Buren gezocht

DeletedUser

Guest
Ik zoek nog buurtjes.Ik ben zeer actief bezig met dit spel.Ik motiveer bij jou en dan hoop ik dat
jij dat terug doet.

Ook heb ik 1 groots gebouw(voor het eerst)dus daar mogen jullie als jullie willen mij ook mee helpen.
 

DeletedUser

Guest
Zijn er nog mensen die willen motiveren?ik doe dat uiteraard terug
 

DeletedUser

Guest
Je kan niet vragen of iemand in je buurt komt wonen. Je kunt alleen vragen of ze vrienden met je willen worden.
 

DeletedUser4482

Guest
Boerinnetje waarom zoek je leuke buurtjes? Het lijkt me verstandig om in een goede gilde te gaan : FOE Selecta . Hij staat op nr 58 v/d ranglijst van de gildes.
Als je zoals je zegt zeer actief bent dat voldoet alvast aan 1 van de voorwaarden, en motiv en opknap. hoort er ook bij , forum lezen en van je laten horen. Wij hebben zeer veel GG's en doen veel voor elkaar en de handel is ook georganiseerd door iemand: iemand krijgt een taak die ook zn sterke kanten is/ zijn. Zo is Lordzeepsop goed met mensen omgaan ( vakgebied) en begeleid de nieuwkomers als mentor. Maar ik ga niet alles verklappen daar moet je maar zachter zien te komen als je ons komt joiinnen.
Ik zeg al wel ; we zij zo aan het groeien en gaan het kaf van het koren binnenkort scheiden. Mensen die nergens rekening mee houden , AlLeen met hen zelf. Maar zo klink je niet. Dus neem eens een kijkje in ons gilde profiel of neem contact met mij op via het spel mail.

bronco25
 

DeletedUser

Guest
Hey Bronco25
bedankt voor je reactie.Inmiddels zit ik in een gilde.Is erg leuk.
Groetjes boerinnetje
 
Bovenaan