Condoleance dodo0031

DeletedUser10236

Guest
ahh dat is mooi om te horen, bedankt voor de reply

@edit
Ik ben normaal niet van de lange verhalen en gevoelige teksten maar soms moet je je gewoontes doorbreken...
Of het nu aan mijn autisme ligt of niet dat weet ik niet maar ik moet gewoon even mijn hart luchten. Dus bij deze mijn verhaal over dodo0031

Dodo was mijn held om het zo te noemen. Ik weet nog goed, mijn eerste dag op FOE ik snapte er niks van dus ik vroeg op local om tips en uitleg.
Ik kreeg de ene naar de andere vervelende opmerking naar mijn hoofd, en dacht wat een k*t spel alleen maar mensen die je belachelijk maken omdat je nog niks weet.
Ik had er eigenlijk al genoeg van en wou al verder zoeken naar een ander spel, en opeens begon dodo en snoerde iedereen de mond daarna legde hij mij van alles uit.
Ik heb het aan hem te danken dat ik nog FOE speel en daar zal ik hem ook eeuwig dankbaar voor zijn.

Ik heb hem nooit persoonlijk ontmoet maar op de een of andere manier heb ik echt een band met hem opgebouwd.
Ik heb me al een hele tijd niet zo gevoeld de de laatste keer dat ik mij zo voelde was toen mijn opa overleed.
Toen was ik het "sukkeltje" op school dat altijd goeie punten haalden en geen vrienden had, mijn opa was toen mijn enigste vriend. En die rol heeft dodo in princiepen over genomen.

Ik hoop dus ook dat mensen nu eindelijk begrijpen waarom dodo mensen nogal tegen de haren in kon wrijven.
Hij was echt geen verkeerde, in tegendeel zelfs hij was heel erg begripvol en behulpzaam als je hem wat beter leerde kennen.
Ik voelde al snel aan dat er iets niet goed was, maar durfde niet te vragen wat er was, omdat ik uit ervaring weet dat mensen het daar niet graag over hebben.

Toen ik met FOE begon zat ik in een grote depressie en het leek net alsof hij dat aanvoelde, en ik dank hem onder andere dat ik daaruit ben gekomen.
Daarom zal hij altijd een plek in mijn hart hebben.

Het doet me daarom ook goed om te zien dat er zoveel zijn die hiermee zitten, nogmaals sterkte aan iedereen. Hij is nu op een vredige plek en zal vast en zeker op ons neerkijken
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10298

Guest
Rust zacht en heel veel sterkte aan familieleden en (foe)vrienden in deze moeilijke periode.
Namens heel Oase,
Nvbo
 

DeletedUser8030

Guest
Rust zacht DODO.....
Ik wens alle familie en vrienden sterkte toe.....
 

Joey-the-king

Actief lid
Ik kende hem niet echt, maar zag hem soms op de chat..
Goeie kerel was het..

Rust zacht Dodo..
Heel veel sterkte aan alle vrienden en familieleden..
 

DeletedUser7756

Guest
Ook al kende ik je niet. Rust zacht.

Heel veel sterkte voor familie en vrienden.
 

DeletedUser

Guest
Wat een triest bericht om te lezen dat er een bekende speler is overleden. Mijn oprechte medeleven met iedereen, ook al kende ik dodo niet echt goed.
 

DeletedUser6723

Guest
Ik wist hier helemaal niets van :-( Hij stond in mijn vriendenlijst en hij deed net als ik quasi elke dag m/o. Toen dat ophield, heb ik hem niet gekickt omdat hij hoger gerangschikt stond dan ik dan ik en dat soms een benodigde bd kon opleveren. En dan kom je te weten waarom het ophield, pfff jongens, erg. Alsnog mijn deelneming aan iedereen die er door getroffen is.
 
Bovenaan