BUREN GEVECHT

Status
Niet open voor verdere reacties.
HOI EVEN MIJN FUSTRATIE KWIJT
IK SNAP DAT HET BUREN GEVECHT BIJ DIT SPEL HOORD MAAR HET IS FUSTREREND DAT ER DAN OOK GEPLUNDERD MAG WORDEN
LAAT HE BUREN GEVECHT ALLEEN OM DE PUNTEN GAAN VOOR OP DE RANGLIJST MAAR GOOI ER HET PLUNDEREN UIT .
IK BEN PAS BEGONNEN MET DIT SPEL MAAR WORDT AL REGELMATIG GEPLUNDERT DOOR LEGERS DIE IK NIET KAN HEBBEN
DIT IS NIET VOLGENS JULLIE RICHT LIJNEN ( RESPECT VOOR ELKAAR ) IK VINDT DIT RESPECTLOOS
 

Wildstorter

Actief lid
Even een toetsenbord gebruiken waarbij de caps lock toets niet vast zit helpt misschien.

Daarbij is het een onderdeel van het spel, zoek even hier op het forum voor tips en trucs om je goederen te beschermen tegen plunderen.
 
Beetje gaan lopen schreeuwen op een forum omdat je er niet tegen kan dat je buren de beschikbare mogelijkheden van het spel gebruiken, vind ik ook niet echt het toonbeeld van respect. Oh, en voor het geval je dat zelf nog niet bedacht heb, je buren gaan mailen om ze uit te schelden, dat mag dan weer niet.
 
Beste antonio, met alle respect! Je buren helpen of aanvallen met al dan niet plunderen is onderdeel van het spel zoals hierboven al vermeld.
Als je u daar niet kan in vinden moet je misschien een spel zoeken die meer aan je verwachtingen voldoet.
Mvg,
Bwarhoe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan