Broertje

DeletedUser

Guest
Beste beheerders,

Mijn broertje en ik spelen dit spel nu ongeveer 1-2 we(e)k(en).
Nu heb ik enkele dagen de PvP-toren veroverd, en na vandaag hij ook.

Ik vroeg mij af of we in dezelfde PvP-toren zitten.
Nu heb ik ontdekt dat dat niet zo is ?

Zijn er meerdere ?
Verschillende ?
Hoe word dat geregeld dan ?
Is het mogelijk dat ik de volgende ronde bij hem in kom, of blijft het zo ?

Graag wat informatie hierover.

Groeten,
MaxWolf.
 

DeletedUser

Guest
jij en je broertje zitten ieder in een ander "server"
je kan alleen (nu nog) met de andere 79 spelers die bij jouw zitten in de een gevecht aangaan voor de pvp toren
in iedere "server" zitten 80 spelers als je broertje niet in die lijst staat kan je dus niet zien en tegen hem vechten

met die update krijg je als het goed is wel meerdere speler te zien in de ranglijst maar of je daar ook tegen kan vechten is me nog niet duidelijk

maar als je op 1 IP zit lijkt het met niet dat je tegen hem mag spelen want zo kan je wel makkelijk aan goederen komen
of gevechts-punten
 

DeletedUser275

Guest
Maxwolf, jij en je boertje zitten op een verschillende sectie.
Wij spelen allemaal op dezelfde wereld (server). Die wereld bestaat uit verschillende secties en elke sectie bestaat uit 80 spelers.
Per sectie zijn er 5 PvP torens, 1 voor elk tijdperk.

Ze zijn van plan om de actieve spelers meer bij elkaar te zetten, maar we weten nog niet wanneer.
Met de update die op 4 juni komt zal het ook mogelijk om zijn om naar de wereldranglijst te kijken. Je kunt de spelers in de wereldranglijst nog niet aanvallen. Ook dat zou er later nog komen.
Wat je wel kunt is een gilde maken en je broertje uitnodigen. Dan zitten jullie toch al een beetje samen en kun je ook handel drijven met elkaar.
 

DeletedUser275

Guest
Maxwolf, jij en je boertje zitten op een verschillende sectie.
Wij spelen allemaal op dezelfde wereld (server). Die wereld bestaat uit verschillende secties en elke sectie bestaat uit 80 spelers.
Per sectie zijn er 5 PvP torens, 1 voor elk tijdperk.

Ze zijn van plan om de actieve spelers meer bij elkaar te zetten, maar we weten nog niet wanneer.
Met de update die op 4 juni komt zal het ook mogelijk om zijn om naar de wereldranglijst te kijken. Je kunt de spelers in de wereldranglijst nog niet aanvallen. Ook dat zou er later nog komen.
Wat je wel kunt is een gilde maken en je broertje uitnodigen. Dan zitten jullie toch al een beetje samen en kun je ook handel drijven met elkaar.
 

DeletedUser

Guest
jij en je broertje zitten ieder in een ander "server"
je kan alleen (nu nog) met de andere 79 spelers die bij jouw zitten in de een gevecht aangaan voor de pvp toren
in iedere "server" zitten 80 spelers als je broertje niet in die lijst staat kan je dus niet zien en tegen hem vechten

met die update krijg je als het goed is wel meerdere speler te zien in de ranglijst maar of je daar ook tegen kan vechten is me nog niet duidelijk

maar als je op 1 IP zit lijkt het met niet dat je tegen hem mag spelen want zo kan je wel makkelijk aan goederen komen
of gevechts-punten

Natuurlijk speel ik niet tegen hem.
Maar dan kunnen we wel doen, wie het hoogst komt in de PvP-toren (bijvoorbeeld).
Het is gewoon leuk.
Bedankt voor de informatie.

Maxwolf, jij en je boertje zitten op een verschillende sectie.
Wij spelen allemaal op dezelfde wereld (server). Die wereld bestaat uit verschillende secties en elke sectie bestaat uit 80 spelers.
Per sectie zijn er 5 PvP torens, 1 voor elk tijdperk.

Ze zijn van plan om de actieve spelers meer bij elkaar te zetten, maar we weten nog niet wanneer.
Met de update die op 4 juni komt zal het ook mogelijk om zijn om naar de wereldranglijst te kijken. Je kunt de spelers in de wereldranglijst nog niet aanvallen. Ook dat zou er later nog komen.
Wat je wel kunt is een gilde maken en je broertje uitnodigen. Dan zitten jullie toch al een beetje samen en kun je ook handel drijven met elkaar.

Bedankt voor de informatie.
Gilde maken en hem erin uitnodigen was ik ook zeker al van plan.
Bedankt voor de rest ! ;).
 
Bovenaan