Blauwdrukset -> level omhoog ongedaan maken

Guillome

Actief lid
Ik heb in het begin, toen ik zo trots was dat ik BDs kreeg, elke keer meteen een nieuw level van de GGs gekocht.
Met als resultaat dat ik nu zeus tot 53, dva tot 60 etc open heb staan.

Dat wil ik niet, ik wil alles dicht hebben zodat mensen waarmee ik een deal heb alleen kunnen storten wat ik open zet.
Dit is helaas niet ongedaan te maken op dit moment.

Is het mogelijk dat je dat weer terug kan schroeven? Nu staat bij mij alles altijd open omdat ik in het begin niet doorhad wat voor nadeel dat had.
Dat kan je als kleine speler ook niet weten.

Dat was misschien wel 2 jaar geleden..
Mag van mij ook dmv support aanvraag als dat de oplossing is voor nu.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb in het begin, toen ik zo trots was dat ik BDs kreeg, elke keer meteen een nieuw level van de GGs gekocht.
Met als resultaat dat ik nu zeus tot 53, dva tot 60 etc open heb staan.

Dat wil ik niet, ik wil alles dicht hebben zodat mensen waarmee ik een deal heb alleen kunnen storten wat ik open zet.
Dit is helaas niet ongedaan te maken op dit moment.

Is het mogelijk dat je dat weer terug kan schroeven? Nu staat bij mij alles altijd open omdat ik in het begin niet doorhad wat voor nadeel dat had.
Dat kan je als kleine speler ook niet weten.

Dat was misschien wel 2 jaar geleden..
Mag van mij ook dmv support aanvraag als dat de oplossing is voor nu.


Jij bepaalt niet wie er wel of niet in jouw GG mag storten. Meerdere ideeën met die strekking zijn kansloos afgekeurd.

Het is ook absurd als spelkeuzes teruggedraaid kunnen worden. Ik heb meereder GG's geplaats waar ik later spijt van kreeg. Als ik toen had geweten wat ik nu weet dan had ik ze niet geplaatst. Krijg ik nu al mijn fp's terug? :rolleyes:
 

Guillome

Actief lid
Als je alles op lvl 10 hebt en niet levels verder gekocht hebt, kan je wél bepalen wie waar kan storten :) Dat wil ik graag. Maar mijn keuzes van 2 jaar terug uit onwetendheid maken dat nu onmogelijk.

En ik hoef niets terug, dat voeg je er zelf aan toe.
 

DeletedUser

Guest
Als je alles op lvl 10 hebt en niet levels verder gekocht hebt, kan je wél bepalen wie waar kan storten :) Dat wil ik graag.

Het doet er niet toe wat jij graag wil. Het is geen spelonderdeel dat jij maar mag bepalen wie er wel of niet in jouw GG bijdraagt. Er zijn wel manieren om het toch te beïnvloeden, maar daar heb jij er dus eentje van verspeeld. Zal je nu dus 1 van de andere manieren moeten gebruiken.


Ja, afbreken en opnieuw beginnen.

Hoe kom je als beginnend speler aan een Zeus boven level 50?

Edit: ik bedoel, hoe kom je aan zoveel BD?

Hij is geen beginnend speler. Hij speelt al heel lang en heeft altijd het level van een GG vrijgespeeld direct als hij alle BD's had. Daardoor kan, als een GG levelt er direct met het volgende level begonnen worden. In de praktijk betekent dat, dat als zijn Arc op bijvoorbeeld level 35 staat en nog 10 fp te gaan heb, ik die 10 fp er in kan storten en dan het volgende level tot de helft kan vullen om zo nog steeds een aardige winst te maken. Hij wil nu dat vrijspelen van die levels weer ongedaan maken. Ik kan dan nog wel die 10 fp storten, maar kan daarna niet meer verder, omdat het volgende level dan nog niet vrijgespeeld is. Hij kan dat dan op een afgesproken tijdstip vrijspelen zodat zijn vriendjes dan snel kunnen storten. Op die manier wil hij bepalen wie er wel en wie er niet in zijn GG's kunnen storten.
 

DeletedUser10486

Guest
Misschien kunnen ze wel iets in die aard doen. Maar je blauwdrukken ga je dan niet terugkrijgen, want dat zou het te gemakkelijk maken.
 

DeletedUser

Guest
Misschien kunnen ze wel iets in die aard doen.

Waarom zouden ze zoiets moeten doen? Het is niets anders dan het zoveelste idee om zelf te kunnen controleren wie er in je GG stort. Daarmee ga je in tegen een spelelement. Je wordt in het spel aangemoedigd om in GG's van anderen te doneren om zo zelf fp's en BD's te verzamelen. Dat hoort bij het spel. Niet het op afspraak maar onbeperkt ophogen van je GG's. Prima als je dat wil, maar dan moet je zelf maar goede afspraken maken.

Had jij trouwens zelf geen probleem met de arrogantie van de topspelers? :rolleyes:

https://forum.nl.forgeofempires.com/index.php?threads/arrogantie-topspelers.16319/

Dit idee versterkt dat dus alleen maar.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap wel dat dit een beginnersfout kan zijn maar zo lang en zo veel levels?
Iedereen die dat heeft gedaan en dat zijn er nogal wat werken daar om heen (loskoppelen) of accepteren gewoon alle donaties.
Het is niet anders.

Edit: Tragisch genoeg zie ik wel een verdienmodel in dit idee als je levels mag weghalen en de BD's niet terugkrijgt maar ik hoop echt niet dat ze dit gaan doen.
Die laatste BD op de juiste plek krijgen is dermate lastig dat men wellicht naar dia's grijpt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10486

Guest
Als je ziet hoeveel GG's er soms maandenlang blijven staan nadat plaats 1 en 2 gevuld zijn, lijkt mij het onverstandig om zomaar ongevraagd te gaan storten.
Zij die dat toch doen moeten maar wachten tot de eigenaar het belieft om plaats 3 interessant te maken, of zelf nog bijstorten.

Dus je kan de levels beter wel vrijgeven. Je weet maar nooit wie er geschenken gaat uitdelen.
 
Als je ziet hoeveel GG's er soms maandenlang blijven staan nadat plaats 1 en 2 gevuld zijn, lijkt mij het onverstandig om zomaar ongevraagd te gaan storten.
Zij die dat toch doen moeten maar wachten tot de eigenaar het belieft om plaats 3 interessant te maken, of zelf nog bijstorten.

Dus je kan de levels beter wel vrijgeven. Je weet maar nooit wie er geschenken gaat uitdelen.

Leuk advies maar dat geldt dus alleen voor GG's die je niet actief levelt, anders is het gwwoon dom en knullig om die levels te vroeg vrij te geven. En idd, "wilddoneren" moet je niet gaan doen als je weinig fp achter de hand hebt in een GG waarvan je niet zeker bent dat die actief geleveld wordt. Maar tegen de tijd dat je een paar k achter de hand hebt, kan je dat echt wel riskeren hoor.
 
Bovenaan