Broer kan geen FP doneren aan men GG wegens dezelfde internetverbinding?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser11305

Guest
Ik kreeg daarnet te horen van men broer dat hij geen FP kan donderen aan men GG omdat we dezelfde internetverbinding zouden hebben.
En idd de melding kwam erop? Waar is dit goed voor? En beter nog, als hij wil doneren, hoe kan dit opgelost worden?
 

DeletedUser

Guest
Ik kreeg daarnet te horen van men broer dat hij geen FP kan donderen aan men GG omdat we dezelfde internetverbinding zouden hebben.
En idd de melding kwam erop? Waar is dit goed voor? En beter nog, als hij wil doneren, hoe kan dit opgelost worden?

Spelregels niet gelezen?

Kan niet opgelost worden. Iedereen kan een broer verzinnen en dan bij zichzelf doneren. Daar is het goed voor.
 

DeletedUser11305

Guest
Mja oké als je het zo bekijkt.. Dus hij kan nooit doneren aan mij en ik niet aan hem..

Spijtig dat de goeie gestraft worden door een paar onnozelaars..
 

DeletedUser10486

Guest
Gemakkelijk op te lossen: je zoekt een tussenpersoon. Je broer doneert bij die tussenpersoon, en die doneert dan bij jou.
 

DeletedUser6374

Guest
Dit kan niet als hij op de zelfde pc speelt of op de zelfde telefoon of tablet.
Oplossing is om hem op een andere pc te laten spelen,tablet of telefoon te laten spelen.
Nadeel is dat je op de afzonderlijke apperaatr 4 dagen achter een gespeeld moet hebben, Op het moment dat hij dan weer op jouw pc speelt dan begint het weer van voren of aan....
 

Mr.Quib

Actief lid
Dit kan niet als hij op de zelfde pc speelt of op de zelfde telefoon of tablet.
Oplossing is om hem op een andere pc te laten spelen,tablet of telefoon te laten spelen.
Nadeel is dat je op de afzonderlijke apperaatr 4 dagen achter een gespeeld moet hebben, Op het moment dat hij dan weer op jouw pc speelt dan begint het weer van voren of aan....
Het heeft te maken met IP adres, niet met het apparaat, dus andere pc of wat dan ook maakt niks uit.
 

DeletedUser6374

Guest
Klopt, echter een andere pc krijgt een ander IP adress na 3 of 4 dagen daar het een ander apperaat is.
Ieder apperaat heeft naast zijn vaste ip een eigen ip....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan