Bouwmenu leeg

Avalee

Lid
Ik kan geen enkel gebouw plaatsen want mijn bouwmenu is compleet leeg! Dit is alleen in Firefox browser. In Microsoft browser geen problemen.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Kan je proberen om een keer jouw browsercache te legen in Firefox via shift+ctrl+delete?
 

Avalee

Lid
Ok gedaan maar nu kan ik niet eens meer het spel in. Zelfs het inlogscherm laad niet meer. Het zou kunnen komen door een recente NVidia update, maar andere onlinegames heb ik geen probleem mee. Op de Microsoft browser kom ik ook het spel niet meer in btw.
Zelfde geldt trouwens voor Elvenar, kom ik ook niet meer in op beide browsers. Ik zal morgen even Chrome downloaden en zien hoe het daarmee gaat.
 

Avalee

Lid
Ik weet niet wat er aan de hand is maar wrijwel geen enkel Gameforge game werkt nog. Elvenar kom ik na lang wachten op het inlogscherm maar vervolgens laadt het voortdurend.
FOE, hetzelfde, inlogpagina verschijnt niet. Enkel op de Microsoft browser, maar als ik daar op inlog, een eeuwigdurend leeg scherm. Hoop dat mijn gildeleden dit zien want vindt het wel lullig om zonder bericht afwezig te zijn.
Graphische drivers zijn up to date. Online games van andere bedrijven werken wel. Weet verder niet meer wat te doen.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ik weet niet wat er aan de hand is maar wrijwel geen enkel Gameforge game werkt nog. Elvenar kom ik na lang wachten op het inlogscherm maar vervolgens laadt het voortdurend.
FOE, hetzelfde, inlogpagina verschijnt niet. Enkel op de Microsoft browser, maar als ik daar op inlog, een eeuwigdurend leeg scherm. Hoop dat mijn gildeleden dit zien want vindt het wel lullig om zonder bericht afwezig te zijn.
Graphische drivers zijn up to date. Online games van andere bedrijven werken wel. Weet verder niet meer wat te doen.
Onze spellen zijn niet van Gameforge, maar goed :D

Ik vermoed toch dat het probleem in jouw Firefox ergens zit, zelf met Firefox nergens last van en ik heb de nieuwste versie.
 

Avalee

Lid
Ok weet niet wat er gebeurd is maar alles doet het weer. Zowel FOE als Elvenar werkt weer zoals het moet. Bouwmenu is ook weer terug. Heel vreemd allemaal, maar ben blij dat ik weer verder kan.
 

DarthRonin

Actief lid
Toevallig een update gehad van FF?
Misschien dat het daaraan lag dat het niet meer werkte en dat er daarna een bugfix is geweest.
 
Bovenaan