Chateau Frontenac - geen beloning?

DeletedUser11318

Guest
Volgens de omschrijving van Chateau krijg je als passieve beloning een % extra toegekend bij het behalen van missies. Nu heb ik diverse missies behaald (verhaalmissie / extra missie) maar heb geen aanvullende beloning ontvangen. Zie onderstaand voorbeeld. Ik heb de missie behaald en zou hiervoor een beloning ontvangen van 75.000 munten.

Missie_afgerond.png


Hier zou vanuit het Chateau 50% (lvl 1) bij moeten komen. Dat is 37.500. In totaal zou ik voor deze missie een beloning moeten ontvangen van; 75.000 + 37.500 = 112.500 (je ziet mijn saldo munten bovenaan 98.8M)

Extra beloning blijft uit.png


Als beloning krijg ik volgens afbeelding hierboven enkele 75.000 munten bijgeschreven. Waar is mijn Chatrau beloning?
Iemand enig idee?
 

DeletedUser

Guest
Waar is mijn Chatrau beloning?
Iemand enig idee?

Die wordt gelijk weergegeven.
Je kunt dit goed zien als je een bepaalde missie laat staan en Frontenac leveled: de uit te keren bonus wordt dan verhoogd en dus, in dit geval, de hoeveelheid munten die je uitgekeerd krijgt.
 

DeletedUser13091

Guest
Vraag..wat verstaat chateau allemaal onder missies?. Ook de kisten die je opent in GE..of de missies van de vikingen? en de missies van een event.? net al snu?. krijgen mensen met een chateau meer lantaarns ? Ik heb nog geen chateau maar wil hem al svolgende GG wel gaan plaatsen. Het is mij enkel niet helemaal duidelijk welke missies wel mee doen en welke niet?
 

Felair

Actief lid
"Gewone missies" dus denk hierbij aan herhaal missies, verhaal missies, bonus missies.
En dan enkel wanneer je munten, voorraden, goederen, medailles, of diamanten wint met een van deze type missies.

Werkt dus niet op GE beloningen (zijn sowieso geen missies), dagelijkse uitdaging, Viking missies(voor zover ik weet ook niet), incidenten welke je in de stad vind enz.

En werkt dus ook niet op evenement goederen zoals lantaarns en dergelijke zaken.
Als je munten, voorraden, goederen, medailles, of diamanten krijgt voor een evenement missie krijgt dan misschien wel maar volgens mij is niet dat niet of nauwelijks? Weet het niet zeker.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser12410

Guest
ook een vraagje: werkt de chateau niet bij willekeurige beloningen van herhaalmissies? want zelfs met meerdere keren levellen van mn chateau blijft de hoeveelheid goederen die ik er van kan krijgen 10 van een goed uit mn tijdperk
 
ook een vraagje: werkt de chateau niet bij willekeurige beloningen van herhaalmissies? want zelfs met meerdere keren levellen van mn chateau blijft de hoeveelheid goederen die ik er van kan krijgen 10 van een goed uit mn tijdperk

Zeker wel, die goederen zijn er slechts 5 zonder Chateau en staan bij mij nu op 13 of 14. Hoeveel % geeft jouw Chateau op dit moment?
 

DeletedUser12410

Guest
Zeker wel, die goederen zijn er slechts 5 zonder Chateau en staan bij mij nu op 13 of 14. Hoeveel % geeft jouw Chateau op dit moment?

nu geeft ie 100%, maar was sinds volgens mij 80% niet meer omhoog gegaan dus dacht dat ie niks deed, maar blijkbaar wel, ik ben gewoon te ongeduldig in mn verwachtingen denk ik, thanks voor de info :D
 

Felair

Actief lid
Er is sowieso ook sprake van afronding dus de hoeveelheid goederen gaat niet bij elk niveau omhoog. Muntjes, voorraden, medailles, en diamanten gaat het over grotere aantallen dus is het meteen zichtbaar.

Goederen is na lvl 10? 13? Bij elke zoveel levels 1 omhoog heb het niet precies in mijn hoofd zitten.
 
Bovenaan