijkt het me ook erg buggevoelig. Zelfs als het werkt dan zal er een oneerlijk voordeel optreden als je tegen de legers van GSP vecht.

2) BD van de ene GG ruilen voor die van een andere GG is erg leuk. Kleine spelers zullen daar vast wel gebruik van willen maken. Misschien een idee voor inno om naar zoiets te kijken. Voor grote spelers zal het geen meerwaarde hebben omdat ze alles al hebben.

3) Ik neem aan dat je goederen van het huidige tp bedoelt. Dit lijkt me ook niet echt goed voor het spel. Hoge spelers die alle BD hebben zullen dan bij de introductie van een nieuw tp de markt meteen overspoelen met de nieuwste goederen. Inno heeft als ik me niet vergis mede om die reden een max ingesteld voor herhaalmissies. Voor fp zou wel kunnen, maar de gemiddelde booster met een hoge arc pakt met gemak 100+ bd per dag, dus hoeveel fp per bd zou je dan moeten krijgen?
 
Bovenaan