Bonus % aanval/verdediging

DeletedUser10931

Guest
Hoi,

Ik vraag me af wat doorgaans het gemiddelde % aanval en verdediging is voor beide aanval zelf en stadsverdediging.

Dit vanaf tt - at tot vt..

Los vd ubers met 33 schepen enzo natuurlijk - nt mr zo gemiddeld dan hoop ik
 

Markus

Actief lid
ik denk dat je bij grotere spelers rustig 350%/200% aanval kan verwachten, en ik heb al 200%/1300% verdedigingen gezien, met steden vol wachtvuren :p
 
Begin even met je definitie van ubers iets beter aan te duiden, heb zelf nog niemand gezien met 33 schepen.
Maar je kan ervan uitgaan dat degenen die actief GE spelen t/m level 4 de bijbehorende aanvalsbonussen hebben. Qua verdediging is de felle weerstand meestal wel prima te overzien, weinig mensen die d'r verdedigingsGG's doorlevelen (op terra en AO na) maar er zijn genoeg spelers die boven de 1k verdediging uitkomen zonder volgens mij direct uber te zijn (paar jaartjes wachtvuurtjes en rituele vlammetjes sparen en je kan ver komen). Maar zelfs met een dergelijke defence verlies je het als de aanvaller het juiste aanvalsleger meeneemt en een behoorlijke bonus heeft. Net zoals je het met een mega aanvalsbonus alsnog kan verliezen als je de verkkerde eenheden meebrengt.
 

DeletedUser4100

Guest
heb zelf nog niemand gezien met 33 schepen.
Er is wel iemand met 33 schepen.xd
Hoi,

Ik vraag me af wat doorgaans het gemiddelde % aanval en verdediging is voor beide aanval zelf en stadsverdediging.

Dit vanaf tt - at tot vt..

Los vd ubers met 33 schepen enzo natuurlijk - nt mr zo gemiddeld dan hoop ik
Back on topic.
200-300% att/100-150 zijn geen ongewone bonussen bij de late tijdperk
spelers. Helemaal als ze GE lvl 4 volledig vechtend wekelijks halen. Naast
een hoge AO en Kraken.
Verdedigend als er al iemand is met 60 att in verdedeging is dat veel. Er
zijn weinig spelers in hoge tijdperken die veel geven aan verdedigende GG's.
Zelfs als ze fanatiek in GvG zijn voor de ondersteuningsbonus. Echter door
TL kan je wel verwachten dat bij de ubbers hogere bonussen die snel richting
die 60 att gaan. Meestal is in de verdediging, als er al serieus geinvesteerd
is in bonussen voor def. 100-800 meer verdedeging normaal. Dus in kort
wat vrij normaal is voor def:
30-60/100-800

Maar je hoeft je niet laten afschrikken door muren van bonussen. Sinds de
AI in PvP de slechtste AI in het hele spel is vergeleken met de Cmap en GE.
 

DeletedUser10931

Guest
Momenteel zit ik op 288/196 att en 54/548 defence.

Denk dat dit wel ok is, zeus en dva nog wat uppen en ben er.

Verdedigende gg naast terra zet ik eigenlijk niet.

Wss zal dit alles sinds vt na terra enz niet zoveel meer veranderd zijn.

Jullie nog waardevolle tips en tricks? Vooral voor GE ronde 4 is het vaak lastig he
 

bonke35

Actief lid
level 4 in de ge is zelfs met een hoge aanvalsbonus bijna niet te doen zonder dia's te gebruiken om je legers te helen
je kan een heel eind komen met een bonus van 300 +
maar dat houd dus in dat je je aanvalsgg's hoog moet levelen en de aanvalsbonussen uit de inventaris moet gebruiken net als de bonus uit je taveerne
ook kan je ervoor kiezen om tijdens events de aanvalbonusgebouwen proberen te winnen ( als ze er al zijn ) zoals deelnemerslandgoedjes enz
voor de verdediging kun je dus wachtvuurtjes etc gebruiken
ik kies er zelf voor om mijn aanval zo hoog mogelijk te krijgen en de verdediging met wachtvuurtjes
 
Level 4 GE in vt, eitje als je aanvalsGG's een beetje op niveau zijn. Meesten kunnen met 8 raket, of met een mengsel van 5 raket, 1 vt kampje of 1 krabje en 2 schurkjes, en een aantal kan je het beste doen met 2 botjes en 6 schurk. Even ronde 1 met de hand doen voor je op auto ramt. Ik denk wel dat het iets moeilijker gaat worden als die monniken een opwaardering krijgen maar dia heb je dus echt absoluut niet nodig om door de GE heen te fietsen.
 

DeletedUser10931

Guest
Nu gefocused op att, vooral met laatste event nogal wat rituele vlammen vervangen door wachtposten met att.

Nu in mars era op
Att 616% att 254% def en
def 56/301

Zou dit al top att zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan