Capitool

DeletedUser1974

Guest
Ik vindt de Capitool erg misleidend ze zeggen dat je 2880 mensen krijg als je naar niveau ga maar in het echt heb ik maar 560 mensen gekregen, hij ziet er wel mooi uit maar je heb er niets aan ,zodra ik ruimten nodig heb gaat hij er uit ,ik raad aan neem hem NIET.
gr yvonne
 

FantasyFan

Actief lid
Het is natuurlijk helemaal aan jou om te bepalen of je het capitool de moeite waard vindt of niet. Je krijgt echter gewoon wat er aangegeven wordt, de hoeveelheid bevolking die hij op dat level geeft. Als ik het goed begrijp verwacht jij er per level de gehele bevolking opnieuw bij krijgen. Echter het Capitool werkt net als een huis, het geeft als gebouw continue een totale hoeveelheid bevolking. Per level wordt die hoeveelheid hoger. Op het moment dat jou capitool level 1 bereikte, kreeg je van het capitool 2450 bevolking. Toen hij naar level 2 ging, werd dat dus 2880 bevolking, 430 meer dan in level 1. En nu hij level 3 is, geeft hij je 3440 bevolking, dus 560 meer dan hij je in level 2 gaf. En als je hem nu zou verwijderen, dan zou je dus 3440 bevolking minder gaan hebben.
 
Bovenaan