Breaking News

DeletedUser5820

Guest
lol rusland en china zijn bondgenoten en vergeet niet dat het rode leger erggggg groot is

China handelt ook veel met bijv. NED. In sommige scholen schijnt dat ze Chinees krijgen. :wacko: China bemoeit zich nergens mee maar ik denk niet dat ze het leuk zullen vinden als hun handelslanden worden vernietigd. China heeft een van de modernste en grootste leger.
 

DeletedUser1072

Guest
Napeleon was al gestorven toen de eerste wereldoorlog begon. ;)

ik bedoel dat hij dacht: napoleon ging er aan kapot, maar dat gaat mij niet gebeuren want ik ben sterker dan hij

ow en napoleon was toen de 1e wereld oorlog begon al bijna 100 jaar dood, zoiets weet ik echt wel :p
 

DeletedUser

Guest
ff over rusland
miss begint hij wel een 3de wereld oolog :(:(:(:(:(:(:((maar denk het niet)
 

DeletedUser5820

Guest
ik bedoel dat hij dacht: napoleon ging er aan kapot, maar dat gaat mij niet gebeuren want ik ben sterker dan hij

ow en napoleon was toen de 1e wereld oorlog begon al bijna 100 jaar dood, zoiets weet ik echt wel :p

Ik zei dat omdat ik jou bericht niet begreep en sommige mensen denken nog steeds dat napoleon het eerste in de geschiedenis is. :wacko:

ff over rusland
miss begint hij wel een 3de wereld oolog (maar denk het niet)

Dat zou idioot zijn van Rusland. Zo'n idiote actie gebeurd echt zelden. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser7153

Guest
denk dat oorlog en ermee bemoeien 2 verschillende dingen zijn.
 

DeletedUser4100

Guest
wat de russen gelukt was? Rotterdam bombarderen? Dat zou echt de domste actie van hun zijn... Dat verklaart direct oorlog en europa tegen Rusland + Vs en China misschien ook nog.
Nee geen steden. Speculatief zoude cruciale westerse economische slagaders het beste doelwit zijn om
aan te vallen. Als je al zoude gaan bombarderen. Zoals de belangrijkste internet servicesen aan te vallen,
maar dat is volledig speculatief. Ik zoude dat zelf eerder doen dan een grote stad aanvallen. Dit is alleen
wanneer er écht oorlog zoude gaan komen.

Maar het beste is voor nu te blijven praten. Blijf met Rusland in gesprek. Maak niet dezelfde fout als vlak
voor WO I. Toen dacht Duitsland door toenemende onrust dat de oorlog al begonnen was die al lange tijd
dreigde terwijl er nog geen oorlog was. Toen viel ze aan en dat leidde tot WO I. Terwijl als de staten bleven
praten en er duidelijkheid was Duitsland misschien toen wel helemaal niet ging vechten. Veel blijven praten
is voor als nog het beste en waakzaam blijven. Daarnaast wel troepen blijven opbouwen uit voorzorg maar
blijven geloven in vrede en blijven praten.
 

Joey-the-king

Actief lid
Japanse minister vraagt ouderen 'sneller dood te gaan'

taro_aso_getty_1024.jpg


De Japanse minister Taro Aso heeft voor ophef gezorgd door zijn bevolking op te roepen sneller dood te gaan. Volgens The Guardian zei Aso tegen de ouderen: "Schiet op en sterf".

Aso deed zijn uitspraken tijdens een debat over de alsmaar stijgende kosten van de gezondheidszorg. "De enige oplossing voor het probleem is niet te treuzelen en op tijd dood te gaan."
 

DeletedUser5820

Guest
En ik dacht dat het in Japan nog zo goed was..... :wacko:
 

DeletedUser5428

Guest
Het is een kwestie van de juiste vragen te stellen. Als je aan jonge mensen vraagt of ze de helft van hun inkomen willen afgeven om oudjes in leven te houden die de samenleving enkel tot last zijn en 0,0% toegevoegde waarde bieden, wat zal het antwoord dan zijn? Wat voordeel heb je nou nog aan een oma van 90 jaar die in een tehuis verblijft? Maar je moet wel je tijd en geld er in stoppen.
 

Joey-the-king

Actief lid
Oke, als je het zo bekijkt ben ik het met je eens.
Gezondheidszorg kost veel geld oude mensen kosten veel geld (net als vrouwen :p) en daar zijn wij de dupe van.. maar het is nou eenmaal zo,, maar dat van die Japanse oude mannetje was wel grappig. Zelf oud en dan... :)

Maar dit probleem hebben we ook in NL... veel oudjes weining jonge mensen...
 
Bovenaan