Condoleance dodo0031

DeletedUser7307

Guest
Voor allen die hun mede leven aan familie vrienden en gildeleden van dodo0031 willen laten blijken.
 

DeletedUser

Guest
Heel veel sterkte en kracht voor familie, vrienden en gildeleden.
"So close, no matter how far..."
 

DeletedUser10205

Guest
Heel veel sterkte voor familie, vrienden, gildeleden, iedereen die dodo0031 heeft gekend.
 

DeletedUser10123

Guest
Beste Dodo,

Een van mn eerste maatjes op FoE.... Strijder in hart en nieren, Helaas heb je deze strijd niet kunnen winnen. Ik ga je missen kerel. Bedankt voor alle mooie momenten, alle hulp, en de dingen die we gedeeld hebben.

Namens mij en heel OSV,

Rust zacht vriend, je hebt het verdiend.

Aan alle nabestaanden: Gecondoleerd, en heel veel sterkte met dit tragische verlies!

Madddddie
 

DeletedUser5607

Guest
het doet pijn om te horen dat een goeie foe vriend en een groot speler als dodo0031
overleden is
ik heb hem leren kennen als een speler die altijd zijn mening gaf en geen gevecht uit de weg ging
en een man van zijn woord foe verliest een groot speler
hierbij zou ik graag zijn vrouw en familie en natuurlijk al zijn vrienden willen condoleren met dit grote verlies
we zullen je missen man
sterkte gewenst van peter en heel ks
 

DeletedUser5523

Guest
Heel veel sterkte voor de familie en vrienden, ook namens Dark-Pathfinder.
 

DeletedUser5057

Guest
Wat vreselijk verdrietig. Heel veel sterkte en kracht voor familie en vrienden.
MissIzzi aka Ingrid
 

DeletedUser7307

Guest
Beste dodo.

Ooit begonnen als tegenstanders op GvG. Daarna konden we het super vinden met elkaar.
Steeds meer fun en lach momenten op de main chat beleefd met jou.
Zelfs een paar keer bij de bende komen meppen waarbij je met me mee mepte.
Terug denkend aan deze momenten komen emoties los. GvG zal nooit meer hetzelfde zijn als ik bij jou eigen bende kom.
Ik ga je missen maat! Hou een oogje in het zeil daarboven, we zullen elkaar ooit weer tegen komen!

Heel veel sterkte aan dodo zijn vrouw, familie, vrienden , bekende, en ook de bende leden!

R.I.P my friend
 

ThaMartin

Actief lid
Graag willen we namens het team van Forge of Empires NL ons medeleven betuigen aan zijn familie, (spel)vrienden, Gildegenoten en een ieder die hem in zijn/haar hart gesloten heeft. Dodo was een fanatieke en gevorderde speler op onze spelversie en zeker geen onbekende binnen onze community. Voor veel medespelers zal dit nieuws dan ook behoorlijk zijn ingeslagen. Jammer en verdrietig om een speler die het spel zo lief had, vanaf nu voor altijd te zullen moeten missen. Dodo, we zullen je gaan missen maar ik weet zeker dat de herinneringen aan jou, toch altijd een stukje van je in leven zullen houden binnen het spel.
 

88JD88

Lid
Gecondoleerd,
Ondanks dat ik je niet heel goed heb gekend toch mijn medeleven de naam zei mij natuurlijk wel genoeg. En nooit leuk om te horen dat een fanatieke en al lang spelende speler niet gewoon stopt maar komt te overlijden. Gelukkig dat mensen ervan afwisten sommige verdwijnen geheel van het beeld en vraag je je af wat er is? Nu kunnen we wel afscheid nemen en t een plekje geven.

Veel sterkte aan familie vrienden en alle anderen die dodo hebben gekend.
 

DeletedUser6090

Guest
Heel veel sterkte aan familie en vrienden
We zullen hem missen
 

OlifaNT

Actief lid
Kan het niet beter verwoorden dan:

Ik ga je missen, malle, rare, opstandige vogel.

Vooral in de nacht... en de gekkigheid op Skype in die kleine uurtjes.
 

DeletedUser6536

Guest
Een sympathieke speler die altijd in staat was te helpen en een absolute sfeermaker in de chat.

Namens iedereen van "Valar Morghulis" veel sterkte toegewenst!

Bedankt voor alles Dodo...
 

FantasyFan

Actief lid
Beste Dodo

Ook al hadden we van het weekend nog een pittige discussie, ik waardeer enorm hoeveel je om dit spel gaf. Ik weet ook zeker dat je door vele spelers gemist zult worden. Je hoeft nu in elk geval niet meer te letten op taalgebruik dus ik zou zeggen leeft je uit.

Ik wil iedereen die je kende en door dit verlies geraakt wordt condoleren en veel sterkte toewensen bij het verwerken van dit verlies.

FantasyFan
 

DeletedUser8320

Guest
Namens mij en heel Dream Team wens ik de vrouw van dodo, familie,vrienden en gildeleden heel veel sterkte toe.

Moppie
 

DeletedUser10292

Guest
dodo

een naam gekend als geen ander.
Je aanwezigheid zal door vele gemist worden want je zit en zult altijd bij vele mensen diep in hun hart zitten
en geen dag vergeten worden.
Mensen die je nauw aan je hart lagen daar ging je door het vuur voor in en buiten forge.
Waak over die zalige bende en je familie en vrienden want een beschermengel ben je voor hun.
Veel sterkte voor iedereen die hem missen moet

knuffel missy x
 
Laatst bewerkt door een moderator:

dimitryb

Senior Spelmoderator
Teamleden
Spel Moderator
We gaan je missen dodo, heel veel sterkte aan je familie en vrienden om dit verlies te verwerken.
 

DeletedUser10293

Guest
Veel sterkte aan vrienden, familieleden & gildegenoten.
Ook uit naam van Wall Street
 

DeletedUser8253

Guest
Ik ben er even stil van.....
Veel sterkte aan de familie vrienden en spelers
We zullen je missen, en koesteren de momenten die we hier met jou hebben mogen doorbrengen
 
Bovenaan