de Arc (Toekomst)

DeletedUser12325

Guest
Hallo allemaal, ik ben net in Morgen beland en zie veel spelers met ongeveer dezelfde rating die al enige tijd de Arc uit de Toekomst hebben gebouwd. Hoe komen zij aan de Arc?
 

DeletedUser12325

Guest
Dank je, klinkt simpel, maar ik zie de Arc niet in mijn bouwmenu staan
 

DeletedUser12325

Guest
Okee, er is een max aantal blauwdrukken die "open" staan, dusssss
 
Wat bedoel je met een max aantal bd die open staan? Zodra je 1 bd van een gebouw hebt, staat ie in je bouwmenu. Dus als de arc niet in je bouwmenu staat, heb je de 1e bd nog nodig. Er is geen max aantal bd, wel een minimum om het gebouw zichtbaarv te krijgen en het minimum is 1
 

DeletedUser12325

Guest
Hoe kom ik aan die eerste bd dan? Is toch een kwestie van tijd voordat die beschikbaar wordt of kan ik dat zelf regelen?
 
Serieus, je bent tot het morgen tijdperk gekomen zonder te weten hoe je blauwdrukken verzamelt? Wow
Je hebt een kans llauwdrukken te winnen door motiveren/opknappen/plunderen, een bd die je daarmee pakt is altijd uit het tijdperk van het gebouw, Daarnaast kun je bd's winnen door in GG's (Grootse Gebouwen) te doneren. En tot slot kan je random bd krijgen uit missies, 1 van die vage altaartjes, relieken en kistjes inGE maar dit zijn altijd blauwdrukken uit je eigen tijdperk of lager dus daarmee ga jij dus geen arc bd vinden.
 

DeletedUser12325

Guest
Deel 1 = gelukt, blauwdrukken beginnen binnen te lopen, maar hoe kom ik aan de goederen om te kunnen bouwen? Is dat een kwestie van individuele spelers benaderen voor produkten voor fp of voor andere goederen?
 

DeletedUser

Guest
Deel 1 = gelukt, blauwdrukken beginnen binnen te lopen, maar hoe kom ik aan de goederen om te kunnen bouwen? Is dat een kwestie van individuele spelers benaderen voor produkten voor fp of voor andere goederen?

Ja dat klopt.
Scheefruil voor de goederen daar vraagt men vaak fp’s voor.
Binnen sommige gildes worden de goederen zonder tussenkomst van fp’s geleverd dat ligt een beetje aan het gilde waar je deel van uitmaakt.
Om een idee te krijgen in mijn bijwereld heb ik er 250 fp’s voor betaald daar zullen wat variaties in zitten.
 

DeletedUser12695

Guest
Hoe doe je dit een goederenpakket kopen bij een andere speler?

"hey speller XX, Ik heb net alle blauwdrukken voor een arc verzameld, zou je mij aan de goederen kunnen helpen? zo ja wat zou je er voor willen?"

dan krijg je vanzelf te horen xxx fp en 1:2 goederen ofzo, kan het ook in je gilde vragen of op de global chat
 
Bovenaan